تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

یک مرد جذاب چه مردی است نشانه و ویژگی ها

image یک مرد جذاب چه مردی است نشانه و ویژگی ها

مرد جذاب هدف مند است

زمانی که مرد بی هدف باشد، هم خودش سرگردان می شود و هم زن احساس می کند با شخص ناتوانی همراه است. بسیار مهم است که مرد برای خودش هدفی راسخ تدوین کند و در جهت آن قدم بردارد.

مرد سرگردان امنیت زن را به هم می زند، زیرا زنان دوست دارند مرد تکیه گاهی برای آن ها باشد و مرد بی هدف را قابل اعتماد نمی دانند.

گاهی بعضی از زنان با انتقاد و سرزنش اجازه بروز قدرت مردانگی را به مرد نمی دهند، او را تحقیر می کنند و آن گاه از بی مسئولیتی مرد گلایه می کنند.

تکفارس آی آر

مرد جذاب قدرت مند است

امروزه زنان زیادی هستند که به گونه ای ناروا به مرد زندگی خود برچسب هایی مثل بی عرضه و ناتوان می زنند. از آن جایی که مرد دوست دارد فراهم کننده باشد می خواهد قدرتش به رسمیت شناخته شود، ولی سرزنش ها و برچسب های زن او را از اریکه قدرت دور می کند. مردان زیادی هستند که وقتی در کنار یک زن سلطه گر قرار می گیرند مسئولیت های زندگی را رها می کنند؛ یا بداخلاق می شوند یا افسرده و بی مسئولیت.

بنابراین نیاز است که مرد قبل و بعد از ازدواج به قدرت مردانگی خود توجه کند و اگر در قسمت نیازهای ۵ گانه متوجه قدرت بالای زن و قدرت پایین خود شد، متوجه علامت خطر شود.

قدرت مردانگی شامل موارد زیر می باشد

توانایی تصمیم گیری در شرایط دشوار زندگی

www.takfars.ir

توانایی فراهم کردن حداقل نیازهای مادی خانواده

توانایی مدیریت زندگی و اجازه ندادن به دیگران برای دخالت در امور مهم زندگی.

جان گاتمن، از بزرگترین روانشناسان حوزه خانواده، می گوید زنان منحصر به فرد هستند. او می گوید اولین چیزی که زنان در مرد خود جستجو می کنند، شکم سیکس پک یا حساب چند رقمی نیست. مهمترین چیزی که زنان از مردان می خواهند قابل اعتماد بودن است.

زنان در طول تاریخ دنبال مردی بودند که بتوانند به او تکیه کنند.

بسیاری از زنان گلایه شان در مورد مردان به صورت زیر است

هر وقت می خواهم در دسترسم نیست

زیاد با من صمیمی نیست

بهم ابراز علاقه نمیکنه

نمیتونم خیلی بهش اعتماد کنم

حرف ها و کارهایش با هم یکی نیستند

تک فارس

و…

آقایان عزیز. اگر می خواهید طرف مقابل عاشقتان باشد، بدانید که موارد بالا برای زنان بسیار مهم است و خصوصیات مرد جذاب را شامل می شود.

زنان به شدت دوست دارند زمانی که در تنگنا هستند یا نیازی دارند، مرد در کنارشان باشد و حمایتشان کند.

اگر می خواهید در رابطه عاطفی خود بسیار موفق باشید علاوه بر موارد بالا باید نقش مردانه خود را هم به خوبی ایفا کنید. قرار نیست شما یک مرد دنباله رو باشید و هیچ نظری از خود نداشته باشید و کلا پیرو زنتان باشید.

زنان مردانی را دوست دارند که در یک یا چند زمینه عالی هستند. نیاز نیست حتما در مسابقات جهانی قهرمان باشید، بلکه نیاز است در یک زمینه خاص و رشته خاص خود مهارت عالی داشته باشید.

این موضع نشان می دهد که زنان در طول تاریخ از مردان قوی خوششان می آمد. تصور کنید مرد و زنی در جنگلی هستند و یک خرس به آن ها حمله کرده است و مرد فورا فرار کرده است. اما مرد دیگری از راه می رسد و با چنگ و دندان برای نجات زن می جنگد. زن به کدام یک جذب می شود.

بنابراین زنان مرد قوی ای می خواهند که بتواند خودش تصمیم بگیرد و در موقعیت های حساس بتوان به او تکیه کرد.

زنان از مردان خونسرد خوششان می آید چون این ویژگی به زن تلقین می کند که این مرد توانمند است و می تواند بر خود مسلط باشد.

از طرف دیگر زنان از مردان شوخ طبع هم خوششان می آید. مردان خیلی جدی یا خشک چندان مورد توجه قرار نمی گیرند. یادتان باشد باشد منظور از شوخ طبعی گفتن حرف های بیهوده یا انجام رفتارهای ناشایست نیست. هر کدام از کارهای مرد باید همراه با حفظ مردانگی خود باشد.

یادتان باشد از قیافه زن مقابلتان ایراد نگیرید. زنان از بچگی یاد گرفته اند که مهمترین دارایی شان ظاهرشان است.

T A K F A R S

زنان از چه مردانی خوششان نمی آید؟

مردان خجالتی و خیلی آرام

مردان دست و پا چلفتی

مردانی که که به نوعی بچه ننه هستند

مردان مغروری که توجهی به زن ندارند

مردان دارای اعتماد به نفس پایین

توصیه هایی برای افزایش جذابیت مردان

به گونه ای رفتار کنید که گویی قدرت درونی و برتری ذاتی دارید. یعنی وقتی می نشینید جای بیشتری اشغال کنید.

راست قامت باشید

به چشمان او با لبخند نگاه کنید

تک فارس www.takfars.ir

اگر کسی را خواستید ولی او توجهی نکرد وقت خود را بیهوده تلف نکنید

به پوشش و بهداشت خود اهمیت بدهید.

یاد بگیرید خوش صحبت باشید

وقتی اولین جلسه گفتگوی شما با زنی است که می خواهید با او ازدواج کنید یا حتی اگر زمانی از آشنایی تان گذشته است، نوع صحبت کردن شما بر او تاثیر زیادی می گذارد. این صحبت کردن یا او را از شما دور می کند یا به سمت شما جذب می کند.

باید قابل اعتماد باشید. این که حرفی بزنید که با خود واقعی تان هماهنگ نباشد باعث دور شدن او می شود. اگر نمی دانید چه بگویید و شروع کنید از زیبایی او حرف زدن، باز هم صحبت شما چندان جذاب نیست.

خصوصیات مرد جذاب یعنی خوش سخن بودن ولی صادق بودن.

شاید بپرسید در چه زمینه ای با او صحبت کنیم؟

در مورد علایق مختلف او

مثلا از او می پرسید: کارت چیه و او می گوید: معلم هستم. مرد غیرجذاب صحبت را عوض می کند یا می رود سراغ سوال دیگر. ولی مرد جذاب در مورد معلمی سوال مهمتری می پرسد یا عمیق تر به این بحث می پردازد. مثلا: چی شد که رفتی سراغ معلمی؟ یا چقدر معلمی شغل جذابی است و…

در مورد کار خودتان

تکفارس

اگر در مورد شغل شما پرسید خیلی گنگ و مبهم جواب او را ندهید بلکه توضیحات بیشتری ارائه کنید.

در مورد علایق خود

یادتان باشد فرمان را در دست نگیرید و یک ریز حرف نزنید.

وقتی او صحبت می کند نگاهتان به جای دیگر نباشد. زنان این را نشانه بی توجهی می دانند و نمی توانند به شما اعتماد کنند. خصوصیات مرد جذاب یعنی همدلی کردن با او و درک کردن او در شرایطی که چیزی نگرانش کرده است.

به صورت کلی زنان بیشتر از مردان اهل حرف زدن هستند و اگر به حرفهای او علاقه نشان ندهید از شما دور می شود. اجازه دهید جملاتش را خودش تمام کند، برای به پایان رسیدن حرفهایش عجله نکنید. اگر حرفهای مثبت می زند به او با روی خوش توجه کنید و اگر حرفهای منفی می زند یعنی به شما اعتماد کرده است و جوابگوی اعتمادش باشید.

در ضمن لحن صدا هم مهم است. دیوید فینزبرگ از دانشگاه مک مستر نشان داده است که مردانی که لحن آرام و صدای عمیق تری دارند جذابیت بیشتری دارند. تلاش کنید روان، آرام و عمیق حرف بزنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

زنان به خاطر نیاز به حمایت تمایل به مرد قدرتمند دارند. اگر شما اعتماد به نفس کافی نداشته باشید از نظر زنان جذاب نیستید. مردان دمدمی مزاج، خیلی احساساتی، بی هدف ، ناتوان و بی انگیزه از نظر زنان جذاب نیستند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر