تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

شب ها چطور بخوابید تا زیبا و جوان شوید

image شب ها چطور بخوابید تا زیبا و جوان شوید

به اندازه و با کیفیت بخوابید

افزایش طول عمر، تعداد ساعات خواب و همچنین کیفیت آن از اهمیت بسیاری برخوردارند. تحقیقات نشان داده است که افرادی که مدت زمان کافی می خوابند و خواب با کیفیتی دارند، دارای سلامتی بهتر و عمر بیشتری هستند.

برای خوابیدن و بیدار شدن برنامه منظم داشته باشید

افزایش طول عمر، برنامه ریزی منظم برای خواب و بیدار شدن می تواند به تنظیم ساعات خواب و افزایش کیفیت آن کمک کند. این عادت موجب بهبود روند خواب و تعادل در ساعات بیداری می شود که تأثیر مستقیمی بر سلامت عمومی و طول عمر دارد.

تکفارس آی آر

با چشم بند بخوابید

افزایش طول عمر، حتما شما هم در مورد تاثیر بی خوابی بدلیل نور محیط شنیده اید و میدانید استفاده از چشم بند در محیط خواب با تنظم میزان مناسب نور اتاقف به خواب بهتر شما کمک می کند. این اقدام می تواند خواب عمیق تر و طولانی تری را برایتان فراهم کرده و از اختلالات خواب جلوگیری نماید.

در اتاق خوشبو بخوابید

افزایش طول عمر، بوی مطبوع و آرامبخش در محیط خواب می توانند تأثیر بسزایی در کاهش استرس و افزایش راحتی خواب داشته باشند. استفاده از عطرهای ملایم و مورد علاقه تان در اتاق خواب به ایجاد یک محیط آرام و دلنشین کمک کرده و تأثیر مثبتی بر کیفیت خواب دارد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر