تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور برای نامزدم جذاب و دلربا باشم

image چطور برای نامزدم جذاب و دلربا باشم

وقتی که لبخند می زنید

مطالعه ای که در دانشگاه بریتیش کلمبیا انجام شد نشان داد مردها بیشتر جذب زنهایی می شوند که اغلب لبخند می زنند. برای یک مرد بسیار راحت تر است که نزدیک زنی شود که لبخند می زند و آرام تر است تا زنی که جدی و اخموست.

وقتی که عصبانی می شوید

از نظر مردها وقتی زنی عصبانی می شود، جذاب است. چون نشان می دهد که یک زن قوی و با شخصیت است. مردها زنهایی را دوست دارند که شخصیت قدرتمند دارند و همیشه هر چیزی را نمی پذیرند.

تکفارس آی آر

وقتی که ساده و بدون آرایش هستید

لباس رسمی و شیک پوشیدن، کفش های پاشنه بلند به پا کردن و آرایش داشتن برای موقعیت هایی خاص، خوب و برازنده است اما مردها زنهایی را بیشتر می پسندند که خودشان هستند. وقتی از خواب بیدار می شوید یا از حمام بیرون می آیید، مخصوصا وقتی که موهای تان آشفته است، در نظر مردتان جذاب ترید. اما یادتان باشد که مردها موهای نشسته و ژولیده را دوست ندارند.

وقتی که عطر خوبی دارید

وقتی که بوی خوشایندی می دهید، در نظر مردتان بسیار جذابید. مردها رایحه ی سبُک را ترجیح می دهند، بویی که بعد از دوش گرفتن دارید، مخصوصا موهای تان، در نظر مرد بسیار دوست داشتنی است.

وقتی که زیبایی طبیعی خودتان را دارید

www.takfars.ir

تحقیقات انجام شده نشان می دهد مردها جذب زنهایی می شوند که آرایش ندارند یا آرایش خیلی کمی دارند. محققان ۴۴ زن را انتخاب کردند و از آنها خواستند آرایش کنند، سپس از آنها عکس گرفتند، هم با آرایش و هم بدون آرایش. طبق این عکس ها، سه معیار در نظر گرفتند: ۰ درصد آرایش، ۵۰ درصد آرایش و ۱۰۰ درصد آرایش. سپس مردها یکی از این سه تصویر را برای هر گروه انتخاب کردند: عکسی که بیشتر برای من جذاب است، عکسی که بیشتر برای مردها جذاب است و عکسی که بیشتر برای زنها جذاب است. عکس هایی که کمترین آرایش را داشتند، به عنوان جذاب ترین برای من انتخاب شدند. بنابراین اگر قصد دارید دل مردی را بربایید، آرایش سنگین را فراموش کنید.

وقتی که شوخ طبع هستید

زنی که شوخ طبع است در نظر مردها جذاب تر از زن زیباست. بررسی های انجام شده در دانشگاه پنسیلوانیا نشان داد افراد شوخ تر، جذاب ترند و احتمال اینکه همسر مناسبی پیدا کنند بیشتر است. دانشمندان با ۲۵۰ دانشجو مصاحبه کردند که شامل زن و مرد می شدند و معلوم شد شوخ طبعی ویژگی مهمی است که افراد در رابطه به دنبال آن می گردند.

وقتی که تشابه ظاهری دارید

همیشه هم متضادها همدیگر را جذب نمی کنند. در تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایلینویز، دانشمندان به افراد تصاویر افراد گوناگونی را نشان دادند و از آنها خواستند ویژگی هایی را که برای شان از همه جذاب تر است انتخاب کنند. این افراد بیشتر جذب کسانی شده بودند که به خودشان شباهت داشتند. گویی یک حس آشنا این میان تاثیر گذار بوده است.

وقتی که گرایش و نگرش خاص خودتان را دارید

مطالعه ای دریافت مردها زنانی را ترجیح می دهند که نگرش خاص خودشان را دارند. در این مطالعه از ۱۱۵ نفر خواسته شد پروفایل هایی را بررسی کنند و سپس ارزیابی کنند این پروفایل ها تا چه حد برای شان جذاب هستند. عجیب بود که هم مردان و هم زنان افرادی را انتخاب کردند که نسبت به افرادی که خنثی بودند و هر چیزی را به راحتی قبول می کردند، شخصیت قوی تری داشتند و دارای نگرش خاص خودشان بودند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر