تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل آرایش با رنگ هلویی برای پوست شما مناسب است

image چه مدل آرایش با رنگ هلویی برای پوست شما مناسب است

این رنگ خنثی از رژلب و رژگونه گرفته تا سایه چشم برای هر فردی مناسب است.

چگونه از رنگ هلویی در آرایش انواع پوست ها استفاده کنیم

از آن به جای برنزر استفاده کنید

برنزر کمی برای پوست های روشن غلیظ است اما کمی رنگ هلویی به پوست درخشش و گرمای معقولانه ای می دهد. پس خانم هایی که پوست روشن دارند بهتر است از رنگ هلویی استفاده کنند.

تکفارس آی آر

از رنگ هلویی روی گونه ها و لب ها استفاده کنید

کسانی که رنگ پوست تیره دارند بیشتر میتوانند از طیف رنگ های هلویی و مرجانی استفاده کنند. استفاده از این رنگ روی لب ها و گونه ها همراه با آرایش چشم اسموکی یک ترکیب متعادل و بسیار زیبا برای صورت بوجود می آورد.

استفاده از رنگ هلویی به عنوان هایلایتر

برای خانم هایی که پوستشان ته رنگ زرد دارد رنگ هلویی مایل به صورتی مناسب است. بنابراین بهتر است برای گونه ها رژگونه اکلیل دار هلویی و برای لب ها رژلب براق هلویی استفاده کنند.

گونه ها را برجسته تر کنید

www.takfars.ir

برای کسانی که پوست چرب دارند کمی رژگونه مرجانی روی سیب گونه ها گونه را برجسته تر نشان می دهد.

همه جا از آن استفاده کنید

تنها استفاده از رنگ هلویی برای جذابیت بیشتر کافی است. همینطور که در تصویر بالا می بینید از رنگ هلویی برای رژگونه، سایه و رژ لب استفاده کرده است. کمی خط چشم زیبایی را دو چندان میکند.

با طیف های رنگ هلویی بازی کنید

برای ایجاد ظاهری بهتر از انواع طیف های هلویی استفاده کنید. به عنوان مثال همانطور که در تصویر بالا می بینید برای گونه ها از رنگ هلویی اما برای لب ها طیف روشن تر استفاده کرده است و به پلک ها هم کمی سایه مسی اضافه کرده است.

برق لب هلویی استفاده کنید

اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید برق لب هلویی استفاده کنید به خصوص اگر پوست روشن دارید. سپس آرایش تان را با سایه ذغالی و خط چشم تکمیل کنید.

از رنگ های جایگزین استفاده کنید

هلویی یک رنگ بدون نقص است. اما می توانید به جای رژگونه هلویی همیشگی از رنگ زردآلویی استفاده کنید. یا به جای رژلب قرمز همیشگی از رژلب مرجانی استفاده کنید. این رنگ ها آرایش را طبیعی تر میکند و می توان به عنوان آرایش روزانه از آن ها استفاده کرد.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر