تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

یک مرد خوشتیپ و جذاب و موفق چطور لباس میپوشد

image یک مرد خوشتیپ و جذاب و موفق چطور لباس میپوشد

اگر شما نیز اهداف بزرگی در سر دارید و قصد دارید به یک فرد موفق و حرفه‌ای در شغل و زندگی تبدیل شوید باید سبک لباس پوشیدن خود را نیز با این ویژگی‌ها تطبیق دهید و درواقع از ظاهر شروع کنید.

کت‌های با سرآستین بازشونده

سرآستین کت‌های مردانه دو نوع است، انواعی که دکمه‌های آن تنها جنبه تزئینی دارد و انواعی که دکمه‌های آن کاربردی است و باز می‌شود. نوع دوم را به عنوان سرآستین جراحی هم می‌شناسیم چون تاریخچه آن به زمانی برمی‌گردد که در جنگ جهانی یک جراح لباس‌هایی با سرآستین‌های بازشونده طراحی کرد تا در هنگام جراحی راحت‌تر بتواند آستین‌های خود را بالا بزند بدون آن که لازم باشد کت را درآورد. این ایده، طراحان کت را تحت تاثیر قرار داد و کت‌هایی طراحی کردند که دکمه‌های سرآستین آن باز می‌شود و می‌توان آستین کت را نیز مانند پیراهن بالا زد و این سرآستین‌ها به سرآستین جراحی معروف شد. حالت کاربردی این سرآستین‌ها به کت حالتی کلاسیک و حرفه‌ای می‌دهد که مناسب یک مرد موفق و کارشناس است که برای هر موقعیتی آماده است و به جزئیات اهمیت می‌دهد و در ارتباطات شغلیخود موفق است.

اکسسوری‌هایی با ظاهر گران‌قیمت

تکفارس آی آر

اگر صادقانه قضاوت کنیم استفاده از تکسسوری‌ها و جواهرات مردانه گران‌قیمت این ذهنیت را در ما تداعی می‌کند که صاحب آن فردی قدرتمند و بانفوذ است. اکسسوری‌های خوش‌ساخت با طراحی ظریف و هنرمندانه می‌تواند یک استایل و تیپ معمولی را به چیزی خاص و متفاوت و به یاد ماندنی تبدیل کند. هرچند از ظاهر این اکسسوری‌ها به سادگی می‌توان دریافت که ارزان هستند یا گران اما شما می‌توانید بدون آن که ورشکست شوید اکسسوری‌هایی تهیه کنید که ظاهری فوق‌العاده دارند. در این میان دو اکسسوری از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار هستند

ساعت: اگر توانایی خرید یک ساعت گران‌قیمت را دارید که بحثی نیست اما اگر بودجه محدودی دارید به دنبال ساعتی باشید که ظاهری گران‌قیمت دارد. در چنین ساعتی عناصر طراحی به زیبایی به کار رفته است، عناصری مانند بند چرم و سگک بادوام و باکیفیت. ساعتی که سنگین باشد گران‌تر به نظر می‌رسد و نشانه دوام و کیفیت ساخت بالای آن است. به جزئیات نیز دقت کنید مانند جزئیات صفحه ساعت مثل سه موتوره بودن، تاریخ و تقویم و کورنومتر و تزئیناتی که باعث گران به نظر رسیدن ساعت می‌شود.

پوشت و دستمال گردن: در این اکسسوری‌های پارچه‌ای به کیفیت و جنس پارچه و طرح آن بسیار دقت کنید و هرچیزی را به عنوان اکسسوری کلاس بالا نپذیرید. پارچه‌های ضخیم با طرح‌هایی خاص و استثنایی که کمتر دیده شده و البته با شخصیت و تیپ شما نیز هماهنگی دارد ظاهر شما را قدرتمند و حرفه‌ای نشان خواهد داد. جنس این پارچه‌ها باید صددرصد کتان یا ابریشم باشد و سنگینی کافی داشته باشد تا به خوبی بایستد. به دوخت کناره‌های این پارچه‌ها هم دقت کنید، دستمال‌گردن و پوشت دست‌دوز ظاهر جذاب‌تری دارد و مناسب یک مرد موفق است.

پیراهن با برند گلدوزی شده

هیچ چیز مانند شخصی سازی استایل، شما را قدرتمند و حرفه‌ای نشان نخواهد داد، این یعنی شما یک فرد خاص هستید که از هیچ کسی تقلید نمی‌کند و راه و روش خود را دارد. اگر به پیراهن‌های مردانه دقت کرده باشید روی برخی از این پیراهن‌ها در قسمت‌های خاصی لوگو یا نوشته‌ای گلدوزی شده است که این دوخت مونوگرام نامیده می‌شود. پیراهن‌های باکیفیت از برندهای شناخته شده این مونوگرام‌ها را دارند و استفاده از آن‌ها نشانه کلاس بالای شماست. اما در سطوح بالاتر، افراد موفق پیراهن‌های خود را به خیاط‌های حرفه‌ای سفارش می‌دهند و لوگو یا نام خود را روی آن می‌دوزند که این کار هزینه بالایی هم دارد و شاید هرکسی از عهده آن برنیاید. این مونوگرام‌ها نه تنها روی سرآستین پیراهن بلکه روی جیب آن نیز دوخته می‌شود و گاهی با یک سنجاق یقه کامل می‌شود. البته همان‌طور که گفتیم این کارها هزینه زیادی دارد و اگر در مراحل اولیه کار خود هستید و بودجه محدودی دارید فعلا از پیراهن‌های مونوگرام‌دار آماده در بازار استفاده کنید.

www.takfars.ir

وضعیت بدنی مناسب نشانه یک مرد موفق

در راه تبدیل شدن به یک مرد موفق همه چیز به لباس شما مربوط نمی‌شود. شاید شما هزینه‌های گزافی را متحمل شوید و لباس‌های شیک و گران‌قیمت تهیه کنید اما کسی شما را به عنوان یک مرد موفق نپذیرد به این دلیل که شما به وضعیت بدنی و نحوه ایستادن و نشستن و راه رفتن خود توجه نداشته اید. این مسائل حتی بیش از لباس در ظاهر شما موثر هستند. مردان موفق در هنگام ایستادن و نشستن از این روش‌ها استفاده می‌کنند

ایستادن با پاهای کمی باز و گذاشتن یک دست روی باسن

ایستادن با پاهای کمی باز و قرار دادن یک دست روی میز یا پیشخوان

نشستن روی صندلی با پاهای کمی باز و کف پاهای صاف و مستحکم روی زمین

نشستن روی صندلی و روی هم انداختن پاها و قرار دادن دست‌ها پشت سر

این حالت‌ها نشانه قدرت هستند و باعث کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس می‌شوند، علاوه بر این حالت‌ها در نشستن و ایستادن، شما باید ظاهر راحتی داشته باشید و نباید این طور به نظر برسد که معذب هستید و در حال نقش بازی کردن هستید.

دستان قوی و ارتباط چشمی مناسب

علاوه بر لباس پوشیدن و وضعیت بدنی مناسب نحوه ارتباط فیزیکی شما با افراد در درک قدرت و موفقیت شما نقش دارد. شما باید قدرت خود را به صورت فیزیکی به فرد مقابل انتقال دهید، این حس قدرت با دست دادن محکم (اما نه خیلی محکم) منتقل می‌شود در حالی که دست دادن نرم و بدون قدرت نشانه کمبود اعتماد به نفس است.

طبق آمار افراد در هنگام صحبت کردن ۷۵% مواقع به چشمان طرف مقابل خود نگاه می‌کنند اما در هنگام گوش دادن این مقدار تنها ۴۰% است. پس زمانی که ارتباط چشمی برقرار نمی‌کنید یعنی به او بی توجه هستید و این حالت اثری منفی در فرد مقابل به جا می‌گذارد. ارتباط چشمی را فراموش نکنید اما زل نزنید و پلک بزنید، سر خو را تکان دهید و حالت‌های بیان‌گر در صورت خود داشته باشید تا یک مرد موفق و تاثیرگذار به نظر برسید.

تک فارس

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر