تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

با چه مدل آدم هایی نباید ازدواج کرد و چرا

image با چه مدل آدم هایی نباید ازدواج کرد و چرا

فرد ناامن و بدبین و کسی که مدام به شما شک دارد و احساس می کند در حال خیانت کردن به او هستید. چنین فردی مدام به دنبال پیدا کردن راهی برای اثبات خیانت شما است و این موضوع به قدری ناخوشایند خواهد بود که بعد از مدت کمی راه خیانت واقعی را برای طرفین باز می کند.

فرد کنترل کننده و کسی که برای کوچک ترین رفتارهای شما اصلاحیه دارد. ایرادها و حساسیت های این افراد بسیار زیاد و آزار دهنده است و در طولانی مدت غیرقابل تحمل می شود. با وجود چنین فردی در رابطه، شما بعد از مدتی احساس خفگی و تحت سلطه بودن خواهید داشت. به یاد داشته باشید که هرگز نباید استقلال خود را قربانی یک رابطه ناسالم کنید.

فرد معتاد (هر نوع اعتیادی از قبیل: مواد مخدر، سیگار، قمار، بازی های کامپیوتری، شبکه های اجتماعی و …) و کسی که نمی تواند و یا قصد ندارد وضعیت خود را بهبود ببخشد و یا با وجود قبول وضعیت نامناسب خود، تلاشی برای تغییر آن انجام نمی دهد. تا زمانی که شخصیت و قدرت تصمیم گیری فرد وابسته به عوامل خارجی باشد، اعتماد و تعهد در جایگاه بعدی قرار می گیرند.

کسی که کشش و جذابیت ظاهری برای شما ندارد و شما هیچ گونه میل ج.ن.س.ی ویژه ای به او ندارید، نمی تواند یک رابطه سالم و مفید را برای شما به همراه داشته باشد. این عدم جذابیت به هر دلیلی، آفت یک رابطه به حساب می آید.

تکفارس آی آر

فرد دارای هر نوع اختلال شخصیتی و روانی و کسی که از لحاظ رفتاری ثبات و تعادل نداشته باشد. این نوع عدم تعادل می تواند از اضطراب و استرس خفیف گرفته تا افسرگی مزمن و سایر بیماری های حاد روانی را شامل شود و شخصیت فرد را برای قبول مسئولیت سنگین ازدواج، نامناسب کند.

فرد عصبی مزاج و خشمگین و کسی که پرخاشگر و بددهن است و با کوچک ترین نارضایتی و مشکلی عصبانیت خود را به بدترین شکل نشان می دهد. (مگر این که با کمک متخصص خود را معالجه کرده یا در حال درمان باشد.) این فرد نمی تواند در زندگی برای شما همراه خوب و پشتیبانی موفق باشد.

فردی که با شما بیشتر از ۲۰ سال اختلاف سنی دارد و درک صحیحی از نیازهای شما ندارد. این موضوع به صورت ناخودآگاه به دلیل بزرگ شدن در شرایط و دوره های اجتماعی متفاوت، درک متقابل را بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن می کند.

فردی که اعتقادات مذهبی و باورهای متفاوتی دارد و یا تا حدودی از نژاد و فرهنگ جداگانه ای است. این تفاوت ها در زندگی زناشویی به شکل بارزی خود را به صورت اختلافات جدی نشان می دهند.

فردی که به خاطر شما از زندگی قبلی خود خارج شده یا تعهدات خود را نسبت به شریک قبلی خود زیر پا گذاشته است. کسی که یک بار به شریک خود خیانت کند، بار دیگر نیز این کار را با شما تکرار خواهد کرد.

www.takfars.ir

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر