تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه چیزهایی را نباید در محیط کار مطرح کرد

image چه چیزهایی را نباید در محیط کار مطرح کرد

مشکلات شخصی

همه، ممکن است روز بدی را تجربه کنند و طبیعی است که گاهی اوقات ناراحت یا عصبانی شویم. با این حال، افراد باهوش اهمیت پنهان نگه داشتن مشکلات شخصی را می دانند. شاید تمایل داشته باشید درباره پیش خدمت بی ادبی که سفارش قهوه تان را اشتباه آورده یا همسایه ای که تصمیم گرفته ساعت ۶ صبح خانه اش را جارو بزند، شکوه کنید، اما تمرکز روی این مسائل منفی می تواند برای تعاملات شما در محل کار فضایی منفی ایجاد کند.

مهم است به یاد داشته باشید هر کس مجموعه ای از مشکلات خودش را دارد. پس چگونه با این ناراحتی ها کنار بیایید؟ کلید آن پیدا کردن راه های سالم بیرون از محیط کار است. وقتتان را صرف سرگرمی ها کنید، با دوستی صمیمی حرف بزنید یا آن را در دفترچه ای بنویسید. افراد باهوش می دانند که حفظ محیطی مثبت در محل کار برای بهره وری و روحیه بسیار مهم است. آنها می دانند اشتراک گذاری شکایات شخصی، هرچقدر هم کوچک باشد، می تواند این هماهنگی را مختل کند.

حقوق و دستمزد

تکفارس آی آر

پول همیشه موضوعی حساس است و در محیط کار بیشتر هم حساس می شود. افراد باهوش اهمیت پنهان نگه داشتن درآمدشان را می دانند. شاید احساس کنید ملزم به اشتراک گذاری اطلاعات حقوق و دستمزدتان برای ایجاد شفافیت یا بررسی اینکه آیا به طور عادلانه حقوق می گیرید، هستید. با این حال، بحث درباره حقوق و دستمزد اغلب منجر به مقایسه های غیرضروری، کینه توزی و ناسازگاری در محیط کار می شود.

پس چگونه موضوع حقوق و دستمزد را مطرح کنید؟ اگر نگران کم بودن دستمزد خود هستید، بهتر است آن را مستقیماً با مدیر یا بخش منابع انسانی در میان بگذارید. اگر کنجکاوید دستمزدهای استاندارد حرفه خود را بدانید، منابع آنلاین بسیاری برای مقایسه وجود دارند.

افراد باهوش می دانند که اگرچه شفافیت مهم است، مرزهایی نیز وجود دارد که باید رعایت شود. آن ها می دانند با خصوصی نگه داشتن رقم حقوق و دستمزدشان نه تنها ملاحظات حرفه ای را رعایت می کند، بلکه به ایجاد محیط کاری احترام آمیز که همه افراد برای مشارکت شان ارزش قائل می شوند نه حقوقشان کمک می کند.

جزئیات زندگی شخصی

اگرچه اشتراک گذاری برخی جزئیات شخصی با همکاران طبیعی است، مرز باریکی میان دوستانه بودن و اشتراک گذاری بیش از حد وجود دارد. افراد باهوش می دانند این مرز کجاست. ممکن است فکر کنید که با به اشتراک گذاشتن داستان زندگی خود می توانید به ایجاد ارتباطات قوی با همکارانتان کمک کنید. با این حال، یک مطالعه جالب توسط دانشکده بازرگانی هاروارد نشان داد که خودافشایی بیش از حد در واقع می تواند شایستگی شما را در دید دیگران کاهش دهد.

www.takfars.ir

چگونه می توانید بدون اشتراک گذاری بیش از حد روابط خوبی در محیط کار ایجاد کنید؟ نکته کلیدی یافتن علایق مشترکی است که می توانند شروع کننده مکالمه باشد مواردی مانند ورزش، فیلم، مسافرت یا کتاب. به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی مرتبط با این موضوعات می تواند به شما کمک کند بدون افشای بیش از حد در مورد زندگی خصوصی خود با همکاران خود پیوند برقرار کنید.

آرزوهای شغلی خارج از شرکت

جاه طلبی یک ویژگی مثبت است و داشتن اهداف شغلی بلند مدت مهم است. با این حال، اگر این رویاها فراتر از شرکتی باشد که در حال حاضر در آن کار می کنید، افراد باهوش در مورد به اشتراک گذاشتن آرزوهای خود محتاط هستند. اگر در مورد اهداف شغلی شما از شما سوال شود، بهتر است آنها را به گونه ای تنظیم کنید که با نقش فعلی شما یا ماموریت شرکت هماهنگ باشد. این نشان می دهد که شما در عین جاه طلب بودن، متعهد به مشارکت در موفقیت آن سازمان هستید.

افراد باهوش در محل کار هنگام بحث درباره آرزوهای خود اهمیت زمان و زمینه را درک می کنند. آنها متوجه می شوند که اشتراک گذاری بیش از حد در مورد برنامه های آینده خارج از شرکت می تواند به طور ناخواسته در مورد تعهد آنها به نقش فعلی خود تردید ایجاد کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر