تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ویژگی های جالب و خواندنی درباره متولدن ۱۲ ماه سال

image ویژگی های جالب و خواندنی درباره متولدن ۱۲ ماه سال

فروردین

خوش به حال افرادی است که با فروردینی ها ازدواج میکنند زیرا در کنار آنها هیچ گاه حوصله تان سر نخواهد رفت. به بیان دیگر، همیشه هیجان و سرگرمی هایتان به راه است. آنها افراد مستقلی هستند که دوست دارند در تمام مراحل زندگی روی پای خودشان بایستند. البته کمی غرور و لجبازی را نیز می توانید در رفتارشان مشاهده کنید. اما در نهایت شانس با شماست، زیرا فروردینی ها بی نظیرند.

اردیبهشت

خبر خوب؟ بله. خبر خوب این است که متولدین اردیبهشت افرادی وفادار، سخت کوش و منظم هستند، به عنوان مثال همیشه در ساعات معینی به خانه می آیند و سر ساعت هم به خواب می روند. شما می توانید به راحتی به آنها تکیه کنید، البته آنها در مقابل نیز از شما انتظار دارند که با آنها روراست و صادق باشید. آنها به دنبال زندگی لوکس و لاکچری هستند و در صورت نداشتن همچین زندگی کمی بی حوصله و بهونه گیر می شوند.

تکفارس آی آر

خرداد

خردادی ها افراد پر حرفی هستند و این موضوع می تواند هم خوب و هم بد باشد. آنها افرادی دوست داشتنی، باهوش و سخن گوهای با مهارتی هستند. اگر چه در صحبت کردن کم نمی آورند اما حوصله گوش دادن به حرف های دیگران را ندارند. آنها عاشق تنوع اند. پس سعی کنید که برای آنها همیشه جذابیت داشته باشید.

تیر

متولدین ماه تیر شبیه عروسک اند. آنها عاشق قربان صدقه رفتن و عشق ورزیدن به مادرشان هستند. آنها احساس واقعی دیگران را نیز به خوبی درک میکنند. از جنبه های منفی شخصیت شان می توان به انتظارات بالایی که دارند، اشاره کرد. به بیانی آنها دوست دارند که همسرشان نیز مانند یک مادر مدام به آنها رسیدگی کند.

مرداد

www.takfars.ir

با مردادی ها به هیچ وجه به شما بد نمی گذرد. اگر با یک مردادی ازدواج کنید، همیشه در حال مهمانی رفتن و خوش گذراندن خواهید بود. البته این را هم اشاره کنیم که آنها دوست دارند مرکز توجه باشند، بنابراین بی توجهی آنها را به شدت ناراحت میکند. پس اگر میخواهید که با یک مردادی ازدواج کنید، سعی کنید که از او لحظه ای غافل نشوید.

شهریور

اگر عاشق سازمان دهی، به خصوص در مورد مسائل مالی، هستید، متولدین شهریور گزینه ای خوبی برایتان خواهند بود. آنها تمرکز بالایی در نظم و ترتیب دادن و برقراری قوانین، آنهم از نوع سنتی، دارند. اگر چه به سلامت خود اهمیت زیادی می دهند و هوش و ذکاوت بالایی دارند اما گاهی هم اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.

مهر

افرادی که متولد ماه مهرند، بسیار اجتماعی، خوش برخورد، رمانتیک و مهربان اند. آنها نه تنها برای شما بلکه برای دیگران نیز فردی دوست داشتنی محسوب می شوند. به بیانی آنها با کلام شان دیگران را جادو میکنند. به همین دلیل باید از حس حسادت تان چشم پوشی کنید و از ارتباط خوبی که او با دیگران دارد نارحت نشوید.

آبان

متولدین آبان افرادی وفادار، احساساتی، رک و با اراده اند. آنها در رابطه زناشویی شان نیز بسیار موفق اند. اگر رازی را به آنها گفته باشید، امکان ندارد که پیش کسی فاش کنند. البته مراقب عصبانت شان نیز باشید، زیرا زبان شان چون چاقو برنده است.

آذر

آذری ها، به عنوان افرادی ماجراجو، دوست دارند که تمام وقت شان را در طبیعت بگذرانند. آنها افراد باهوشی هستند که به دنبال مکان های ناشناخته و ارتفاعات می گردند تا کشف شان کنند. متاسفانه گاهی نمی توانید با آنها گفتگو کنید زیرا که دوست دارند همیشه برنده بحث باشند.

دی

تک فارس

متولدین دی افرادی سخت کوش، کاری، با اراده ای آهنین اند که نمی گذارند در خانه و خانواده شان کوچک ترین مشکلی بوجود آید. استقلال، وفاداری و بلند پروازی نیز از دیگر خصوصیاتی است که در رفتار آنها موج می زند. اما گاهی به شدت لجباز و یکدنده می شود طوری که کنترل خود را از دست می دهند و حتی ممکن است که شما را از خود برانند، بنابراین مراقب رفتارهای او، به خصوص زمانی که ناراحت و عصبی هستند، باشید.

بهمن

بهمنی ها افراد بسیار مهربانی هستند. آنها مثبت اندیشند و همیشه به دنبال جنبه های دیگری از زندگی می گردند. خلاقیت در شخصیت شان موج می زند. اما اگر بخواهیم از بدی هایشان بگوییم، آنها آدم های مستقلی نیستند و ترجیح می دهند به دیگران تکیه کنند. گاهی هم دوست دارند که نظم چیزها را تنها به خاطر جنبه سرگرمی آن، بهم بزنند.

اسفند

اسفندی ها افراد دوست داشتنی، رمانتیک و احساساتی هستند. آنها روح و قلب بزرگی دارند و آن را در اختیار معشوقه شان نیز قرار می دهند. البته میتوانند همان قدر که به شدت عاشق اند، به سرعت هم عصبانی شوند. بنابراین شما خیلی نمی توانید رفتار آنها را پیش بینی کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر