تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی کتاب های خواندنی برای زمانی که تنها هستید

image معرفی کتاب های خواندنی برای زمانی که تنها هستید

پیرمرد و دریا

نویسنده: ارنست همینگوی

انتشارات (پیشنهاد کاربران): نگاه

تعداد صفحه: ۲۵۲

تکفارس آی آر

ارنست همینگوی در کتاب پیرمرد و دریا دو پیام برای ما دارد: انسان توان تحمل سختی زیادی را دارد و زندگی پیش بینی ناپذیر و در عین حال کوتاه است. او با این کتاب برنده جوایز ادبی معتبر جهان شده است؛ در سال ۱۹۵۳ جایزه پولیتزر را کسب کرد و یک سال بعد توانست جایزه نوبل ادبیات را از آن خود کند. در این رمان با پیرمردی طرفیم که برخلاف خواسته اش درگیر تنهایی شده است. حال باید ببینیم که می تواند راه رهایی از این حس را پیدا کند یا خیر.

الان وقت فکرکردن به چیزهایی که نداری نیست. به این فکر کن با چیزهایی که داری چه کاری می توانی انجام دهی.

تنهایی؛ راهنمای خلوت گزینی در یک جهان شلوغ

image معرفی کتاب های خواندنی برای زمانی که تنها هستید

نویسنده: مایکل هریس

www.takfars.ir

انتشارات (پیشنهاد کاربران): خزه

تعداد صفحه: ۲۳۱

همان طور که نام اثر فاش می کند، این کتاب در مورد تنهایی است. شما در کتاب تنهایی با مایکل هریس همراه می شوید و تأثیر تکنولوژی های جدید به ظاهر بی خطر بر زندگی تان را بررسی می کنید. نویسنده در این کتاب از اثر این تکنولوژی ها روی رفتار ما، روابطمان با دیگران و از همه مهم تر تصویری که از خودمان در ذهن داریم سخن گفته است. او همچنین از زندگی افراد مختلف، از نویسنده گرفته تا دانشمند، روایت های واقعی در کتاب آورده است. درنهایت مایکل هریس با قلم خواندنی و جذابش مردم را تشویق کرده است کمی وقت بگذارند و با خودشان خلوت کنند.

اگر تنهایی دردناک است، فقط به این خاطر است که بلد نیستیم چطور باید تنها باشیم.

شجاعت در برهوت

image معرفی کتاب های خواندنی برای زمانی که تنها هستید

نویسنده: برنی براون

انتشارات (پیشنهاد کاربران): میلکان

تعداد صفحه: ۱۷۷

برنی براون، محقق و استاد و نویسنده مشهور، ما را در کتابش با خود همراه می کند تا معنی رابطه را بهتر متوجه شویم و رابطه بهتری با خودمان برقرار کنیم. او معتقد است که در دنیای کنونی ارتباط بامعنی دیگر وجود ندارد و افراد نمی دانند چطور با نزدیکانشان ارتباط برقرار کنند. برنی براون تجربه های شخصی و تحقیقاتش را با هم آمیخته است و ترکیب آنها این کتاب در مورد تنهایی شده است که خواننده را به شناخت بهتری از خود می رساند و او را دعوت به خوداتکایی می کند.

تک فارس

تعلق واقعی باعث تغییر شما نمی شود؛ بلکه باعث می شود خود واقعی تان باشید.

نقشه هایی برای گم شدن

image معرفی کتاب های خواندنی برای زمانی که تنها هستید

نویسنده: ربکا سولنیت

انتشارات (پیشنهاد کاربران): اطراف

تعداد صفحه: ۱۲۴

ربکا سولنیت با ترکیب جذاب زندگینامه با تاریخ و فلسفه کتابی ارائه داده است که مانند نامش راجع به گم شدن سخن می گوید. این کتاب برای افرادی که از در باب تنهایی شوپنهاور لذت برده اند، گزینه ای مناسب است. سولنیت مخاطب را با تجربه های مختلفی روبه رو می کند و از زمان قدیم تا حال ماجراجویی هایی برای او رقم می زند. کتاب نقشه هایی برای گم شدن متشکل از چند بخش مختلف است که همگی موضوعی مشترک دارند: گم بودن، گم شدن و گم کردن.

نگرانی راهی است که وانمود کنید روی چیزی که دست شما نیست، کنترل دارید. و چیزی که مرا حتی در خودم شگفت زده می کند این است که ترجیح می دهیم سناریوهای منفی بسازیم تا اینکه موقعیت ناشناخته خوبی در نظر بگیریم.

سکوت

image معرفی کتاب های خواندنی برای زمانی که تنها هستید

T A K F A R S

نویسنده: سوزان کین

انتشارات (پیشنهاد کاربران): البرز

تعداد صفحه: ۳۸۴

کتاب سکوت بهترین کتاب در مورد تنهایی برای کسانی است که خود این مسیر را انتخاب کرده اند و از تنهایی انرژی می گیرند. این کتاب همچنین انتخابی فوق العاده است برای افرادی که انسان های درون گرا و کسانی را که تنهایی را ترجیح می دهند، درک نمی کنند. کتاب سکوت چالش های افراد درون گرا در رویارویی با جهانی را بیان می کند که بر محور برون گرایی می چرخد.

وقت آزادت را هرطور که دوست داری بگذران، نه آن طور که فکر می کنی مجبوری که بگذرانی.

استونر

نویسنده: جان ویلیامز

انتشارات (پیشنهاد کاربران): مرکز

تعداد صفحه: ۲۹۶

استونر رمان جذابی است که حتی پس از گذشت مدت ها از مطالعه آن، یادش مخاطب را رها نمی کند. این کتاب که راجع به شخصی به نام ویلیام استونر است، داستانی با محوریت تنهایی دارد. او دانشجویی متفاوت با دیگر هم سن وسالانش است و در روزگاری که همه چیز به هم ریخته، ویلیام راه خود را پیدا می کند. جان ویلیامز در این کتاب زندگی روزمره را با جزئیات به تصویر می کشد و پستی بلندی های آن را جذابیت زندگی می داند.

تک فارس www.takfars.ir

باید به یاد داشته باشید چه هستید و انتخاب کرده اید چه بشوید و بدانید اهمیت آنچه را انجام می دهید چیست.

هتل دولاک

image معرفی کتاب های خواندنی برای زمانی که تنها هستید

نویسنده: آنیتا بروکنر

انتشارات (پیشنهاد کاربران): خوب

تعداد صفحه: ۱۶۴

کتاب هتل دولاک راهکارهایی ارائه می دهد تا در خلوت خودتان تفریح کنید. آنیتا بروکنر هوشمندانه رمان خود را با ماجرای دختری به نام ادیت هوپ شروع می کند که در برابر انتظارات خانواده اش می ایستد. او برای خود هتلی رزرو می کند تا بتواند به افکارش سروسامان دهد. ادیت هوپ متوجه می شود که می تواند چه زمانِ خوشی را تنهایی در هتل زیبایی کنار دریاچه ژنو بگذراند.

تعریف من از شادی اینه که کل روز رو توی باغ بشینم، کتاب بخونم یا بنویسم و بدونم که شخصی که عاشقشم عصر می آد خونه.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر