تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ترفندهای خوشتیپی و جذابیت مخصوص آقا پسرها

image ترفندهای خوشتیپی و جذابیت مخصوص آقا پسرها

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

بهترین لباس ها، زیباترین مدل مو، خوشبوترین عطر و هیچ چیز دیگر نمی تواند جای تاثیر اعتماد به نفس را در نگرش دیگران نسبت به شما پر کند. خود را بشناسید، نگرش تان نسبت به خود را بهبود ببخشید، و اعتماد به نفس داشته باشید. به یاد داشته باشید که نمی توان ادای افراد با اعتماد به نفس را درآورد، بلکه باید این خصوصیت را از درون داشت.

صاف و محکم بایستید

قوز کردن نه تنها موجب بروز مشکلاتی در سلامتی شما می شود، بلکه نمایی کم اعتماد به نفس و غیر جذاب از شما جلوه می دهد. پس در موقع ایستادن و نشستن، کمر خود را صاف نگه دارید، کمی سینه خود را رو به جلو بدهید، و گردنتان را در حالت راست و کشیده حفظ کنید.

تکفارس آی آر

لبخند بر لب داشته باشید

لبخند زدن باعث می شود تا شاد، با اعتماد به نفس و دوست داشتنی به نظر برسید. این کار همچنین آثار خستگی و ناراحتی چهره شما را کاسته و شما را جذاب تر جلوه می دهد.

تماس چشمی داشته باشید

در هنگام صحبت کردن با دیگران به چشمان آن ها نگاه کنید. لازم نیست خیره شوید، بلکه گاهی هم به اجزای دیگر صورت شان هم نگاه کنید. به یاد داشته باشید که برقرار کردن ارتباط چشمی خوب باعث می شود تا طرف مقابل تان، شما را فردی با اعتماد به نفس و مطمئن ارزیابی کند.

استایل خود را بهبود دهید

www.takfars.ir

لباس ها و نحوه پوشیدن آنها، حرف های زیادی در مورد شما خواهند زد و بر برداشت دیگران از شما تاثیر می گذارند. پوشیدن لباس های نامتناسب و یا بد سایز باعث می شود تا دیگران فکر کنند شما به ظاهر خود اهمیت نمی دهید.

دنبال کردن یک سبک استایل خاص به تنهایی کافی نیست، بلکه باید به نحوه لباس پوشیدن خود نیز توجه داشته باشید. فرقی ندارد که استایل شما مطابق با مد روز، کژوال، اسپورت یا هر جور دیگری به نظر برسد، فقط کافیست لباسی که می پوشید برای شما مناسب باشد. مثلا اگر ۳۰ ساله باشید و مثل یک پسر ۱۵ ساله لباس بپوشید، کسی نمی گوید که شما یک نوجوان مد روز هستید، بلکه احتمالا می گویند تیپ شما نامناسب است. این موضوع در مورد استایل های دیگر نیز صدق می کند؛ اگر استایلی برای شخص شما مناسب نباشد، تصنعی و یا مسخره به نظر خواهد آمد و باعث خوش تیپ شدن تان نخواهد شد.

به لباس های روزانه اهمیت بدهید

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی ها فکر می کنند، چون اسم روزمره به این لباس ها داده می شود نباید توجه زیادی به آن ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس های تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی شرت های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برند هایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

لباس هایی نه تنگ و نه گشاد

بهترین پیشرفتی که می توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس هایی که کاملا اندازه تان هستند.بیشتر آقایان، به خصوص آقا پسرها، لباس هایی می پوشند که برای شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند. مطمئن شوید که لباس تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده اند. مراقب باشید.

لباس هایی بخرید که دوست شان دارید

به حراج های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می شوند و یک دفعه می بینی با چند کیسه لباس بیرون می آیند. این اتفاق در مورد حراج برند ها هم اتفاق می افتد. آقایان. چیزی را صرفا به این دلیل که مارک دار است و ارزان شده، نخرید. لباس هایی را بخرید که دوست شان دارید و می دانید که آن ها را می پوشید، نه این که نرسیده به خانه پشیمانی سراغ تان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر ضروری نجات می دهد. باور کنید

به افراد خوش تیپ بیشتر توجه کنید

وقتی در مرکز خرید یا خیابان راه می روید، به پسرهایی که در نظر شما خوش تیپ هستند توجه کنید. اولین مواردی که به چشم شما می آید چه چیزهایی هستند؟بیشتر خانم ها به کفش های مردان توجه می کنند، یعنی دقیقا چیزی که اغلب مردها از آن غافل هستند. به دلیل همین غفلت است که اگر روی کفش خود زمان گذاشته و بهترین مورد را انتخاب و خریداری کنید، احتمالا بسیار خوش تیپ تر از پسرهای دیگر به نظر خواهید آمد.

تک فارس

با افراد حرفه ای در زمینه مد و لباس مشورت داشته باشید

برخی از افراد هستند که هر چقدر هم برای استایل خود خرج می کنند، باز هم لباس های آن ها به چشم نمی آید. پس بهتر است این افراد با یک فرد حرفه ای در زمینه مد (مثلا یک طراح یا استایلیست) مشورت کنند. این افراد به شما کمک می کنند تا استایل مناسب برای خود را بشناسید و لباس های متناسب با این استایل را شناسایی و خرید کنید.

اگر چنین فردی را در اطراف خود نمی شناسید، می توانید با یک دوست یا آشنای خوش سلیقه که استایل او را می پسندید به خرید بروید.

به توصیه های این افراد گوش کنید، اما به این نکته هم توجه داشته باشید که ممکن است سبک استایل مورد علاقه آن فرد حرفه ای با شما تفاوت داشته باشد. اگر اغلب پیشنهادهای او به نظرتان بد می آمد، خود را به پیروی از سلیقه او اجبار نکنید. از آن فرد تشکر کرده و سپس یک فرد دیگر با سلیقه نزدیک تر را پیدا نمایید.

جزئیات ساده، اما تاثیر گذار

هیچ وقت قدرت جزئیات را دست کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئیات می توانند نشان دهنده ویژگی های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد توجه قرار می گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن ها خوب توجه می کند.

یک نوع لباس منحصر به خود داشته باشید

داشتن یک نوع لباس مخصوص باعث می شود تا نسبت به دیگران متمایز شده و توجه ها را به سمت استایل خود جذب کنید. مثلا لباس مخصوص استیو جابز را در ذهن بیاورید؛ تی شرت مشکی یقه اسکی، شلوار جین آبی و کفش ورزشی.

استفاده از یک اکسسوری خاص مانند انگشتر، گردنبند و یا ساعت خاص نیز می تواند برای شما مناسب باشد.استفاده از یک عینک آفتابی متناسب با فرم صورت تان هم می تواند روش خوبی بهبود استایل شما باشد.از زدن عطرهای همه پسند خودداری کرده و عطری بزنید که هر کسی با آن آشنایی ندارد. بیش از حد عطر نزنید تا عطر زدن شما اثر منفی در ذهن دیگران نگذارد.

روی لحن و طرز بیان خود کار کنید

T A K F A R S

همه ما حرف زدن را بلد هستیم، اما واضح و رسا حرف زدن و تاکید مناسب در قسمت های گوناگون کلام می تواند تاثیر مثبتی در ذهن دیگران ایجاد کند. به یاد داشته باشید که صدای شما جزئی از تیپ تان است.

دستان تمیز و مرتب داشته باشید

دست های خود را مرتبا بشویید و نگذارید آلودگی در زیر ناخن های تان جمع شود. ناخن های خود را نیز همیشه کوتاه نگه دارید و از جویدن آن ها خودداری کنید، زیرا علاوه بر غیر بهداشتی بودن، باعث می شود تا بدون اعتماد به نفس و عصبی به نظر برسید.

برای موهای خود وقت در نظر بگیرید

موهای ژولیده و به هم ریخته (در اغلب مواقع) باعث بد تیپ به نظر آمدن شما می شود. موهای خود را مرتبا بشویید و مدلی مناسب برای آن انتخاب کنید. اگر وقتی برای موهای خود ندارید، از ژل یا تافت کمک بگیرید. هیچ گاه از محصولات پوست و مو بیش از حد استفاده نکنید، زیرا ظاهر شما را بد جلوه خواهد داد.

از پوست خود بیشتر مراقبت کنید

اغلب افراد، حتی به اشتباه، داشتن پوست بد را نتیجه رعایت نکردن بهداشت می دانند. بعد از هر فعالیت بدنی صورت خود را کاملا بشویید. اگر پوست تان جوش می زند، راه های درمان آن را پیدا کرده و یا به یک پزشک مراجعه کنید.

خوش بو باشید

هیچ چیزی به اندازه یک ادکلن خوش بو نمی تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر ها معمولا برای شخصیت های مختلف ساخته می شوند. یک عطر می تواند تداعی کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت تان سراغ عطر ها بروید. برای عطرهای تان خوب خرج کنید. بعضی از عطر ها بعد از چند ساعت بوی شان از بین می رود و از آن بدتر بعضی های شان بدبو می شوند. عطرهای تان را از فروشگاه های شناخته شده بخرید و به دنبال آن هایی باشید که امتحان شان را پس داده اند.

از غذاهای سالم استفاده کنید

تک فارس www.takfars.ir

خوردن غذاهای سالم باعث می شود تا وزن شما متعادل شود، اندامی زیبا داشته باشید و سطح انرژی شما نیز بالا بماند.

استراحت و خواب خوبی داشته باشید

خوابیدن حداقل۸ ساعت در شبانه روز باعث بهبود چشمگیر وضعیت جسمانی، انرژی و ظاهر شما می گردد.

ورزش را حتما در برنامه خود جای دهید

خوش تیپ بودن نیازمند داشتن اندامی متناسب است. ورزش کردن نه تنها موجب بهبود ظاهر، اندام و سطح انرژی شما می گردد، بلکه موجب ترشح اندورفین در بدن تان شده و حس و حال شما را خوب می کند، و همین موضوع باعث می شود تا در نظر دیگران جذاب به نظر برسید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر