تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

کدام عطر مردانه خیلی خوشبو است

image کدام عطر مردانه خیلی خوشبو است

ادوتویلت مردانه پلیس Police مدل Extreme

ادوتویلت مردانه پلیس Police مدل Extreme عطری بسیار خاص و جذاب برای آقایان بوده که با قیمتی بسیار منصفانه ارائه می شود تا افراد با سطح درآمد مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. این محصول کاربردی و باکیفیت از نت هایی با رایحه های لیمو، مرکبات تازه ایتالیا، فلفل زنده، توت صورتی، سیب، نعنا، نعنا هندی، عنبر طلایی، وتیور هائیتی، مشک، چوب سدر ویرجینیا، شمعدانی معطر تشکیل شده است که ترکیبی تلخ و تند را ایجاد می کند و برای روزهای سرد سال برای آقایان بسیار مناسب و کاربردی است. همچنین بر اساس نظر و تجربه خریداران این محصول، ماندگاری ۴-۳ ساعته اعلام شده است که با توجه به قیمت و کیفیت عطر، ماندگاری مطلوبی محسوب می شود.

ادوتویلت مردانه پاسکال مورابیتو Pascal Morabito مدل Villa Ocre

به دنبال یک هدیه کاربردی و جذاب هستید؟ یا دنبال عطری مقرون به صرفه برای استفاده روزمره در پاییز و زمستان خود می گردید؟ ادوتویلت مردانه پاسکال مورابیتو Pascal Morabito مدل Villa Ocre ایده آل ترین گزینه برای شماست، چه برای هدیه دادن و چه برای استفاده شخصی خود. این عطر با رایحه تلخ و گرمی که دارد برای روزهای سرد سال بسیار مناسب بوده و می توانید از آن به عنوان امضای روزانه استایل خود در فصول سرد استفاده کنید. همچنین طراحی این محصول در کنار رنگ زیبایی که دارد به گونه ای است که می توانید به راحتی آن را در کیف یا ماشین خود حمل کنید و در هر زمانی از روز که خارج از خانه هستید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

تکفارس آی آر

ادوپرفیوم مردانه پرنس Prince مدل Jupiter

ادوپرفیوم مردانه پرنس Prince مدل Jupiter عطری است با رایحه تند و تلخ و پخش بوی خوب، برای مصرف در مهمانی های دوستانه و رسمی پیشنهاد می شود. این عطر ماندگاری بالایی روی بدن و لباس دارد. همچنین به دلیل دارا بودن رایحه شیک و سنگین آن می توانید در نظر همه اطرافیان خود فردی خوش سلیقه شناخته شوید. این محصول یکی از مردانه ترین رایحه های موجود را دارد و دارای خط بوی آشکار و رایحه ای قدرتمند و فوق العاده است. ترکیب تند و تلخ اعتماد به نفس، تمرکز بالا و هیجان و شادی فراوانی را به شما هدیه می کند.

ادوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس Perfume House مدل Oriental

این عطر مردانه ارزان و معتدل با رایحه ای چوبی وارد بازار بهترین ادکلن های ارزان مردانه شد تا بتواند به عطری مناسب برای استفاده در محیط های کاری یا میهمانی ها تبدیل شود. تندی و گرمی که در این عطر قرار دارد، باعث می شود تا افرادی که در محیط کار یا فضاهای سرپوشیده کنار شما هستند با بوییدن رایحه این عطر مردانه لذت ببرند. ترنج، فلفل سیاه و تنباکو، رایحه نت های آغازین Oriental را تشکیل می دهند تا از همان ابتدای کار، تعادل مطلوبی بین روایح مختلف برقرار شود. روایح وتیور، چوب گایاک و زنبقی که در نت میانی با رایحه چرم ترکیب شده اند، وقار خاصی به این عطر می بخشند و آن را برای آقایان کلاسیک به گزینه قابل قبولی تبدیل می کنند. در نت پایانی هم رایحه کهربا، نعنا هندی در کنار وانیل قرار گرفته است تا از پرفیوم هاوس Perfume House مدل Oriental، عطری کاملا مردانه و مناسب برای استفاده در پاییز و زمستان بسازد.

ادوپرفیوم مردانه میلستون Milestone مدل Irish Moment

www.takfars.ir

Irish Moment یکی از محبوب ترین مدل های مردانه از عطر میلستون Milestone است. این عطر مردانه ارزان قیمت معطر چرمی، جزو نوستالژی ترین عطرهای مردانه محسوب می شود و برای تمام آقایان جوان کلاسیک یا حتی طرفدار استایل های کژوال، بسیار مناسب است. روایح ملایم و لطیفی مانند روایح سرو کوهی، چایی میت در کنار ترکیب چرم، کهربا، دانه تونکا در این عطر جای گرفته اند تا بتوانند نظر آقایان سخت پسند با سلیقه های متفاوت را به خود جلب کنند. از دیگر ویژگی های ارزنده میلستون مردانه، می توان به حس شادابی و سرزندگی پس از استفاده از آن اشاره کرد.

ادوتویلت مردانه جی پارلیس Geparlys مدل Noir Invincible

عطر مردانه جی پارلیس Geparlys مدل Noir Invincible یک عطر شیرین و گرم با مبدا فرانسه است که با رایحه میوه ای خود به بازار عطرهای مردانه ارزان قیمت معرفی شده است. روایح نت های آبی، دارچین، لیمو در نت های این عطر در کنار یکدیگر جای گرفته اند تا بتوانند تلفیقی از سادگی و لطافت را در این عطر نشان بدهند. ترکیب نت های آبی و دارچین توانسته است به خوبی باعث ایجاد اعتدال رایحه این عطر شود و آن را به عطری مناسب برای استفاده روزانه تبدیل کند. گرمای ملایم و دل نشینی که در این عطر خوشبوی مردانه جای گرفته است، باعث می شود تا استفاده از آن در سردترین روزهای سال هم امری کاملا مطلوب باشد.

ادوپرفیوم مردانه وینکل Winkle مدل Black Intense

ادوپرفیوم مردانه وینکل Winkle مدل Black Intense عطری است با رایحه گرم و تند و پخش بوی خوب برای مصرف در مهمانی های دوستانه و رسمی که برای فصول سرد سال پیشنهاد می شود. این عطر ماندگاری بالایی داشته همچنین به دلیل دارا بودن رایحه گرم و تند آن می توانید در نظر همه اطرافیان خود فردی خوش سلیقه شناخته شوید. توصیه می شود که به دلیل گرمی و تندی این عطر، در استفاده از آن احتیاط بیشتری به خرج دهید و به یکباره، حجم بالایی از عطر را روی پوست یا لباس خود اسپری نکنید. اگر فرصت کافی داشته باشید، بهتر است تا این عطر مردانه ارزان را حدود چند دقیقه قبل از خروج از منزل استفاده کنید تا نت های میانی و پایانی بتوانند به خوبی، لطافت و خاص بودن خود را نمایان کنند. ما در عطر وینکل با روایحی مانند مشک، لیچی، برگاموت، فریزیا، جاسمین، گل صدتومانی، عنبر، وانیل، مشک صورتی، اوریس مواجه هستیم.

ادوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس Perfume House مدل Woody

بازهم یک عطر دیگر از برند پرفیوم هاوس در این لیست قرار گرفت تا نشان بدهد که شیک بودن و درخشیدن، همیشه مستلزم پرداخت هزینه های سنگین نیست. ادوپرفیوم مردانه پرفیوم هاوس مدل Woody جزو لیست خوشبوترین عطر مردانه ارزان با ماندگاری بالا و عطرهای پرطرفدار از این برند محبوب ایرانی است. این عطر معطر از ترکیب تنها ۸ رایحه متفاوت است. همین سادگی روایح توانسته است تا این عطر خوشبوی مردانه را به عطری بسیار خاص و فانتزی برای آقایان جسور و پرشور تبدیل کند. استفاده از این عطر برای مردان جوانی که می خواهند شور و نشاط خود در جمع های دوستانه به رخ بکشند، بسیار توصیه می شود. ما در نت آغازین این عطر با ترکیب رایحه برگاموت و فلفل مواجه هستیم؛ ترکیبی خاص، مرموز و متفاوت. در نت میانی، با رایحه وسوسه کننده رام و یاسمن روبروی می شویم؛ رایحه هایی که می تواند هر نگاهی را جذب شما کند. در نت پایانی هم روایح چرم، وتیور، نعنای هندی و چوب سرو در کنار هم جای گرفته اند تا وقار مردانه را در کنار شور جوانی برای شما به ارمغان بیاورد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر