تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل مردی برای خانم ها جذاب است

image چه مدل مردی برای خانم ها جذاب است

ملاک های جذابیت در مردان

جذاب بودن یک خصلت ذاتی است که می تواند در جهت رشد آن تلاش کرد البته در اینجا ما جذابیت های اخلاقی را ملاک قرار می دهیم. ملاک های جذابیت در مردان یا حتی در زنان در صورتی که از مرحله دانش به مرحله درونی شدن برود می تواند در بسیاری از حوزه ها مانند؛ کار، تحصیل، ارتباط بین فردی و ازدواج نقش باورنکردنی داشته باشد.

چه در زنان جذاب و چه در مردان جذاب داشتن چند عامل جذابیت آنها را افزایش می دهد

ارتباط موثر

تکفارس آی آر

شنونده همدل

عدم قضاوت دیگران

داشتن انرژی مثبت

قاطع بودن

رسیدگی ظاهری و توجه به سلامت جسم

www.takfars.ir

خوش صحبت بودن

شوخ طبعی

جالب است بانید که تمامی موارد بالا اکتسابی است و حتی سازمان بهداشت جهانی WHO هم به یادگیری تعدادی از این موارد تاکید کرده است. در ادامه جالب است بدانید از آنجایی که با رفتارهای پسندیده و مورد قبول این میزان از جذابیت بهتر و بیشتر میشود، میتوانیم بفهمیم که رفتارها و کلام ها و به نوعی خودآگاهی در مورد عملکرد خود می تواند در جذابیت یک فرد بسیار اثر گذار باشد. جذابیت ظاهری خصلتی خدادادی است که توانایی به دست آوردن آن فقط جزو مقوله های ژنتیکی است. هر چند که تبلیغات جهانی ذهن افراد به صورت ناخودآگاه به سمت زیبایی های غربی برده است. حال جالب است بدانید که در بسیاری از اروپایی ها، ظاهر شرقی جذابیت های بیشتری دارد. به قول معروف انگار که در بسیاری از موارد (مرغ همسایه غاز) است.

مردان جذاب با لباس ساده

مردان جذاب که بدون هیچ تلاشی با یک لباس ساده بسیار جلب توجه میکنند و از آناتومی خوبی برخوردارند و یا چهره خدادادی مورد قبولی دارند، بهره بالایی از جذابیت را دارند که نه از ظاهر بلکه از اخلاق آن را دریافت می کنند. اما از آنجایی که در هر مقوله ایی اخلاقیات مفهوم بالایی برای نگه داشتن جذابیت و کنترل آن دارد باز هم سریعاً به نحوه رفتار، نوع منش و رفتار یک مردی با چهره جذاب میپردازیم که چگونه میتواند خود را در حد اعلای جذابیت نگه دارد.

اما با تمام این تفاسیر جذابیت به جز یک تعریف کلی و جامع، یک صفت و نشانه شخصی است. ممکن است فردی که به نظر من جذاب می آید، به نظر هیچ فرد دیگری جذاب نیاید. در اینصورت مطمئن میشویم خواست و سلیقه شخصی در جذابیت هر فردی به انتخاب اوست. کاملاً مشهود است که هر فردی میتواند در مورد جذابیت سلیقه ایی عمل کند.

اخلاق جذاب

مردان جذاب برای خانم ها چگونه هستند؟ در این راستا باز هم بیان میکنیم که یک اخلاق جذاب، به هیچ وجه سلیقه ایی نیست و هر فردی را جذب خود میکند. اخلاقی که در آن صداقت، شفافیت، شوخ طبعی، دیگر دوستی، فداکاری بدون حسادت و بخل وجود داشته باشد، مگر میتواند برای کسی جذاب نباشد.

مثلاً مرد شوخ طبعی را در نظر بگیرید که صادق و مهربان است. فداکاری کردن را در موقعیت خود می داند و در عین حال شفاف و بی کینه و بی دروغ است. تمام این صفات برای جذب هر انسانی به این مرد میتواند کافی باشد. البته که این صفات کلیدی پایه و شالوده یک رفتار انسانی و ماهیت یک انسان جذاب است که بسیار دلنشین است. اما ممکن است ما به شخصه مردی را جذاب بدانیم که ظاهری جذاب دارد و یا ماشینی گران قیمت دارد و یا ساعتی از طلا داشته باشد.

عزت کلام در جذابیت مردان

تک فارس

از آنجایی که حرف از جذابیت است، واضحاً باید بدانیم صفات ظاهری تا حدودی میتواند علت جذابیت، مخصوصاً در یک مردان جذاب باشد. شاید با این تعبیر آشنا باشید مرد است و حرفش. که بیانگر آن است که مردها به عنوان یک منبع قدرت، عزت کلام و صداقت، زمانی که بر سر حرف خود باقی می مانند، وجهه ایی از مردانگی خود را کامل کرده اند.

در واقع در مردان جذاب ماندن بر سر قول و قرارها و حرف های زده شده، انتظاری است که از هر فرد عاقلی چه زن و یا مرد میتوان داشت. اما از آنجایی که مردان قطب مهم یک فعالیت و یا دسترسی به خواسته هستند و در واقع میتوانند در هر عملی به عنوان رهبر حضور پیدا کنند و نقش حمایتی و مسئولیت پذیری دارند. این انتظار از مردان به عنوان کسی که باید از عزت کلام و پایداری بر روی حرف ها و قول و قرارهایش برخوردار باشد میرود.

عزت کلام به معنای آگاهی از آنچه که گفته میشود و ثبات داشتن در قبول حرف خود و اقدام مثبت در راستای قول ها و حرف های گفته شده است. فردی که دارای عزت کلام است نمیتواند با تغییر شرایط حرف های خود را نیز تغییر بدهد و به دنبال دلیل تراشی و بهانه جویی های مداوم باشد.

شغل در مردان جذاب

آدلر روانشناس نظریه پرداز معتقد است: هویت یک مرد را شغل او میسازد و هویت یک زن را عشق او.

با چنین تعریفی باید آگاه باشیم که یک مرد جذاب قطعاً کسی است که بتواند از توانایی ها و استعداد های خود در راستای شغل خود و یا بهره مندی اقتصادی خود استفاده کند. بیکاری و نداشتن ثبات شغلی برای یک مرد بی هویتی به وجود می آورد. در مجموع چگونه میتوان انتظار داشت یک مرد بی هویت جذاب به نظر برسد.

آیا مردان پول دار جذاب هستند؟

حقیقتاً اگر ماشین و ساعت این مرد را از او بگیریم و او را در میان انبوهی از جمعیت رها کنیم آیا باز هم جذاب به نظر میرسد؟ جواب واضحاً خیر است. در واقع این وسایل شاید در مقطع زمانی برای ما جذاب باشند، اما نمیتوانند عامل جذابیت یک فرد باشند. زیرا عاملهای جذابیت صفات درونی و پایه ایی یک انسان است که در هر جمعیتی و در هر مقطعی و با هر سختی، مانند الماسی که برش میخورد درخشان تر و با ارزش تر میشود.

بنابراین با این اطلاعات سطحی میتوانیم حدس بزنیم، شاید هستند افراد جذابی که در کنار آنها قرار داریم و به علت اینکه ملاکمان و تعریفمان از جذابیت تا حدی اشتباه است، نمیتوانیم جذابیت آنها را بفهمیم و بسنجیم. پس تغییر نگاه ما و پیدا کردن ملاک های انسانی با ارزش میتواند توجه ما را آسان تر از قبل به مرد جذاب جلب کند، او را ببینیم و بشناسیم.

آیا جذاب بودن از دید همه یکسان است؟

T A K F A R S

خیر، ممکن است فردی که به نظر من جذاب می آید، به نظر هیچ فرد دیگری جذاب نیاید. کاملاً مشهود است که هر فردی میتواند در مورد جذابیت سلیقه ایی عمل کند.

در چه صورت جذاب بودن سلیقه ای نیست؟

یک اخلاق جذاب، به هیچ وجه سلیقه ایی نیست و هر فردی را جذب خود میکند. اخلاقی که در آن صداقت، شفافیت، شوخ طبعی، دیگر دوستی، فداکاری بدون حسادت و بخل وجود داشته باشد، مگر میتواند برای کسی جذاب نباشد.

یک مرد جذاب چگونه است؟

یک مرد جذاب کسی است که بتواند از توانایی و استعدادهای خود در راستای شغل و یا بهره مندی اقتصادی خود استفاده کند. بیکاری و نداشتن ثبات شغلی برای یک مرد بی هویتی به وجود می آورد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر