تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور سرکه سیب بخورید تا سریع لاغر شوید

image چطور سرکه سیب بخورید تا سریع لاغر شوید

ساده ترین طریقه مصرف سرکه سیب برای لاغری شکم رقیق کردن آن در آب است.

می توانید روزانه ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب مصرف کنید. اما اگر می خواهید کاهش وزن را تسریع کنید، سرکه سیب را با عسل بنوشید. به این منظور ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب را به ۲ قاشق چایخوری عسل و ۱ فنجان آب گرم اضافه کرده و پس از اینکه به خوبی مخلوط کردید بنوشید.

مصرف سرکه سیب با آب داغ و عسل همان تاثیری دارد که عسل و لیموترش را با آب گرم مصرف کنید. این یک آنتی اکسیدان عالی است و به عنوان سم زدایی نیز عمل می کند.

مصرف سرکه سیب و دانه های شنبلیله برای لاغری

تکفارس آی آر

یکی دیگر از روش های مصرف سرکه سیب برای لاغری شکم اضافه کردن ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب و ۲ قاشق چایخوری دانه شنبلیله (قبلا برای یک شب خیس شده است) به ۱ لیوان آب و نوشیدن آن است.

دانه های شنبلیله متابولیسم را افزایش می دهد. سرکه سیب و دانه های شنبلیله ترکیبی عالی برای کاهش وزن هستند. علاوه بر این، طعم شیرین و تلخ دانه های شنبلیله به کاهش طعم اسیدی سرکه سیب است کمک می کند.

مصرف سرکه سیب و چای سبز برای لاغری شکم

برای کاهش وزن ۱ قاشق چایخوری سرکه سی، ۱ قاشق چایخوری برگ چای سبز، ۱ قاشق چایخوری عسل و ۱ لیوان آب تهیه کنید. لیوان آب را آنقدر گرم کنید که تازه شروع به جوشیدن کند. قابلمه را از روی شعله بردارید و برگ های چای سبز را اضافه کنید. درب آن را ببندید و اجازه دهید ۳ دقیقه دم بکشد. چای را در یک فنجان صاف کرده و سرکه سیب را اضافه کنید. یک قاشق چایخوری عسل اضافه کنید.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که تغذیه می کند و به کاهش سطح سموم در بدن کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند آرام شوید و هضم و سیستم ایمنی را بهبود می بخشد. سرکه سیب با چای سبز و عسل دستور العملی عالی برای سرکوب اشتها و کاهش وزن است.

www.takfars.ir

همچنین می توانید ۱/۴ فنجان زنجبیل پوست کنده و تقریباً خرد شده و مقداری برگ نعناع را به این چای اضافه کنید تا طعم آن بهتر شود.

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری چه زمانی است

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری و کاهش وزن قبل از هر وعده غذایی است. این کار به شما کمک می کند مقدار غذایی که می خورید را کاهش دهید و سطح قند خون خود را کنترل کنید. برای بهترین نتیجه، آن را رقیق شده با آب بنوشید یا به سالاد یا غذاهای دیگر اضافه کنید.

خوردن سرکه سیب ناشتا برای لاغری

خوردن سرکه سیب ناشتا برای لاغری معجزه می کند و همچنین راهی عالی برای سم زدایی بدن و شروع روزتان است. به طور کلی مصرف سرکه سیب رقیق شده به صورت ناشتا برای اکثر افراد بی ضرر است.

سرکه سیب برای لاغری قبل از غذا یا بعد از غذا

در حالی که هیچ تحقیقی برای حمایت از مصرف سرکه سیب برای لاغری قبل از غذا یا بعد از غذا وجود ندارد، نوشیدن آن با معده خالی همچنان توصیه شده ترین راه برای کاهش وزن است. انجام این کار ممکن است فواید سلامتی را به حداکثر برساند، هضم غذا را تقویت کند و حتی ممکن است در صورت پیگیری منظم به کاهش چربی کمک کند.

لاغری با سرکه سیب در یک هفته

لاغری با سرکه سیب در یک هفته اتفاق نمی افتد. نرخ سالم کاهش وزن یک تا دو پوند در هفته از طریق ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش است، چه سرکه سیب مصرف شود یا نه. کاهش وزن با سرکه سیب آهسته اما پیوسته است و افراد می توانند پس از سه ماه چهار پوند یا بیشتر وزن کم کنند.

خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری

تک فارس

خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری مفید است. مطالعات همچنین نشان داده اند که می تواند با کمک به تجزیه موثرتر غذا، کاهش هر گونه نفخ یا درد گاز به هضم غذا کمک کند. همچنین نوشیدن سرکه سیب قبل از خواب می تواند به تنظیم سطح قند خون در طول شب کمک کند و در نتیجه خواب بهتر و سلامت کلی را بهبود بخشد. برای اینکار یک قاشق غذاخوری سرکه سیب در آب گرم و نوشیدن آن درست قبل از رفتن به رختخواب مصرف کرد.

سرکه سیب و دارچین برای لاغری

سرکه سیب و دارچین برای لاغری مفید می باشد. مطالعات نشان می دهد که برخی از مواد غذایی مانند سرکه سیب و دارچین ممکن است به کاهش وزن کمک کنند. برای اینکار نصف قاشق چایخوری پودر دارچین را یک لیوان آب ترکیب کنید و بجوشانید. اجازه دهید خنک شود و سپس ۱ قاشق چایخوری سرکه سیب را به آن اضافه کنید.

سرکه سیب را به دلیل طعم قوی و نامطبوع نمی توان به صورت خام مصرف کرد. دارچین طعم دلپذیر و شیرینی به نوشیدنی می بخشد. همچنین سطح قند خون را کاهش می دهد، عوامل خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد و فواید چشمگیر دیگری دارد که آن را به بخشی غیرقابل جایگزین از رژیم غذایی هر کسی تبدیل می کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر