تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور شخصیت خود را با طرز لباس پوشیدن قوی کنید

image چطور شخصیت خود را با طرز لباس پوشیدن قوی کنید

لباس‌های مختلف می‌توانند بر حالات روحی ما اثر بگذارند، ببینیم تا به حال اثر مثبت کدام‌یک را از خود گرفته‌ایم

لباس‌های شما می‌توانند به شما قدرت بدهند

برخی لباس‌ها از جمله لباس‌های رسمی به شما اعتماد به نفس خاصی می‌دهد که باعث ایجاد حس قدرت در ناخودآگاه مغز شما می‌شود. کت و شلوار آبی‌کاربنی یا سورمه‌ای نمونه بارز این نوع لباس‌هاست.

لباس‌هایی که شما را متفکرتر می‌کنند

تکفارس آی آر

مطالعات نشان می‌دهند که علاوه بر حس قدرت، لباس‌های رسمی ما را تبدیل به تفکر با سرعت بالاتری هم می‌کند.

لباس‌هایی که ما را مجبور به ورزش سخت می‌کنند

اما ذهن ما، آن را آسان درک می‌کند: لباس‌های ورزشی قرمز به علت محرک بودن رنگ آن، ما را مجبور به سخت ورزش کردن می‌کند. مطالعات نشان می‌دهند در المپیک ۲۰۰۴ ورزشکاران قرمز رنگ موفقیت بیشتری در مسابقات، نسبت به ورزشکاران رنگ آبی داشته‌اند.

لباس‌هایی که شما را باهوش‌تر می‌کنند

برخی کار‌ها لباس‌های فرم مخصوص به خود را دارند و با پوشیدن آن لباس‌ها و مشغول شدن به کار مخصوص، هوش شما برای انجام آن کار افزایش می‌یابد.

www.takfars.ir

لباس‌هایی که باعث بهتر تمرکز کردن می‌شوند

وقتی شما لباسی مناسب به تن داشته باشید، که به شما حس حرفه‌ای بودن در کارتان را بدهد، دومین اثر مستقیمی که دارد، تمرکز بیشتر بر موضوع در حال بررسی است.

لباس‌های ورزشی میل به ورزش را در شما بیدار می‌کند

لباس‌هایی که برای ورزش هستند چه در داخل باشگاه و چه در فضای بیرونی، این حس که وقت تمرین بدنی است را در ذهن شما بیدار می‌کند و مغز شما را آماده ورزش‌های فیزیکی می‌کند.

لباس‌هایتان می‌تواند شما را خوشحال‌تر کند

وقتی شما لباسی را بپوشید که خوشحالتان می‌کند و با آن احساس رضایت دارید باعث بالابردن حس امید در شما می‌شود، که در فعالیت‌های روزانه اثری مثبت بر کارهایتان دارد.

لباس‌هایی که می‌تواند باعث کاهش وزن شما شود

زمانی که لباس‌های شما تنگ می‌شوند و دیگر به راحتی قبل نیستند، ملموس‌ترین هشداری است که دریافت می‌کنید، شما در حال اضافه وزن و تغییر سایز هستید

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر