تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای انتخاب مدل موی مردانه

image راهنمای انتخاب مدل موی مردانه

در انتخاب مدل مو باید به فرم رویش موها و فرم صورت خود توجه نمایید و خود سرانه عمل نکنید. چرا که ممکن است مدل مویی که انتخاب می کنید به چهره شما نیاید و از مدل خود پشیمان شوید.

طی سال های اخیر مدل موی مردانه تغییرات زیادی کرده است. سلیقه افراد نیز در انتخاب مدل مو در پی تحولات دنیای مد به صورت مداوم در حال تغییر است. مدل موی مردانه کلاسیک از آن دسته مدل هاست که امروزه نظر بسیاری از مردان را به خود جلب کرده است. این مدل به گونه است که دور آن ها کاملا گرفته شده است و موهای سمت بالا می تواند به صورت بلند و یا کوتاه باشد. در واقع در این مدل موهای فرق سر سر را را یا به سمت بالای سر حالت می دهند یا به سمت پایین می ریزند. این روزها سلیقه ها به سمت موهای صاف و براق جذب شده است. به طور کلی موها به سمت سادگی گرایش پیدا می کند.

در مدلهای جدیدی که اکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است، مدل های کلاسیک مقداری به روز رسانی شده اند و سبک جدیدی از این مدل مو ارائه می شود. یعنی مدل موی مردانه کلاسیک با یک پیچ و تاب به صورت مدرن تری درآمده و به طور چشم گیری با مدل موهای گذشته ترکیب می شوند. این مدل ها بهترین حالت مو را به نمایش می گذارند.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر