تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

image آموزش انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

رنگ موی قهوه ای

رنگ موهای شما یک رنگ پررنگ محسوب می شود، بنابراین رنگ هایی به شما می آید که هم درخشان باشند و هم پررنگ، مانند سرخابی، قرمز و فیروزه ای. این رنگ ها مکملی عالی برای رنگ موهای شما هستند. رنگ هایی خنثی مناسب برای شما مشکی، خاکستری و سفید هستند. در مورد لباس های طرح دار باید با دقت از آن ها استفاده کنید اما اگر از پارچه های طرح دار خوش تان می آید باید بدانید که آن ها باعث می شوند ویژگی های چهره بیشتر به چشم بیایند.

سعی کنید از استفاده از طیف های رنگ بژ خودداری کنید چون فقط باعث می شوند رنگ پریده به نظر برسید. در استفاده از رنگ های پاستلی هم با دقت عمل کنید. تنها استثنای این امر پوست های تیره تر است که با رنگ های صورتی، هلویی، لوندر، بنفش مایل به ارغوانی (Mauve) و حتی طیف های نئونی عالی می شوند.

رنگ موی طلایی

تکفارس آی آر

موی طلایی با آبی نفتی و شتری عالی می شود. در حقیقت، رنگ های خاکی و همینطور رنگ های پاستلی مانند آبی، صورتی و هلویی روشن برای شما ایده آل اند. اگر می خواهید از لباس های طرح دار استفاده کنید، به دنبال طرح های کوچک باشید.

image آموزش انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

مشکی شاید انتخاب چندان خوبی برای شما نباشد چون باعث می شود کمتر به چشم بیایید و در نتیجه، خجالتی به نظر برسید. به جای آن بهتر است از رنگی نزدیک به آن استفاده کنید، مانند آبی نفتی که پیش تر هم به آن اشاره شد. طرح های درشت هم برای شما مناسب نیستند. چون حواس را به خود پرت می کنند و ظاهر شما را زیر سایه ی خود می برند، به این دلیل که اگر پوست روشنی داشته باشید، تضاد چندانی میان پوست و موهایتان وجود ندارد.

رنگ موی قرمز

برخلاف مو قهوه ای ها و بلوندها، رنگ موی شما خنثی محسوب نمی شود، بلکه پررنگ و خیره کننده است، به همین دلیل هنگام انتخاب لباس باید با دقت عمل کنید تا افراطی صورت نگیرد.

www.takfars.ir

image آموزش انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

به جای مشکی، از رنگ آبی استفاده کنید. این رنگ مکمل قرمز است، بنابراین همیشه با آن خوب خواهید شد. می تواند از رنگ های خاکی روشن مانند شکلاتی، مرجانی، سبزآبی و شتری استفاده کنید، به علاوه ی سبز که بهترین رنگ برای شما است. درمورد رنگ هایی که باید از آن ها دوری کنید، به خاطر داشته باشید که رنگ مشکی می تواند بر شما مسلط شود. علاوه بر آن، از رنگ های پاستلی هم دوری کنید. آن ها انتخاب مناسبی برای رنگ موی پررنگ شما نیستند.

رنگ موی سیاه

رنگ موی شما بسیار پررنگ محسوب می شود، به همین دلیل رنگ هایی مناسب آن هستند که آن ها هم تا همین اندازه پررنگ باشند. مشکی، سفید، آبی، بنفش، سبز و حتی پارچه های طرح دار انتخاب های مناسبی برای شما هستند.

image آموزش انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ مو

از سویی دیگر، باید از رنگ های کمرنگ دوری کنید چون باعث می شوند ظاهری خسته پیدا کنید. تنها استثنای این امر رنگ های پاستلی بسیار روشن است که می توانند تضاد خوبی با رنگ موی تیره ی شما ایجاد کنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر