تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین زمان برای اعلام نامزدی خود به دیگران

image بهترین زمان برای اعلام نامزدی خود به دیگران

مدت زمانی که از شروع رابطه می گذرد مهم نیست، احساس عاطفی شما به یکدیگر، اهداف مشترک و پیوندی که بینتان ایجاد شده مهم است. در مجموع صبرکردن تا زمانی که هر دو آماده این اتفاق باشید و با آن احساس راحتی کنید، بهتر از معرفی زودهنگام شریک عاطفی تان به دیگران است.

در رابطه ای مطمئن هستید

اعتمادکردن به یکدیگر یکی از مهم ترین اصول هر رابطه است. اگر با تمام وجود به رابطه تان و این شخص مطمئن هستید، یعنی برای اعلام آن به دیگران آماده اید. تصمیم به عمومی کردن رابطه، خود نشان دهنده اعتماد و امنیتی است که در رابطه احساس می کنید. اگر در رابطه ای حمایتگر هستید و رابطه با این فرد باعث می شود به خودتان هم احساس خوبی داشته باشید، یعنی به رابطه تان مطمئنید.

با عمومی کردن رابطه مشکلی ندارید

تکفارس آی آر

مسئله دیگری که هنگام تصمیم گیری درباره اعلام رابطه تان به دیگران باید در نظر داشته باشید، موافقت هر دوی شماست. یعنی باید هم شما و هم فردی که با او در رابطه هستید، مایل به اشتراک گذاری این اطلاعات شخصی خود با دیگران باشید. همیشه این طور نیست و ممکن است دو طرف نظرات متفاوتی در این زمینه داشته باشند.

ممکن است نظر شریک عاطفی شما این باشد که از رابطه تان فقط به صمیمی ترین افراد زندگی تان بگویید. در هر صورت مهم است که درباره این موضوع و جزئیاتی که قرار است از رابطه تان به اشتراک بگذارید، به اتفاق نظر برسید. اگر هر دوی شما با اعلام رابطه تان به دیگران موافق باشید و به آن حس خوبی داشته باشید، یعنی برای این کار کاملا آماده اید.

مشتاقانه منتظر این اتفاق بوده اید

یکی دیگر از نشانه های آمادگی برای اعلام رابطه به دیگران، مشتاق بودن هر دوی شما به این کار است. اگر شریک عاطفی شما مشتاق ملاقات با دوستان و خانواده تان است، این نشانه خوبی است مبنی بر اینکه برای عمومی کردن رابطه آماده است.

علاوه بر این، باید هدفتان از این کار خوشحال کردن دوستان و آشنایانتان باشد نه اعتباربخشیدن به رابطه. شبکه های اجتماعی را مهر اعتبار رابطه تان ندانید.

www.takfars.ir

افراد دیگری از رابطه تان مطلع اند

اگر رابطه شما دیگر رازی بین خودتان دو نفر نیست و عزیزان یا دوستان نزدیکتان از باهم بودنتان خبر دارند، مرتب با هم بیرون می روید، در مهمانی یا دورهمی ها با هم هستید و یا با خانواده های هم ملاقات کرده اید، عمومی کردن رابطه قدم منطقی بعدی است.

از آخرین رابطه تان زمان زیادی می گذرد

اگر قبلا در رابطه ای بوده اید که دیگران از آن مطلع بوده اند، بهتر است زمان مناسبی را برای اعلام این خبر پیدا کنید. اگر احساس می کنید از پایان رابطه قبلی زمان کافی گذشته و اکنون زمان مناسبی برای عمومی کردن رابطه تان است، یعنی برای آن آماده اید.

اگر از هم جدا شوید، خجالت نمی کشید

عاملی که افراد را از اعلام رابطه شان به دیگران باز می دارد، احتمال جدایی است. احتمال جدایی در هر رابطه ای وجود دارد، اما اگر در این رابطه آن قدر احساس امنیت می کنید که در صورت جدایی هم از اعلام آن پشیمان نمی شوید، یعنی زمان مناسب فرا رسیده است و شما آماده اید دیگران را هم در جریان این اتفاق فرخنده قرار دهید.

روش های عمومی کردن رابطه

صحبت کردن درباره رابطه خود در شبکه های اجتماعی یکی از رایج ترین روش هاست، اما ممکن است این راهکار را نپسندید یا نخواهید همه دنبال کننده هایتان در جریان زندگی خصوصی تان قرار بگیرند. در این صورت می توانید به روش های دیگری رابطه تان را به دیگران اعلام کنید. برخی از رایج ترین روش ها عبارت اند از

احتمالا در شبکه های اجتماعی حلقه یا گروه خصوصی تری هم دارید. می توانید متنی درباره رابطه تان بنویسید و با عکسی دونفره، خانواده و دوستان صمیمی خود را در جریان رابطه تان بگذارید.

خانواده تان را در جریان رابطه بگذارید و بگویید می خواهید شریک عاطفی تان را به آنها معرفی کنید، پس از اعلام موافقت آنها، در خانه یا بیرون از خانه، خانواده تان را با او آشنا کنید.

تک فارس

اگر به مهمانی یا دورهمی دعوت شده اید، شریک عاطفی خود را هم ببرید و او را به دیگران معرفی کنید.

دورهمی دوستانه ای ترتیب بدهید و در آن فردی را که با او در رابطه اید، به دوستانتان معرفی کنید.

برای اعلام رابطه عاطفی به دیگران زمان مشخص و ازپیش تعیین شده ای وجود ندارد. مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که قصدتان از این کار اعتباردادن به رابطه یا پایبندکردن شریک عاطفی تان نباشد. اگر مدت زیادی از رابطه تان گذشته است، از رابطه تان مطمئنید و طرف مقابل هم موافق این کار است، یعنی زمان مناسبی برای اعلام رابطه تان به دیگران است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر