تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راز تهیه همبرگر مثل همبرگر های آماده

image راز تهیه همبرگر مثل همبرگر های آماده

انتخاب گوشت گوساله مرغوب

انتخاب گوشت تازه و مرغوب یکی از مهم ترین عوامل در طعم و البته بافت همبرگر شماست. بهترین نوع گوشت برای همبرگر گوشت گوساله جوان است.

داغ بودن روغن

یکی از مهم ترین عواملی که باعث پف کردن همبرگر شما می شود روغن کافی و البته داغ است. بهتر است از تابه کوچکی استفاده کنید تا بتوانید مقدار بیشتری روغن در آن بریزید و در زمان سرخ کردن همبرگر به خوبی در روغن غوطه ور باشد. توصیه میکنیم همبرگرها را یکی یکی سرخ کنید تا حرارت بالای روغن حفظ شود و همبرگرها فضای کافی برای پف کردن را داشته باشند.

تکفارس آی آر

استفاده مناسب از پودر سوخاری

استفاده از پودر سوخاری در تهیه همبرگر یکی دیگر از عوامل مهم پفکی شدن آن است. پودر سوخاری از چسبندگی بیش از حد و لاستیکی شدن برگر جلوگیری می کند. البته باید توجه داشته باشید که با توجه به مقدار مواد اولیه تان پودر سوخاری را متناسب با آن بیفزایید زیرا اگر بیشتر از حد نرمال پودر سوخاری به همبرگر زنید طعم آن را به کتلت نزدیک خواهید کرد.

استفاده از میکسر

یکی از رازهای پفکی شدن همبرگر در رستوران ها استفاده از میکسر به جای چرخ گوشت است. برای داشتن همبرگری پف دار و حجیم بهتر است گوشت را با میکسر له کنید و از چرخ گوشت استفاده نکنید.

استفاده از قالب برگر

www.takfars.ir

اگر از قالب های برگر در دسترس داشته باشید و استفاده کنید قطعا ضخامت همه برگرها و در نهایت میزان پف کردنشان برایتان قابل کنترل است.

مدت زمان پخت

مدت زمان سرخ کردن، گریل کردن یا پختن برگر در بافت نهایی آن و پفکی بودن برگر بسیار تاثیرگذار است. زمانی که یک طرف برگرهای شما حالت پختگی به خود گرفت و گوشت کمی جمع شد زمان برگرداندن و سرخ کردن طرف دیگر برگر است. اگر برگر زیادی سرخ شود پف و لطافت و تردی خود را از دست می دهد و حالت خشک و تختی به خود می گیرد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر