تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور بفهمم رابطه من و نامزدم پایان خوبی دارد یا نه

مراقب نشانه های کناره گیری از رابطه باشید. گاهی دعوایی بر سر یک مسئله سرنوشت ساز، رابطه عاشقانه شما را به پایانی ناگهانی می کشاند، ولی اغلب نقصان علاقه از سوی یک طرف یا هر دو طرف، موجب پایان یافتن این دوره آزمایشی می شود.

آینده رابطه رمانتیک و عاشقانه را باید با هم ارزیابی کنید. اگر به خاطر کمبود علاقه احساس گرم بودن نمیکنید یا بخاطر بعضی از تفاوت هایی که بین شما دو نفر هست، احساس تعارض میکنید، از خودتان سوالات زیر را بپرسید و ارزیابی کنید که آیا رابطه شما واقعاً ارزش زمانی که گذاشته اید را دارد یا خیر:

image چطور بفهمم رابطه من و نامزدم پایان خوبی دارد یا نه

۱. ندای قلبتان چه می گوید:

وقتی در رابطه ای احساس سردرگمی میکنید، راحت ترین کار این است که از دوستان خود مشورت و توصیه بخواهید، ولی این فقط خودتان هستید که بهترین کار کدام است. ندای قلبتان را با صدای ترس درونی تان اشتباه نگیرید. گاهی ترس باعث می شود که به خودتان بگویید: "دیگر کسی را پیدا نمی کنم؛ من خیلی مشکل پسندم و …" شاید ساده انگارانه باشد، ولی این سوالات را باید از خودتان بپرسید: "من واقعاً چه می خواهم؟ آیا واقعاً دوست دارم با این فرد باشم؟ آیا به او اعتماد دارم؟ آیا واقعاً از اینکه با او وقت بگذرانم هیجانزده می شوم؟"

تکفارس آی آر

۲. صبر کنید و فقط اعمال این فرد را زیر نظر بگیرید

آیا کارهای او صادقانه هستند؟ یک دقیقه صبر کنید و درباره زمان هایی که با هم گذرانده اید فکر کنید، گویی فیلم صامتی تماشا میکنید. آیا این فرد با صداقت و اصالت وارد زندگی شما شده است؟ آیا آنچه با توافق کرده بودید را انجام داده است؟ اعمال و حرف های یک فرد باید با آن چیزی که انتظار داشتید باشد، هماهنگی و تطابق داشته باشد.

۳. شما دو نفر اولین دعوای خود را چگونه حل کردید؟

آیا تفاوت هایتان را به نحوی محترمانه نسبت به یکدیگر و نسبت به رابطه خود حل کردید؟

۴. آیا هر دوی شما از زندگی چیزهای مشترکی میخواهید؟

www.takfars.ir

جاذبه بین شما دو نفر هر چقدر هم که محکم باشد، اگر یکی از شما سبک زندگی اشرافی بخواهد و دیگری زندگی معمولی داشته باشد، بعدها در رابطه شما تعارض های زیادی وجود خواهد داشت.

۵. آیا خودتان را در موقعیتی تصور میکنید که بخواهید یک ماه، یک سال یا ده سال با هم زندگی کنید؟

اگر امروز همه چیز را تمام کنید، شاید تا یک ماه احساس خوبی نداشته باشید، ولی در عرض یک سال، از خودتان تشکر کنید که این کار را کرده اید. یا برعکس، شاید تصور کنید که شما دو نفر با گذشت زمان به هم نزدیک تر می شوید، حتی اگر در حال حاضر ندانید که چقدر می توانید متعهد باشید. ولی اینکه خودتان را در این رابطه بلندمدت تصور کنید، به شما انگیزه انجام این کار را می دهد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر