تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش ست کردن مدل های مختلف ساعت مردانه با لباس

image آموزش ست کردن مدل های مختلف ساعت مردانه با لباس

ساعت های مچی به دو دسته کلی شامل ساعت های دیجیتالی و آنالوگ تقسیم می شوند. ساعت های آنالوگ دارای عقربه می باشند و گزینه های رسمی می باشند، اما ساعت های دیجیتال، زمان را به صورت عدد دیجیتالی نمایش می دهند که مناسب برای استایل های کژوال یا اسپرت می باشند. بنابراین برای استایل های اسپرت و کژوال از ساعت های آنالوگ استفاده کنید و برای استایل های رسمی، کاری و مهمانی به سراغ ساعت های آنالوگ استفاده کنید.

ست کردن ساعت مچی با استایل های رسمی

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب ساعتی مناسب با فرم کلی استایل تان می باشد. به طور مثال اگر استایل تان رسمی است، حتما از ساعت رسمی استفاده کنید تا هماهنگی و تناسب میان لباس و اکسسوری های تان برقرار باشد. ساعت رسمی ساعت هایی با فریم دایره ای، آنالوگ و بند هایی ساده می باشند که دارای بند های چرمی یا استیل می باشد. استفاده از ساعت های رسمی در کنار تیپ رسمی، استایل شما را حرفه ای تر، زیباتر و هماهنگ تر نشان خواهد داد.

image آموزش ست کردن مدل های مختلف ساعت مردانه با لباس

تکفارس آی آر

استفاده از ساعت چرمی در استایل

یکی از گزینه های بسیار جذاب در انتخاب ساعت مچی، ساعت هایی با بند چرمی می باشد که می توانند بسیار شیک و خاص به نظر بیایند. در استایل هایی که قصد دارید از ساعت چرمی استفاده کنید، برای افزایش جذابیت و ایجاد هماهنگی بیشتر در استایل تان، بهتر است ای یک آیتم چربی دیگر نیز استفاده کنید. این آیتم می تواند یک اکسسوری چرمی، کت چرمی، دستکش چرمی، یا حتی کمربند چرمی باشد. البته دقت داشته باشید که حتما رنگبندی بند ساعت با دیگرآیتم چرمی که انتخاب کرده اید یکسان باشد تا هماهنگی مورد نظر برآورده شود.

image آموزش ست کردن مدل های مختلف ساعت مردانه با لباس

ست کردن ساعت هایی با بند فلزی

اگر قصد استفاده از ساعت هایی با بند فلزی برای استایل های کژول و اسپرت دارید، بهتر است از چند اکسسوری فلزی دیگر نیز استفاده کنید. این امر به این دلیل است تا ساعت های فلزی که مناسب استایل های رسمی می باشد، کمی اسپرت و غیر رسمی تر به نظر برسد. این اکسسوری می تواند یک دستبند فلزی ظریف، انگشتر، حلقه، سگگ کمربند، النگو و … باشد. برای دیدنمدلهای خاص و شیک ساعت مچی زنانهکلیک کنید.

www.takfars.ir

image آموزش ست کردن مدل های مختلف ساعت مردانه با لباس

کی از سوالاتی اساسی در خصوص بحث راهنمای ست کردن ساعت مچی، استفاده یا استفاده نکردن از ساعت های هوشمند می باشد. تقریبا همه استایلیست ها، استفاده از ساعت های هوشمند را برای افزایش جذابیت استایل مناسب نمی دانند و آنچه که پر واضح می باشد، این است که ساعت های هوشمند به دلیل الویت وجود یک صفحه لمسی، هیچ گاه نمی توانند به زیبایی ساعت های آنالوگ دست پیدا کنند و تاثیر مناسبی در جذابیت استایل افراد داشته باشد. بنابراین اگر هدف تان از استفاده از ساعت مچی، افزایش جذابیت استایل تان می باشد، حتما از ساعت های آنالوگ استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر