تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه مدل ریش مردان را جذاب تر میکند

image چه مدل ریش مردان را جذاب تر میکند

ته ریش

در گذشته، در حوالی سال‌های دهه ۱۹۳۰ میلادی، ته ریش گذاشتن به‌اندازه الان مُد نبود و طرفدار نداشت. مثلا اگر مردی ته ریش داشت، به‌نظر می‌رسید که زیاد به ظاهر خود و مرتب بودن اهمیت نمی‌دهد. آن روزها تبلیغات دنیای مُد هم مردان را به اصلاح کردن مداوم تشویق می‌کرد. برای مثال، شرکت‌های تولید ریش تراش و…، اصطلاحی هم برای این قضیه به‌کار می‌بردند: سایه ساعت ۵.

منظور از سایه ساعت ۵، ته ریشی بود که بعدازظهرها روی صورت مردان می‌نشست و آنها را وادار می‌کرد که بعد از اینکه صبحگاه، یک مرتبه ریش‌شان را تراشیدن بودند، دومرتبه در عصر هم ته ریش شکل‌گرفته را اصلاح کنند. آن روزها، ته ریش یکی از نمادهای جذابیت مردانه به‌شمار نمی‌رفت و بیشتر نشانه سهل‌انگاری در رسیدگی به تیپ و قیافه بود.

این‌روزها، ته ریش نشانه نامرتب بودن نیست. ته ریش گذاشتن و رسیدگی به آن اصلا کار سختی نیست و به صورت بیشتر مردان هم می‌آید. مطالعه‌ای در دانشگاه نورث‌آمبریا (Northumbria) نشان داد که زنان از مردانی که ته ریش دارند بیشتر خوش‌شان می‌آید. برند معروف تولید محصولات اصلاح و آرایش مو یعنی رِمینگتون هم تحقیقاتی انجام داده و متوجه شده است که حدود یک‌پنجم از مردان با ته ریش، احساس جذابیت بیشتری می‌کنند. پس شما آقای محترمی که مشغول خواندن این مقاله هستید، این بار که می‌خواستید سر قراری عاشقانه حاضر شوید، از اهمیت این مدل ریش ساده و جذاب غافل نشوید.

تکفارس آی آر

ته ریش مناسب کدام مردان است؟

وجود کمی ریش روی صورت، جذابیت و نوعی بلوغ را نشان می‌دهد. این مدل ریش برای آقایانی که در گذاشتن ریش پرپشت زیاد موفق نیستند هم گزینه مناسبی است؛ منظور کسانی است که ریش‌های ضخیم و پرپشت ندارند. این افراد با گذاشتن ته ریش، ضمن اینکه قیافه‌‌ی مردانه‌ای پیدا می‌کنند، با کم‌پشت بودن ریش‌ها برای آنها مشکلی به‌وجود نخواهد آورد، زیرا حجم ریش اندک و پراکنده‌ی روی صورت هم برای ته ریش گذاشتن کافی است. از دیگر مزایای ته ریش می‌توان به اثرات آن روی ناحیه فَک اشاره کرد. ته ریش باعث می‌شود تا فک صورت قوی‌تر و مستحکم‌تر به‌نظر برسد و جای زخم، جوش یا سایر مشکلات پوستی کمتر به‌چشم بیایند.

اگر قرار است از مدل ته ریش استفاده کنید، باید حتما آن را مرتب و آراسته نگه دارید تا همیشه و در همه‌جا تمیز و جذاب به‌نظر برسید. ته ریش نباید زیادی کوتاه یا بلند باشد. با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت که برای بیشتر آقایان ۳ تا ۴ روز برای ته ریش گذاشتن زمان بسیار مناسبی است. در طی ۴-۳ روز، اندازه ریش برای داشتن ته ریشی مرتب و جذاب به حد کافی رشد می‌کند. ضمن اینکه زبری و اصطلاحا تیغ‌تیغی بودن ریش روی صورت هم کمتر می‌شود.

شیوه رسیدگی به ته ریش چگونه است؟

ته ریش نیاز زیادی به مراقبت و رسیدگی ندارد اما برای اینکه همیشه زیبا و مرتب به‌نظر برسد، باید به نکاتی دقت کنید

www.takfars.ir

اگر می‌خواهید، ته ریشی که می‌گذارید طول مناسبی داشته باشد، باید تیغه ریش‌تراش را روی ۳ تا ۴ میلی‌متر تنظیم کنید. یادتان باشد که هنگام اصلاح، قسمت‌های روی گونه و زیر چانه، یعنی ناحیه گلو و سیب آدم را هم به‌خوبی بتراشید تا مرتب و تمیز به‌نظر برسید.

ته ریش برای صورت هر فرد باید متناسب با فُرم و شکل صورتش باشد. به‌همین‌خاطر احتمالا مدل ریش هر کس منحصربه‌فرد و مختص خود او می‌شود. روش‌ها و ترفندهایی هم وجود دارد که به انعکاس حالتی خاص در چهره کمک می‌کند. مثلا اگر صورت گردی دارید و دوست دارید خیلی گرد به‌نظر نرسد، باید ریش‌های ناحیه گونه را بیشتر به سمت پایین بتراشید. با این کار درازی صورت بیشتر می‌شود و از حالت گردی کاسته می‌شود. اگر ته ریش را پایین‌تر از خط فَک و آرواره امتداد بدهید، ناحیه فک صورت‌تان مستحکم‌تر و مردانه‌تر به‌نظر برسد. درواقع باید ته ریش‌تان تا کمی بعد از ناحیه فک و در قسمت متمایل به گلو ادامه پیدا کند.

برای محافظت از پوست و جلوگیری از درد و خارش، هنگام رشد ریش‌ها، بهتر است ۲ بار در هفته از یک لایه‌بردار خوب استفاده کنید. مراقبت از پوست ناحیه گردن هم بسیار مهم است. این مراقبت پوستی برای آقایانی که موهای وِزوِزی و فِر دارند و سریع ریش اصلاح‌شده‌شان رشد می‌کند و فِر می‌خورد، از همه واجب‌تر است.

توصیه کارشناسان چیست؟

اگر دوست دارید که ته ریشی مرتب داشته باشید، پوست‌تان نرم بماند و وقتی عزیزان‌تان را می‌بوسید، ریش‌های تیغ‌تیغی و زبر، صورت‌شان را آزار ندهد، باید از لایه‌بردار مناسب استفاده کنید. با یک لایه‌بردار، سلول‌های مرده پوستی را پاک‌سازی کنید. اجازه بدهید پوستی که زیر ته ریش است، کمی تروتازه شود و برای جذب رطوبت لازم برای نرم نگه داشتن مو و صورت آماده باشد.

ریش بزی

image چه مدل ریش مردان را جذاب تر میکند

ریش بُزی هم مدل ریش پرطرفداری است؛ اگرچه حجم ریش زیادی نمی‌طلبد، اما میزان اثرگذاری آن در جذابیت بسیار زیاد است. معمولا افراد مشهور دنیای سینما و خوانندگی، روشن‌فکرهای و کسانی که رگه‌هایی از نافرمانی و طغیان در رفتار خود دارند، از ریش بزی استفاده می‌کنند. ریش بزی به هر نوع مدل ریشی که بالای لب و چانه را می‌پوشاند اطلاق می‌شود.

دست صاحب ریش در شکل دادن به مدل ریش باز است. مثلا بعضی ریش بزی‌ها، با ریش خود، دور لب و چانه را قاب می‌گیرند و برخی حد فاصل میان سبیل و ریش روی چانه را می‌تراشند و… . اگر بخواهیم دقیق‌تر انواع مدل ریش را دسته‌بندی کنیم، باید از ریش‌ بزی به‌عنوان برادر ریش معمولی که تمام صورت را می‌پوشاند، نام ببریم.

ریش بزی مناسب کدام مردان است؟

تک فارس

ریش بُزی به چهره آقایان حالت خاصی می‌دهد؛ تلفیق تفاوت و نوعی آشوب‌گری جذاب. این مدل ریش برای کسانی که در گذاشتن ریش پرپشت و کامل مشکل دارند یا کسانی که ریش‌هایشان پراکنده و نامرتب درمی‌آید هم گزینه مناسبی است. ریش بزی برای چهره‌های کشیده و زاویه‌دار مناسب است. اما اگر زیاد از حد هم بلند بشود، صورت را تکیده و لاغر نشان می‌دهد.

با این مدل ریش می‌توانید، صورت گردتان را کشیده‌تر نشان بدهید؛ یعنی همان ترفندی که جورج مایکل فقید به‌کار می‌گرفت. ریش بزی با موهای کوتاه، هماهنگی زیادی دارد، اما در ترکیب با موهای بلند و آشفته هم به بالاترین میزان جذابیت خود می‌رسد.

شیوه رسیدگی به ریش بزی چگونه است؟

شاید به‌خاطر حجم کم ریش بزی، فکر می‌کنید که رسیدگی به آن هم ساده‌تر از انواع دیگر مدل ریش است. اما این‌طور نیست. اگر می‌خواهید ظاهر ریش بزی‌تان جذاب و مرتب باشد، باید به نکات زیر دقت کنید

ابتدا باید صبر کنید تا بلندی ریش به حد مطلوب و موردنظرتان برسد. سپس به کمک یک ریش تراش مناسب و با استفاده از تیغ تریمر تیغه‌ای که ریش‌ها و دانه‌های ریش را مرتب می‌کند، طوری به ریش خود آرایش بدهید که در ناحیه بالای لب به‌خوبی بنشیند و در اطراف لب و حاشیه چانه، فُرم مناسبی پیدا کند.

از خط آرواره در صورت برای شکل دادن به ریش کمک بگیرید. این خطوط باعث می‌شوند که متوجه شوید ریش بزی را تا کجا ادامه بدهید.

از تیغ و ژل اصلاح یا روغنی مناسب برای تمیز کردن اطراف ریش بزی استفاده کنید. استفاده از اینها در طول اصلاح باعث می‌شود که خطوط ریش‌ مرتب‌تری ایجاد کنید.

حالت دادن به ریش بزی دقیقا مانند ریختن مواد روی پیتزا است. دقت کرده‌اید که انتخاب‌های گسترده‌ای برای مواد روی پیتزا وجود دارد؟ شکل دادن به ریش بزی هم همین‌طور است. مثلا می توانید در قسمت چانه ریش بگذارید و سبیل‌ها را به‌کلی بتراشید؛ یعنی حالتی مانند رابرت پتینسون جذاب پیدا کنید. یا می‌توانید حدفاصل ریش و سبیل را بتراشید و آنها را از هم جدا نگه دارید.

توصیه کارشناسان چیست؟

برای شکل دادن به ریش بزی باید دقت و حوصله به‌خرج بدهید، زیرا درصورتی‌که چانه‌تان خیس باشد و موهای این ناحیه مرطوب بوده یا به‌درستی روی هم نخوابیده باشند، امکان دارد با کوتاه کردن آنها ریش‌تان بیش از حدی که می‌خواهید کوتاه شود و ترکیب ریش بزی، شکل و شمایل دلخواه‌تان را پیدا نکند.

T A K F A R S

ریش و سبیل پرپشت

image چه مدل ریش مردان را جذاب تر میکند

این مدل ریش ترکیبی است از ریش کامل و ته ریش. در این سبک از آرایش ریش و سبیل، سبیل کامل است و موهای اطراف آن یعنی ریش‌ها کم‌پشت‌تر هستند. صحبت‌های ضدونقیضی درباره ریش و سبیل پرپشت مطرح می‌شود. بعضی‌ها شیفته این مدل ریش هستند و دارنده آن را خدای جذابیت می‌دانند و برخی دیگر هم آن را معادل پشت مو گذاشتن و به همان اندازه، قدیمی و دور از مُد می‌دانند. بسیاری از هنرپیشه‌ها و طراحان و آدم‌های معروف از این مدل ریش و سبیل استقبال می‌کنند.

استفاده از این مدل ریش نشان می‌دهد که صاحب ریش به امتحان کردن مدل‌های مختلف علاقه دارد و ضمنا در تابستان‌ها هم اوضاع را برای‌ آقایان کمی راحت‌تر می‌کند. چون هم ریش خود را حفظ می‌کنند و هم دیگر لازم نیست با گذاشتن ریش پرپشت، در گرما اذیت شوند.

ریش و سبیل پرپشت مناسب کدام مردان است؟

این مدل ریش و سبیل به مردانگی و جذابیت کمک شایانی می‌کند و استایلی مناسب برای همه مردان در هر موقعیت شغلی و با هر سبک زندگی است. ریش و سبیل پرپشت به بیشتر چهره‌ها می‌آید، ولی برای آقایانی که حدفاصل میان بینی و لب‌شان زیاد است، مناسب‌تر به‌نظر می‌رسد. ریش و سبیل روی صورت باعث می‌شود که مشکلات پوستی، زخم یا عیبی که در این قسمت وجود دارد به‌چشم نیاید، زیرا مدل ریش و سبیل پرپشت، توجه‌ها را به سمت نواحی بالایی صورت معطوف می‌کند و در تغییر شکل هندسی و فُرم صورت هم تأثیر دارد.

شیوه رسیدگی به ریش و سبیل پرپشت چگونه است؟

رسیدگی به این مدل ریش به‌معنای رسیدگی به دو موضوع جداگانه است. یعنی هم باید هوای ریش‌ را داشته باشید و هم به‌اندازه کافی به سبیل‌ دقت کنید

برای ایجاد تیپی با این مدل ریش باید اجازه بدهید که ته ریش یا به‌عبارت دقیق‌تر ته‌سبیل دور لب‌تان بلند شود و حکم سبیل پیدا کند و برای ریش گذاشتن هم باید اجازه بدهید تا موهای صورت به‌تدریج بلند شوند و ریشی مرتب و کامل روی صورت‌تان شکل بگیرد.

برای اینکه موهای اطراف چانه و گونه‌ها مرتب باشد، باید از یک تیغه مناسب ریش‌تراش کمک بگیرید. در طراحی سبیل و شکل دادن به آن، حواس‌تان به این موضوع باشد: سبیل اطراف لب به سمت پایین لب امتداد پیدا کند. اگر بخواهیم دقیق‌تر شرح بدهیم باید بگوییم که سبیل در این مدل باید چیزی شبیه سبیل مغولی باشد و اندازه آن هم به قدری بلند باشد که پایین‌تر از لب پایینی قرار بگیرد، اما نه خیلی پایین‌تر؛ به‌شکلی که از خط آرواره پایین‌تر بروند و به شما شکل و شمایلی شبیه شخصیت کارتونی زبل‌خان بدهند.

تک فارس www.takfars.ir

نوک سبیل‌هایتان را با شانه و ژل یا واکس موی مناسب حالت بدهید و ثابت نگه دارید.

توصیه کارشناسان چیست؟

این مدل ریش و سبیل وقتی ظاهر خوبی به شما می‌دهد که تفاوت حجم سبیل و ریش زیاد نباشد. اگر برای شروع ریش گذاشتن، ته ریش‌تان خیلی کوتاه باشد امکان دارد هنگام رشد ریش، شکل آن مربعی بشود. به‌عبارت دیگر کوتاه کردن زیاد ریش‌ها به‌قصد بلند کردن دائمی‌شان می‌تواند به آن فرم مربع بدهد و زیاد جالب از کار در نیاید. پس برای اینکه فرم دلخواهی به ریش خود بدهید بهتر است از شانه حالت‌دهنده‌ای که ریش‌تراش‌تان دارد، استفاده کنید.

ریش کوتاه

image چه مدل ریش مردان را جذاب تر میکند

یک ریش کوتاه و مرتب، نسخه دیگری از ریش بلند است که البته برای تیپ‌های مختلف و متنوع کاربرد دارد. یعنی هم برای اینکه به آقایی خوش‌تیپ و رسمی در محل کار تبدیل شوید، هم تیپی دوستانه و جوانانه بزنید کاربرد دارد. اگر اهل سینما باشید، حتما دقت کرده‌اید که در سال‌های اخیر هنرپیشه‌های مطرحی چون رایان رینولدز یا جورج کلونی با این مدل ریش، مرزهای جذابیت را کیلومترها جا‌به‌جا کرده‌اند.

ریش کوتاه مرتبی که نه زیاد مرتب و به‌صورت اشکال هندسی اصلاح و آرایش شده باشد و نه خیلی ژولیده و آشفته به‌نظر برسد، یکی از بهترین مدل‌های ریش برای آقایان است که هم مناسب تیپ رسمی است و هم تیپ‌های روزمره و غیررسمی.

ریش کوتاه مناسب کدام مردان است؟

ریش کوتاه و مرتب برای بیشتر چهره‌ها مناسب است، اما باید در شکل دادن به آن به زاویه‌ها دقت کنید. درست زاویه دادن به ریش می‌تواند نواقص صورت را تا حد زیادی رفع و نقاط مثبت را بیشتر نشان داد. مثلا درصورتی‌که، صورت‌تان گرد باشد با کم کردن طول ریش در طرفین صورت باعث می‌شوید که چهره‌تان کشیده‌تر به‌نظر برسد. واضح است که اگر صورت‌تان دراز و کشیده باشد هم با بلند گرفتن طول ریش در ناحیه صورت و گونه‌ها می‌توانید آن را کمی پرتر و گردتر نشان بدهید.

برای کسانی که غبغب دارند هم توصیه‌ای مفید و درخشان در این زمینه وجود دارد: کافی است ریش را بلند بگیرید و آن را تا زیر گلو و پایین‌تر از قسمت سیب‌ آدم ادامه بدهید. در این صورت، دیگر خبری از غبغب چاق و افتاده‌تان نخواهد بود.

تکفارس

اگر دقیقا نمی‌دانید که چطور باید ریش کوتاه‌تان را مرتب و آرایش کنید، بهتر است برای بار اول به آرایشگاه بروید و بعد از آن، در دفعات بعدی، از روی الگویی که آرایشگر برای‌تان ایجاد کرده است، ریش خودتان را اصلاح کنید.

شیوه رسیدگی به ریش کوتاه چگونه است؟

برخلاف ریش‌های انبوه و پرحجمی که این روزها در حوزه مُد جایگاه خوبی دارند، ریش کوتاه حالتی مینیمالیستی و تروتمیز دارد. کلید اصلی داشتن ظاهری خوب با ریش کوتاه، مرتب نگه داشتن آن است. پس حتما داشتن یک دستگاه ریش‌تراش ضروری است. استفاده از یک تیغ اصلاح مناسب هم فکر خوبی است.

بگذارید که ابتدا ریش‌تان ۲-۱ سانتی‌متر بلند شود. برای مرتب نگه داشتن ریش باید از ریش‌تراش کمک بگیرید. ریش‌تراش‌هایی که تیغه‌های حالت‌دهنده دارند یا امکانی مانند لیزر در آنها تعبیه شده تا به زاویه و جهت دادن درست مسیر اصلاح کمک می‌کند، گزینه بسیار خوبی برای اصلاح مرتب ریش کوتاه است. همیشه فقط بیرون خط ریش را اصلاح کنید. در این صورت، فرصت اینکه با یک عدد تیغ، ریش باقی نواحی صورت را، صاف و مرتب کنید بیشتر خواهد بود.

با یک عدد تیغ اصلاح مردانه می‌توانید موهای اضافی روی گونه‌ها را بزنید و قسمت پایینی گردن را هم صاف و تمیز کنید.

به‌جای اینکه ریش‌ روی صورت را دقیقا با پایان یافتن خط آرواره پایان بدهید (این کار احتمالا زیاد جالب نیست و برای کسانی که غبغب دارند، جلوه مناسبی ندارد)، آن را تا بعد از خط آرواره امتداد بدهید و یا به‌کمک ماشین ریش‌تراش، امتداد ریش را تا ناحیه سیب گلو ادامه بدهید. درواقع باید حواس‌تان باشد که جلوه‌ای زیبا و جذاب به صورت‌تان داده بشود.

برای زیباتر شدن حالت ریش کوتاه روی صورت‌تان هم بهتر است آن را با یک روغن مناسب چرب کنید. برای چرب کردن ریش از یک قلم‌موی مناسب استفاده کنید.

توصیه کارشناسان چیست؟

اگر کچل هستید یا موهایتان مثل زمان سربازی کوتاه است، باید دقت کنید که ریش نباید به سمت بالای گوش امتداد پیدا کند. درواقع، اگر حد فاصل ناحیه ریش صورت و ناحیه سر کم بشود، از نظر ظاهری توی ذوق می‌خورد. اما اگر ریش در طرفین صورت به سمت گردن امتداد داشته باشد، خط فک و آرواره جذاب‌تر به‌نظر خواهد رسید و حالت جذابیت و مردانگی بیشتری به شما می‌بخشد که در محیط کار به‌دردتان می‌خورد.

ریش کامل

takfars.ir

image چه مدل ریش مردان را جذاب تر میکند

گذاشتن ریش کامل برای مردان، حکم رسیدن به نقطه‌ای از بلوغ مردانه را دارد. شاید بپرسید که معنای این جمله دقیقا چیست؟ درواقع، هر مردی دوست دارد که یک بار هم شده، گذاشتن ریش کامل را امتحان کند. با ریش گذاشتن به‌صورت کامل، حس‌وحالی شبیه دریافت گواهینامه یا خرید اولین ساعت مردانه در آقایان محترم ایجاد می‌شود.

اما موضوع اینجا است که ریش کامل گذاشتن مانند اسکی کردن، کاهش وزن یا شکار، در ظاهر ساده و در واقعیت بسیار دشوار است. هر چقدر ریش‌ها پرپشت‌تر باشد، رسیدگی به آنها هم سخت‌تر می‌شود و با مشکلاتی در رسیدگی به آن مواجه می‌شوید که فکرش را هم نمی‌کردید.

ریش کامل مناسب چه کسانی است؟

ریش کامل و پرپشت به هر کسی نمی‌آید. اگر صورت‌تان بیضی است، مشکلی در کار نخواهد بود، ولی افراد دیگر برای داشتن ریش حجیم و زیبا باید ترفندهایی را بدانند. افرادی که آرواره‌های زاویه‌دار و صورت‌های باریک دارند، می‌توانند با کمی بلندتر نگه داشتن ریش در طرفین صورت، زاویه‌داری آرواره و کشیدگی چهره‌شان را تعدیل کنند. افراد با صورت‌های گرد هم می‌توانند برای کشیده‌تر شدن صورت‌شان، ریش‌شان را در ناحیه چانه بلندتر و ریش‌های طرفین را کوتاه‌تر بگیرند. علاوه‌براین برای لاغرتر نشان دادن صورت هم می‌توانید ریش قسمت‌هایی مانند چانه و صورت را بلندتر از ریش طرفین صورت اصلاح کنید.

شیوه رسیدگی به ریش کامل چیست؟

این مدل ریش از آن مدل‌هایی است که حسابی توجه دیگران را به خود جلب می‌کند. این روزها مُد و طرفداران این مدل ریش باعث شده‌اند که داشتن این ریش کمی عادی‌تر به‌نظر برسد. اگر به این مدل خوب رسیدگی نکنید، ریش‌هایتان شبیه ریش‌های بابانوئل می‌شود و اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت.

بلندی ریش باید تا اندازه‌ای باشد که خودتان می‌پسندید و دوست دارید.

از ریش‌تراش برای تنظیم بلندی ریش استفاده کنید و قبل از آن ریش‌ها را درحالی‌که خشک هستند، شانه بزنید.

اگر در ابتدا، ریش‌هایتان پخش و نامرتب درمی‌آید کمی حوصله به‌خرج بدهید، زیرا به‌مرور نواحی خالی هم رشد می‌کنند و سطح صورت‌تان پر می‌شود.

تک فارس آی آر

ریش‌تان را با روغنی مناسب چرب و براق نگه دارید. موی صورت باعث جذب رطوبت می‌شود، به‌همین‌خاطر ممکن است، پوست صورت‌تان خشک شود و حتی احتمال شوره زدن در ریش هم وجود دارد. پس وقتی به ریش‌تان روغن می‌زنید با انگشت آن را روی پوست صورت‌تان هم ماساژ بدهید تا حتما چرب بشود.

برای پخش یک‌دست روغن روی سطح ریش از یک شانه استفاده کنید. ضمن اینکه با شانه کردن از ژولیدگی ریش هم جلوگیری می‌شود.

برای اینکه ریش‌تان را حجیم و پر نشان بدهید، از سشوار کمک بگیرید و آن را روی درجه باد سرد بگذارید. ضمن استفاده از سشوار، با یک شانه، ریش را به سمت پایین و بیرون شانه بزنید تا حالت بگیرد.

به آرایشگاه بروید و از آرایشگر برای اصلاح و مدل دادن به ریش‌تان کمک بگیرید تا دفعات بعدی قلق کار دست‌تان بیاید.

توصیه کارشناسان چیست؟

هر چه ریش‌هایتان بلندتر و حجیم‌تر باشد، امکان اینکه به انسان‌های غارنشین شباهت پیدا کنید، بیشتر خواهد بود. پس ریش‌ها را همیشه مرتب نگه دارید و از یک روغن یا بالم برای صاف نگه داشتن آن استفاده کنید. اگر رگه‌های خاکستری در ریش‌تان پیدا شده هم می‌توانید از رنگ‌های مخصوص استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر