تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بهترین ساعت مچی مردانه شیک و جدید

image معرفی بهترین ساعت مچی مردانه شیک و جدید

ساعت‌مچی مدل خلبانی

ساعت مچی پسرانه مدل خلبانی، یکی از شکیل‌ترین مدل‌های ساعتی است که داشتن آن برای هرآقای جوانی واجب است، این مدل صفحه نمایشگر ساده‌ای دارد و در اوج سادگی، زیبایی خود را به نمایش می‌گذارد.

ساعت‌مچی مدل فیلد

ساعت‌های شیک با صفحه نمایشگر بزرگ در دسته مدل‌های فیلد قرار می‌گیرند، زیبایی این مدل بر سادگی و ظاهرخاصش تکیه کرده و شما می‌توانید با خرید آن یک استایل متفاوت نسبت به بقیه داشته باشید.

تکفارس آی آر

ساعت‌مچی رسمی

هر پسر جوان خوشتیپی باید یک مدل ساعت رسمی ساده با بندهای بدون طرح برای روزهایی که قصد دارد یک تیپ ساده بزند داشته باشد؛ این مدل ساعت به علت نداشتن مدل و حالت خاصی با هر تیپی ست می‌شود و به شدت جذاب است.

ساعت‌مچی مدل دایور

دایور، مدل ساعت مردانه بی‌نظیری برای محل کار و اداره است که می‌تواند جذابیت پوشش رسمی شما را چند برابر افزایش دهد و دیسیپلین خاصی را به استایلتان هدیه دهد.

ساعت‌مچی اسپرت

www.takfars.ir

ساعت‌های اسپرت نیز یکی از زیبا ترین مدل‌های ساعت پسرانه و مردانه است که می‌توانید آن را با یک استایل اسپرت ست کنید و تیپی خیره کننده داشته باشید.

بهترین مدل ساعت مچی مردانه ضد آب

وقتی نوبت به انتخاب ساعت مچی مناسب می‌رسد یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که باید در نظر گرفته شود مقاومت در برابر آب است. خرید ساعت مچی ضد آب نه‌تنها برای کسانی دوست دارند غواصی کنند مناسب است بلکه ساعت‌های ضد آب برای هر مرد شیک‌پوش به که به مد و پوشاک خود اهمیت می‌دهد می‌تواند بهترین گزینه ایده آل باشد.

ساعت‌مچی‌ضدمردانه کاسیو مدل G-Shock Frogman

کاسیو خود را به‌عنوان برترین ساعت‌های بادوام و سخت ثابت کرده است و یکی از مدل‌های خوب برند کاسیو مدل G-shock است. این ساعت در عین قدرتمند بودن، فوق‌العاده محکم و در برابر آب در برابر تا عمق ۲۰۰ متری نیز مقاوم است. از خصوصیات خوب کاسیو مدل G-shock می‌توانیم به قاب بزرگ و حاشیه استیل ضدزنگ ۵۳ میلی‌متری، همراه با یک‌بند رزین مشکی بهره می‌برد اشاره‌کنیم. و همچنین این ساعت‌ ‌ضد از یک تایمر غواصی و زمان‌سنجی اتمی و انرژی خورشیدی را بهره برده است.

ساعت‌مچی‌مردانه Luminox

گر به دنبال ساعتی هستید که بتواند در برابر آب مقاوم باشد. پیشنهاد ما خرید ساعت ضد آب Luminox Evo Navy Seal Blackout است. این ساعت که برای ناوگان دریایی ایالات‌متحده طراحی‌شده است یک ساعت بادوام است که دارای یک کیف ۴۴ میلی‌متری پلی‌استر مشکی تقویت‌شده با کربن و می‌تواند تا عمق ۲۰۰ متری در برابر آب مقاومت کند. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به حرکت کوارتز سوئیسی، حاشیه یک جهته، مقیاس GMT و نمایش تاریخ در موقعیت ساعت سه اشاره کرد.

ساعت‌مچی استارلینگ مردانه مدل Stuhrling Original 706.02

ساعت‌مچی استارلینگ مدل Stuhrling Original 706.02 با الهام از سبک زندگی قایق سواری یک ساعت جسورانه و چشمگیر است. این ساعت مچی ضدآب علاوه بر مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متری، از یک حرکت کوارتز ژاپنی و یک محافل گرد فولادی ضد زنگ ۴۳ میلی متر برخوردار است. همچنین دارای یک قاب ضربتی یک جهته و صفحه سیاه است که هر دو میزبان نورهای روشن و شیک آبی هستند.

ساعت مچی سیتیزن مدل Titanium Perpetual Chrono AT Watch

تک فارس

بعد از ساعت ها انجام فعالیت های جدی دریایی شما نیاز دارید یک ساعت خوب داشته باشید تا از نفوذ آب به داخل ساعت جلوگیری کند. این عین ضد آب بودن در فعالیت های روزمره نیز بهترین گزینه لاکچری به نظر می رسد؟ ساعت سیتیزن مدل Titanium Perpetual Chrono AT Watch همان چیزی است که شما نیاز دارید.

این ساعت به اندازه کافی شیک است که هم در محل کار هم در دیگر عملکردها و موارد دیگر نیز پوشیده می شود، همچنین این ساعت در عین حال قابلیت مقاومت تا عمق ۲۰۰ متری در برابر آب دارد. علاوه بر این، ساعت سیتیزن مدل Perpetual Chrono AT Watch همچنین دارای یک جعبه تیتانیوم ۴۲ میلی متری، تاچیمتر و سه عدد فروع کرونوگراف نیز است.

بهترین برند های ساعت مچی

ساعت مچی ارزان رولِکس

ساعت مردانه پارمیجیانی فلوریه

ساعت مچی آی‌ دابلیو سی

ساعت مچی اولیسه ناردین

ساعت مچی بوم اَند مِرسیه

ساعت مردانه مدل پیاژه

ساعت مچی مدل اودمر پیگه

T A K F A R S

ساعت مردانه جگر لوکولتر

ساعت مچی سیتیزن (Citizen)

ساعت مردانه رومانسون

ساعت مردانه کاسیو

بهترین ساعت های ضد آب

برخی از بهترین ساعت های ضد آب پسرانه ساعت دیجیتالی Casio G-Shock Frogman، ساعت‌مچی‌مردانه Luminox Evo Navy Seal Blackout و Stuhrling Original 706.02 Aquadiver Regatta Watch است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر