تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای انتخاب رنگ لاک هماهنگ با رنگ پوست دست

image راهنمای انتخاب رنگ لاک هماهنگ با رنگ پوست دست

رنگ لاک مناسب با دست های سبزه

رنگ لاک قرمز براق

این رنگ مخصوص دستان سبزه به علت شاین (اکلیلی) بودن لاک است. دانه های اکلیلی که داخل لاک است ناخن هایتان را جذاب و براق خواهد کرد.

لاک طلائی

تکفارس آی آر

رنگ طلایی با براقیت وصف نشدنی ناخنی شگفت انگیز به دستانتان می دهد.

لاک طلایی_کرمی

ترکیب لاک طلایی با کرم بر روی دستان تیره بسیار چشم گیر خواهد بود.

لاک سبز

سبز بر روی دستان سبزه و گندمگون از تناژ سبز کم رنگ تا لجنی برای دستان سبزه مناسب است.

www.takfars.ir

لاک قهوه ای

رنگ هایی با تم قهوه ای از کم رنگ ترین مانند شیری و کرم تا پررنگ ترین مانند آجری و قهوه ای تیره مناسب دستان سبزه و تیره است.

لاک بنفش

لاک بنفش همواره رنگی است که موردپسند بانوان جوان است. این رنگ در دنیای مد طرفداران بی شماری دارد و در حیطه لوازم آرایشی هر بانویی با دست سبزه حداقل یک بار از لاک بنفش استفاده کرده است.

لاک قرمز

لاک قرمز لاکی پرطرفدار است. این رنگ بالباس های تیره و چه بسا پوست دست سبزه به راحتی هماهنگ می شود.

image راهنمای انتخاب رنگ لاک هماهنگ با رنگ پوست دست

رنگ لاک مناسب با دست های گندمی و زرد

اکثر قریب به اتفاق افراد در کل جهان پوستی گندمگون دارند و زردپوست هستند. برای این افراد بیشتر رنگ های لاک به دستشان می آید ولی بهترین رنگ برای این دستان سرمه ای و بنفش تیره است که به دستان جلوه خاصی می دهد.

رنگ لاک مناسب با دست های سفید و روشن

تک فارس

این رنگ پوست بهترین رنگ برای انواع لاک است و هر نوع لاکی روی دستان آن ها مناسب و زیباست. رنگ های قرمز و صورتی و گلبهی مناسب این رنگ پوست است.

نکات طلایی انتخاب لاک مناسب ضد حساسیت

یکی از نکات مهم برای انتخاب یک لاک خوب، ماندگاری لاک است به طوری که یک هفته لاک بر روی دست بماند و رنگ آن نپرد.

وقتی لاک را پاک می کنیم خیلی راحت با لاک پاک کن، پاک شود و رنگ لاک بر روی دستان شما نماند.

اگر رنگ لاک بر روی دستانتان بماند مخصوصاً لاک های تیره و پررنگ، این را بدانید که لاک دارای مواد شیمیایی بسیاری است و به احتمال زیاد بوی تندی هم می دهد. این بوی بد لاک ممکن است به مرورزمان و استفاده طولانی دچار بیماری آسم شود.

تاریخ مصرف هر لاکی بین دو تا سه سال است و بیشتر از این تاریخ لاک خشک می شود و زمانی که آن را می زنید حباب هایی بر روی ناخن هایتان ایجاد می شود.

زمانی که لاک شما قبل از تاریخ استفاده خشک شد و خیلی غلیظ به نظر می رسید می توانید از رقیق کننده لاک استفاده کنید. زمانی که رقیق کننده را به مقدار کم در لاک ریختید به صورت آرام و دورانی لاک را چند بار تکان دهید. توجه داشته باشید لاک را سریع تکان ندهید به این دلیل که باعث حباب و دون دون شدن روی ناخن پس از لاک زدن می شود.

می توانید از استون صد درصد و خالص استفاده کنید و به مقدار کم داخل لاکتان بریزید. بسیار آرام لاکتان را تکان دهید و حواستان باشد اگر زیاد بریزید رنگ لاکتان تغییر کرده و بسیار رقیق می شود. در این صورت باید پارها لاک خود را بزنید تا رنگ اصلی آن مشخص شود. کیفیت لاکتان با استون زیاد از بین می رود.

زمانی که لاک خود را زدید حداقل تا زمان خشک شدن کامل آن به حمام نروید زیرا آب باعث خراب شدن لاک می شود. در حالت کلی لاک را در فضایی که بخارآب وجود دارد قرار ندهید زیرا باعث خراب شدن سریع لاک می شود.

لاک مصرفیتان را در مقابل اشعه آفتاب و نور مستقیم قرار ندهید به این دلیل که نور مستقیم باعث از بین رفتن ترکیبات لاک می شود.

T A K F A R S

لاک را در کنار شوفاژ و یا بخاری قرار ندهید و حتی الامکان بهتر است لاک در محیط خنک مانند یخچال باشد.

قبل از زدن لاک بر روی ناخن هایتان می توانید لاک پایه ناخن (بیس کوت) زد. لاک پایه لاکی است که هم رنگ پوست دست شما است و مورد دلخواه بسیاری از خانم های امروزی است. این لاک به علت بی رنگی و رنگ کم برای محیط های اداری و سرکار بسیار مناسب است و کسانی که خانه دار هستند و دائماً لاک پایه خوب برای ماندگاری لاک فوق العاده است و مانع از بین رفتن سریع لاک پریده شدن و خرابی لاک می شود.

لاک پایه در رنگ های مختلف مانند رنگ هلویی، صورتی، کرم و یا بژ موجود است که هر رنگ آن روی یکرنگ پوست زیبا است و باعث روح بخشی به دستان خواهد شد.

برای رنگ دستان روشن

لاک پایه صورتی بسیار مناسب است. لاک صورتی برای پوست هایی که بی روح و بارنگ است معجزه می کند.

برای دستان باپوست تیره

لاک پایه کرمی یا بژ استفاده کنید. این رنگ به علت داشتن تیرگی پوست دست به خوبی جلوه می کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر