تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش برجسته سازی گونه بدون نیاز به عمل

image آموزش برجسته سازی گونه بدون نیاز به عمل

برجسته کردن گونه با ورزش

لب ها را غنچه کنید و همزمان گونه ها را بکشید و لبخند بزنید. سپس انگشتان تان را کنار لب ها قرار دهید و تا بالای گونه ها بکشید این پوزیشن را ۲۰ ثانیه نگه دارید.

درحالی که دهان خود را بسته اید، گونه ها را تا جای ممکن با هوا پر کنید، این پوزیشن را به مدت ۴۵ ثانیه نگه دارید، سپس هوا را به آرامی به بیرون بازدم کنید.

لب ها را به شکل حرف O کنید و لبخند بزنید، سپس انگشتان هر دست را در بالای گونه قرار دهید و به آرامی بکشید و پایین بیاورید این کار را تا ۳۰ ثانیه انجام دهید.

تکفارس آی آر

روی یک صندلی کاملا صاف بنشینید. دهان تان را غنچه کنید و لب ها را به سمت بیرون بکشید و همین حرکت را برای سمت دیگر نیز تکرار کنید. این کار را به مدت یک دقیقه انجام دهید، برای نتیجه گیری بهتر این کار را سه بار در روز تکرار کنید.

دهان تان را تا جایی که می توانید محکم ببندید و در همین حال لبخند عریضی بزنید و این پوزیشن را به مدت ۱۰ ثانیه حفظ کنید، سپس گوشه ها را به سمت بالا و تاجای ممکن بکشید. این حرکت را در سه مرحله و دوبار در روز انجام دهید.

برجسته کردن گونه با گلاب و گلیسیرین

گلاب و گلیسیرین ترکیب فوق العاده ای است که در چاق شدن صورت، تاثیر فراوانی دارد. این ترکیب فواید شگفت انگیزی برای پوست و همچنین خاصیت مرطوب کنندگی دارد.

گلاب و گلیسیرین را با هم ترکیب کنید و ترکیب آن را هر شب و ترجیحا قبل از خواب، روی گونه های خود بمالید. بگذارید تا صبح روی صورت تان بماند و صبح، صورت خود را با آب گرم بشویید. این ترکیب، پوست را تقویت می کند و هیدراته نگه می دارد. از این روش به صورت مرتب استفاده کنید تا صورت تان چاق و گونه های تان برجسته شود.

www.takfars.ir

برجسته کردن گونه با آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و ویتامین E است. به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می کنند می تواند برای پوست موثر باشد. برای برجسته کردن گونه ها گیاه آلوئه ورا را از وسط نصف کنید و ژل داخل آن را روی گونه خود بگذارید و سپس به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید. این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.

تغذیه سالم و استاندارد

قبل از این که به سراغ شیوه های طبیعی برای برجسته سازی گونه ها برویم، باید تاکید کنیم که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات های سالم و مواد مغذی ضروری می تواند کمک کند تا به طور طبیعی پوست سالم تر و گونه های پُرتر و برجسته تری داشته باشید. درواقع، رژیم غذایی سالم و استاندارد، پیش شرطی است که اثربخشی همه فرآیندهای دیگر برای دستیابی به این هدف را تسریع می کند. بنابراین، این ترکیبات غذایی را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید: برنج و نان سبوس دار، سبزی های برگ دار، انواع میوه ها و فیبرهای غذایی. خودداری از سیگار کشیدن و مصرف آب به مقدار زیاد هم واقعا مهم هستند.

یوگا برای داشتن گونه های برجسته تر و چاق تر

یوگای صورت می تواند از دو منظر برای شما مفید باشد: چاق تر کردن گونه ها و از بین بردن چین وچروک ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می دهند. برای یوگای صورت می توانید براساس مراحل زیر اقدام کنید

انگشت اشاره را روی نوک استخوان گونه بگذارید و پوست این ناحیه را با حرکات دایره وار و نرم به مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.

حالا انگشتان دست ها را به سمت داخل حرکت بدهید و آن ها را در کنار سوراخ های بینی بگذارید. بعد پوست این قسمت را کاملا آرام و با حرکات دایره وار و نرم به مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.

بعد انگشتان دست ها را به سمت مفصل های فک بکشید و پوست این ناحیه را با کمک نوک انگشتان خود و با حرکات دایره ای آرام ماساژ بدهید.

نکته: شما باید یوگای صورت را حداقل ۴ بار در روز تکرار کنید تا سریع تر نتیجه بگیرید.

تک فارس

تمرینات ورزشی برای داشتن گونه های برجسته و چاق

صاف روی صندلی بنشینید و عضله های صورت را شُل کنید. حالا دهان را به اندازه وقتی که با کسی صحبت می کنید، باز کنید. بعد هر دو لب را به سمت داخل و گوشه دهان را به سمت بیرون بکشید. سعی کنید که گوشه های لب ها را تا جایی که می توانید، بکشید. در ادامه صورت را برای یک دقیقه در همین حالت نگه دارید و بعد به حالت طبیعی برگردید. وقتی که صورت را در حالت مورد نظر حفظ می کنید، باید احساس کنید که عضله های گونه کاملا کش آمده اند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

یک نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان پُر کنید. حالا هوا را در دهان نگه دارید. این حالت باید بین ۴۰ تا ۵۰ ثانیه حفظ شود تا عضله های گونه تحت فشار لازم قرار بگیرند. بعد از ۵۰ ثانیه، هوا را به آرامی از دهان بیرون بدهید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

کاملا لبخند بزنید و عضله های صورت را با کمک کف دست ها در همین حالت نگه دارید. بعد کف دست ها را به آرامی روی عضله های صورت فشار بدهید و این فشار را به مدت ۵ ثانیه حفظ کنید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.

لب ها را در حالت لبخند کامل، ولی کاملا بسته نگه دارید و گوشه های لب ها را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید. حالا این فشار باید به مدت ۱۰ ثانیه ادامه پیدا کند و بعد گوشه های لب ها کاملا به هم نزدیک شوند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۲ بار در روز انجام شود.

برجسته کردن گونه با عسل

عسل قادر است رطوبت پوست را حفظ کند و در نتیجه، پوست را با طراوت و سالم نگه دارد. آنتی اکسیدان های موجود در عسل می تواند نقش بزرگی در پیشگیری از بروز مشکلات پوستی ناشی از رادیکال های آزاد ایفا کند.

یک قاشق چای خوری از آن را با میوه پاپایا ترکیب کنید. سپس این خمیر را به گونه های خود بمالید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت تان بماند. بعد صورت خود با آب گرم بشویید.

بهتر است این روش را صبح ها انجام دهید تا بتوانید با استفاده روزانه آن، به نتیجه مدنظر خود برسید.

برجسته کردن گونه با شنبلیله

T A K F A R S

شنبلیله غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و لطافت و سلامت پوست را افزایش می دهد.

با ترکیب یک قاشق چای خوری از پودر شنبلیله و آب، می توانید عصاره غلیظی درست کنید و آن را به صورت تان بزنید و به نرمی ماساژ دهید.

بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت تان بماند. وقتی عصاره کاملا به صورت تان چسبید، می توانید با آب گرم آن را شست وشو دهید. شما می توانید یک یا دوبار در روز آن را به صورت خود بمالید.

برجسته کردن گونه با روغن زیتون

روغن زیتون مرطوب کننده ای طبیعی و عالی، برای پوست خشک به شمار می رود و ضامن طراوت و نرمی پوست تان است.

روزانه حداقل یک قاشق چای خوری روغن زیتون خالص به صورت تان بمالید و به نرمی آن را روی گونه های تان ماساژ دهید و بگذارید حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی صورت تان بماند و بعد با آب گرم، آن را بشویید.

برجسته کردن گونه با میوه سیب

میوه سیب به شما کمک می کند چهره ای چاق داشته باشید. سیب را در آب بجوشانید و آن را له کنید. سیب لهیده را هر روز صبح به صورت خود بمالید و به نرمی آن را روی گونه های تان ماساژ دهید. در عرض چند روز، حتما تفاوت را احساس خواهید کرد.

برجسته کردن گونه با نوشیدن آب کافی

نوشیدن آب کافی را می توان یکی از ساده ترین راه ها برای چاق شدن صورت به شمار آورد. اهمیت آب در زندگی ما فراتر از واژه هاست و تاثیرات آن نیز برای بدن مان متعدد است.

تک فارس www.takfars.ir

برجسته کردن گونه با یوگای صورت

یوگای صحیح، پوست تان را وادار به تولید کلاژن و الاستین می کند که هردوی آن ها موجب سفت شدن پوست صورت می شود و به فرم دهی گونه ها و جلوگیری از لاغری پوست کمک می کند.هر دو انگشت سبابه را درست روی برجستگی استخوان گونه های خود هم راستا با سوراخ بینی تان قرار دهید و سپس انگشتان خود را به مدت یک تا ۲ دقیقه به صورت دایره های کوچک به سمت خارج، روی محل مدنظر، ماساژگونه حرکت دهید.

حالا هر دو انگشت سبابه را در دو طرف سوراخ بینی و در نزدیکی لب های خود قرار و ماساژهای دایره ای کوچکی را با انگشتان خود به مدت ۲ دقیقه انجام دهید.هر دو انگشت سبابه را روی لبه های فک خود قرار دهید. ماساژهای دایره ای کوچک خود را به مدت ۲ دقیقه ادامه دهید. چندبار در روز این حرکات یوگا را انجام دهید.

اگر به دنبال مواد غذایی هستید که مواد مغذی بیشتری را به صورت طبیعی جذب بدن تان کنید، حتما روزانه میزان مناسبی از مواد غذایی مانند جو، پنیر خشکبار و دانه ها را برای افزایش چربی صورت تان مصرف کنید

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر