تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه کنم تا یک دختر مغرور عاشق من شود

image چه کنم تا یک دختر مغرور عاشق من شود

خودتان را دوست داشته باشید

این نکته بسیار مهمی است. آیا شما واقعاً خودتان را دوست دارید؟ اگر خودتان فکر نمی کنید که عالی هستید پس چگونه می توانید بقیه افراد و دختران را متقاعد کنید که شما یک پسر عالی هستید؟ عاشق خودتان شوید و به خود احترام بگذارید تا دنیا هم شما را این گونه ببیند.

دوست داشتن خود کار دشواری نیست؛ همه ما ویژگی هایی داریم که به خاطر آن ها قابل احترام و دوست داشتن هستیم. چند دقیقه ای وقت بگذارید و لیستی از ویژگی های مثبت خود تهیه کنید. لازم نیست ویژگی های خیلی زیاد یا بزرگی در این لیست نوشته شود. نسبت به خودتان سخت گیر نباشید، تمام ویژگی هایی که در خود دوست دارید را لیست کنید، مثلاً: سعی می کنم در برخورد با آدم ها لبخند داشته باشم تا حس بهتری به آن ها بدهم.

بگذارید که او بداند که شما زندگی خود را دارید

تکفارس آی آر

خود را مشغول انجام فعالیت های مختلف کنید. از آنجا خارج شده و از دنیا لذت ببرید، آخر هفته ها به سفر بروید، باشگاه جدید بروید یا حتی کارهای جدید با دوستانتان انجام دهید. هر چه شما فعالتر شوید و زندگی مستقل خود را داشته باشید، جذابیت بیشتری نزد دختر مورد نظر خود پیدا می کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

در هر وضعیتی، رها و راحت باشید. صحبت کنید، صدای قاطع و واضح داشته باشید و نظرات خود را بیان کنید. وی احتمالاً عادت کرده است که با اعتماد به نفس ترین فرد در جمع باشد. بایستید و نشان دهید که چقدر به خود اطمینان دارید.

این اعتماد به نفس می تواند در فرد مقابل احساس اعتماد ایجاد کند و توجه دخترها را به شما جلب کند.

اما به خاطر داشته باشید که

www.takfars.ir

اجازه دهید شخصیت شما خودش صحبت کند. نیازی به لاف زدن نیست اما خود را ضعیف یا نامطمئن نشان ندهید. به خودتان افتخار کنید و خودتان باشید.

آرام باشید. اگر شما بتوانید مشکلات را حل کنید دیگران تحت تأثیر قرار می گیرند.

ویژگی های مثبت خود را به او نشان دهید

اگر اولین برخورد شما گیرا و جذاب نبود اشکالی ندارد. فقط به وی ثابت کنید که ویژگی های مثبت زیادی دارید. به هر حال، تظاهر به چیزی که نیستید نکنید. شما نمی توانید همیشه در برابر او از ماسک استفاده کنید. فقط خودتان باشید؛ زیرا هر چیز دوست داشتنی در مورد شما خودش نمود پیدا می کند و نیازی نیست که دیگران را مجبور به دیدن آنها کنید.

به ظاهر خود توجه کنید

ظاهر و قیافه، مهم ترین اولویت همه دختران نیست اما قطعاً اگر سالم باشید و تناسب اندام خود را حفظ کنید، ورزش کنید، خوب لباس بپوشید و از عطر استفاده کنید تاثیر خیلی بیشتری می توانید بر روی دختران دیگر داشته باشید.

اعتماد او را جلب کنید

وقتی که او به کمک نیاز دارد، همراهش باشید. کسی باشید که در مواقع سختی می توان به او تکیه کرد. دختران، پسرانی که حامی آنها باشند را دوست دارند. اگر وی با شما احساس امنیت کند یا باور داشته باشد که می توانید با موقعیت های سخت روبرو شده و از وی مراقبت کنید، احساس بهتری به شما خواهد داشت. درست است که دختران مغرور در ظاهر تمایلی به کمک گرفتن از شما ندارند، اما همین که احساس کنند شما در کنارشان هستید و در صورت نیاز می توانند به شما تکیه کنند، برایشان جذاب است.

علاقه مندی های مشترک پیدا کنید

بگردید و ببینید چه علاقه مندی ها و تفریحات مشترکی بین شما وجود دارد. شما نباید همیشه بک جور لباس بپوشید یا یک گروه موسیقی مورد علاقه داشته باشید اما هر چه بیشتر با هم ارتباط داشته و همدل باشید وی در کنار شما احساس راحتی بیشتری می کند.

تک فارس

علاقه مندی های مشترک بین خود را بیابید. این موارد مشترک چیزهای زیادی را در برمی گیرد مثلاً باورهای سیاسی یا سرگرمی های مشترک. سعی کنید او را بیشتر بشناسید و هر چه این کار را انجام دهید چیزهای بیشتری می یابید که می توانید با هم به اشتراک بگذارید.

شنونده ای خوب و صادق باشید

به گفته های او گوش دهید و رغبت خود را به شنیدن داستان های او نشان دهید. یک شنونده خوب باشد و به وی نشان دهید که چقدر به او و احساساتش توجه دارید. این نیز یکی از راه هایی است که می توانید او را بهتر بشناسید و چهره واقعی پشت لبخند او را کشف کنید؛ شخصی که پشت آن چشم های مهربان است.

برای شنونده خوب بودن، به این نکات توجه کنید

هنگام گفت وگو تمام توجهتان را به او اختصاص دهید.

گفت وگو با فردی که دائم حواسش به اطراف یا گوشی موبایلش است، اصلاً لذت بخش نیست. زمانی که در گفت وگو با کسی هستید، سعی کنید تماماً به حرف های طرف مقابل گوش کنید. توجه کامل و اصطلاحاً سر و پا گوش بودن، مخصوصاً برای دخترهای مغرور بسیار مهم است، زیرا آن ها روی چنین رفتارهایی حساس تر هستند.

خودتان را جای فرد مقابل بگذارید.

با این کار می توانید تاحدودی از احساسات و هیجانات فرد مقابل خود آگاهی پیدا کنید. اینکار باعث می شود فرد مقابل خودش را به شما نزدیک تر احساس کند و تمایل بیشتری به گفت وگو با شما داشته باشد.

سریعاً در ذهنتان دنبال جواب نگردید.

گاهی پیش می آید در گفت وگوهایمان با دیگران دائم منتظر تمام شدن حرفشان هستیم تا نظر خودمان را بیان کنیم؛ اما این کار دو ایراد اساسی دارد: اول اینکه با این روش، فرصت درست شنیدن حرف ها و صحبت های طرف مقابل را از دست می دهیم. به علاوه، بعضی وقت ها آدم ها (به خصوص خانم ها) بیشتر دوست دارند که با شما صحبت کنند و حرف هایشان را بزنند و خیلی منتظر نظرات و پیشنهادات شما نیستند.

T A K F A R S

به زبان بدن خود توجه کنید.

اکثر ما بر اثر تجربه متوجه شده ایم که بعضی رفتارهای بدنی مانند به جلو خم شدن هنگام صبحت، تماس چشمی و…، ویژگی هایی هستند که به ما نشان می دهد فرد مورد نظر به گفت وگو با ما علاقه مند است. سعی کنید این رفتارها و زبان بدن را شناسایی کنید و از آن ها در گفت وگوهایتان استفاده کنید.

این فاکتورها جز اساسی ترین ویژگی های یک شنونده خوب است.

برای اینکه بتوانید از آن ها به خوبی استفاده کنید، دو راهکار خیلی خوب وجود دارد

سعی کنید از آن ها در زمان گفت وگو با افراد نزدیک و صمیمی خود استفاده کنید و از آن ها بازخورد بگیرید.

ببینید در اطرافتان چه کسانی هستند که از گفت وگو با آن ها لذت می برید، سپس سعی کنید ویژگی های آن ها را لیست کنید و در مکالمات بعدی خود استفاده کنید.

صادق باشید

صادق باشید و سعی کنید خودتان باشید نه کسی که سعی می کند با او قرار ملاقات بگذارد. وی زمانی که شما خود واقعی تان را به او نشان دهید بیشتر به شما احترام می گذارد و احتمال این که او را به دست آورید افزایش می یابد.

اجازه دهید حس شوخ طبعی شما قلب او را تسخیر کند

یک روش دیگر برای به دست آوردن قلب یک دختر این است که او را بخندانید، به او یادآوری کنید که دنیا ممکن است بی رحم باشد اما هنوز دلایلی برای خندیدن وجود دارد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که توانایی شوخ طبعی بالایی برخوردارند، خیلی راحت تر می تواند توجه دختر مغرور را به خودتان جذب کنید و صمیمیت بیشتری بین خودتان ایجاد کنید؛ اما اگر خیلی در این کار مهارت ندارید، نگران نباشید، کارهایی است که می توانید با استفاده از آن ها، حس شوخ طبعی را در خود پرورش دهید

تک فارس www.takfars.ir

با دوستانی که فکر می کنید حس طنز بالایی دارند، بیشتر رفت و آمد کنید. شما می توانید چیزهای زیادی را از آن ها یاد بگیرید.

داستان ها و مطالب طنز بخوانید.

ابتدا جلوی آینه و سپس در حضور دوستان صمیمی تمرین کنید و از آن ها بازخورد بگیرید.

غلو کردن یکی از ویژگی های طنز است. سعی کنید در خاطره تعریف کردن هایتان از آن ها استفاده کنید.

خیلی به خودتان سخت نگیرید.

با شناخت بهتر و بیشتر فرد مقابل، شماراحت تر می توانید خودتان باشید و از حس طنز خود استفاده کنید.

حس کنجکاوی او را تحریک کنید

اجازه دهید او بداند که به او تمایل دارید اما کمی مرموز باشید. به او از طرف دیگر اتاق لبخند بزنید اما به او نزدیک نشوید. اگر بداند شما به او راغب هستید تمام شب منتظر حرف زدن با شما است. یک مرتبه به او نزدیک شوید، یک احوال پرسی مؤدبانه کنید و سپس بروید. این عمل، حضور شمارا نشان می دهد و کمی او را نسبت به شما کنجکاو می کند. کنجکاوی باعث ایجاد رغبت شده و در نتیجه احساس های دیگر خواهند آمد.

در هنگام صحبت کمی عقب بایستید. خیلی مشتاق نباشید و در مورد خودتان خیلی حرف نزیند. اجازه دهید که خیال پردازی او در مورد شما و شناخت شما کار کند.

شکایت نکنید. وقار سکوت یک ویژگی غیرقابل چشم پوشی برای هر کسی است.

تکفارس

به او فضا دهید

همیشه به دختر، فضایی بدهید به خصوص زمانی که می خواهید به او اظهار عشق کنید. به او فرصت بدهید تا دلش برای شما تنگ شود و احساس کند که چقدر عدم حضور شما در کنار او کسل کننده است.

صبور باشید

جمله معروفی است که می گوید چیزهای خوب نصیب افراد صبور می شود. صبر به شما کمک می کند تا چیزهای خوب و افراد خوب را به دست آورید که واقعاً شایسته شما هستند. شما فقط کار خود را انجام دهید و صبر کنید تا کائنات به شما جواب مثبت دهند.

برای شروع رابطه قدم بردارید

دختران قوی تحت کنترل و قدردان مرد مسئولیت پذیر هستند. جلو بروید و با او صحبت کنید، اجازه دهید او به رغبت شما پی ببرد. ممکن است در ابتدا نسبت به شما گارد بگیرد اما به احتمال زیاد تحت تأثیر شما قرار خواهد گرفت.

بیش از حد مصر و متقاضی نباشید زیرا ممکن است نسبت به نیت شما دچار سوءتفاهم شود.

به او هدیه بدهید

باید هدیه شما به قدری کوچک و ناچیز باشد که او احساس هدیه گرفتن نداشته باشد. شما می توانید یک خودکار یا یک نمونه یا یک چیز کوچکی که او دوست دارد به او بدهید. هر موقع وی این هدیه را می بیند، به یاد شما می افتد زیرا شما هنوز به او نگفته اید که دوستش دارید. این کار او را نسبت به قصد و نیت شما شگفت زده می کند و او نیز به تدریج و حتی بدون این که خودش بفهمد نسبت به شما متمایل می شود.

به نشانه هایی که او برای شما ارسال می کند، توجه کنید.

takfars.ir

به عبارت دیگر، شما باید کاملاً هوشیار باشید تا هر علامتی را که او به نشانه علاقه مند شدن به شما ارسال کرد متوجه شوید. به هر حال، نباید خیلی متوهم و خیال پرداز باشید.

جواب رد او را بپذیرید و قبول کنید که نه، نه است

به او به عنوان یک زن احترام بگذارید و علائم را بپذیرید. جواب رد گاهی اوقات برای این که شما به مسیر درست بروید لازم و ضروری است. در حقیقت این جواب به شما یادآوری می کند که باید رشد کنید و به هر آنچه لیاقتش را دارید و می خواهید دست یابید.

به جواب منفی او احترام بگذارید و بدانید که الان زمانی است که شما باید بروید.

برای جذب علاقه دختر مغرور، در گام اول باید به خودتان توجه کنید؛ خودتان را دوست داشته باشید، فعالیت های مورد علاقه خود را پیگیری کنید و سعی کنید اعتماد به نفس خودتان را تقویت کرده و آن را به دیگران نشان دهید.

حالا برای گام بعدی سعی کنید توجه دختر مورد نظر را به سمت خود جلب کنید؛ ظاهرتان را آراسته و مرتب نگه دارید؛ به او نشان دهید که تکیه گاه خوبی هستید؛ سعی کنید علاقه مندی های مشترک با او را پیدا کنید؛ در گفت وگوهایتان، از مهارت خوب شنیدن استفاده کنید و نشان دهید که با او صادق هستید. به علاوه، از حس شوخ طبعی خود استفاده کنید. همچنین سعی نکنید همان ابتدا در مورد همه چیز صحبت کنید، کمی مرموز بودن جذاب است.

درست است که علاقه شما باعث می شود بخواهید زمان زیادی را با آن فرد بگذرانید و زود به نتیجه برسید اما به خاطر داشته باشید زیاد چسبنده بودن و توجه بیش از حد معمولاً اثر عکس می گذارد؛ صبر کنید و به فضای شخصی او احترام بگذارید.

حالا که شما تاحدودی با او آشنایی پیدا کردید، می توانید درباره احساستان با او صحبت کنید. اگر متوجه شدید که او هم به شما علاقه مند است، سعی کنید از توصیه های بالا برای ادامه رابطه استفاده کنید. ولی اگر چنین علاقه ای را از سمت او دریافت نکردید، به انتخابش احترام بگذارید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر