تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

موهای خود را با دارچین طبیعی و بی خطر رنگ کنید

image موهای خود را با دارچین طبیعی و بی خطر رنگ کنید

راه طبیعی روشن کردن موها با دارچین

مقداری دارچین را با آب ترکیب تا خمیری بدست بیاید.مقدار نرم کننده به آن اضافه وروی سربمالید.ایتن ترکیب را به همه موهای خود بمالید و یک کلاه رنگ روی سرتان قرار دهید .بعد از ۶ ساعت موهای خود را بشویید از روشنی و نرمی و درخشانی موها تعجب خواهید کرد .با مجله دلگرم همراه باشید

رنگ کردن مو با دارچین(عسل )

عسل در این ترکیب نقش هیدروژن پراکسید را ایفا می‌کند و به آرامی مولکول‌های رنگی موجود در دارچین را با ساختار مولکولی مو‌های شما پیوند می‌دهد. اضافه کردن روغن زیتون به این ترکیب باعث می‌شود که مولکول‌های رنگ به آسانی از ساختار مو‌ها خارج نشوند. برای رنگ کردن مو‌ها با این روش از مواد و دستورالعمل زیر پیروی کنید

تکفارس آی آر

۱ قاشق روغن زیتون

۱ قاشق عسل طبیعی

۱ قاشق دارچین

بسته به حجم موهایتان می‌توانید این مقادیر را زیاد یا کم کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از استفاده از این ترکیب باید موهایتان را به خوبی بشویید.

رنگ کردن مو با دارچین(چغندر )

www.takfars.ir

۲ عدد چغندر را خرد کرده و میکس کنید تا یک مایع قرمز رنگ حاصل شود. مقداری از این مایع را با مقدار کمی‌ آب ترکیب کنید. سپس به این ترکیب ۱ قاشق شامپوی نرم‌کننده اضافه کنید. در آخرین مرحله دارچین را نیز به آن اضافه کنید و اجازه دهید این ترکیب ۳ الی ۴ ساعت در دمای اتاق بماند. این ماسک باید به مدت ۶ یا ۸ ساعت روی مو‌های شما بماند. موهایتان را در این مدت با یک پوشش پلاستکی بپوشانید. برای تغییر رنگ مو‌ها با این ترکیب باید چندین بار آنرا امتحان کنید.

چغندر باعث افزایش گردش خون شده و فولیکو‌های مو را تغذیه می‌کنند؛ بنابراین موجب افزایش رشد مو‌ها شده و کیفیت جنس مو‌ها را هم افزایش می‌دهند. همچنین اگر دچار ریزش مو هستید، توصیه می‌شود حتماً از این ماده کمک بگیرید چرا که حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان، آهن، ویتامین C و B. و فولات است و به براق شدن مو هم کمک بسیاری خواهد کرد.

روشن کردن موهای تیره با دارچین و حنا

حنا و دارچین برای تغییر رنگ مو‌ها یک روش فوق‌العاده است. حنا به قهوه‌ای شدن مو‌ها کمک می‌کند و ترکیب آن با دارچین باعث ایجاد یک‌ هایلایت طبیعی در مو‌ها می‌شود. به علاوه به درمان شوره سر بسیار کمک کرده و باعث صاف و نرم شدن مو‌ها هم می‌شود. از دیگر حسن‌های حنا کمک به درخشش و سلامت موهاست. از دستورالعمل برای رنگ کردن مو‌ها با حنا و دارچین استفاده کنید

۳ قاشق غذاخوری پودر حنا،۱ قاشق غذاخوری پودر دارچین،یک فنجان آب جوش

اجازه دهید این ترکیب ۱۳ ساعت در دمای اتاق قرار بگیرد. می‌توانید روی آن را با یک نایلون بپوشانید. سپس به مدت ۳ الی ۴ ساعت آن را روی مو‌های خود قرار دهید. بعد از گذشت این مدت به خوبی مو‌ها را آبکشی کنید.

رنگ کردن موهای تیره با مخلوط ماست و دارچین

ظرف مناسبی ۳ قاشق غذاخوری از پودر دارچین را با ماست مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان قرار دهید.بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک آب بشویید.

رنگ کردن موها دم کرده دارچین

برای روشن شده و درخشان شدن موهای خود مقداری از پودر دارچین را دم کرده سپس دم کرده دارچین را به مدت ۶ ساعت روی موهای خود قرار دهید . بعد از مدت زمان ذکر شده موهای خود را بشویید .

تک فارس

مرطوب کردن موها با دارچین

در داخل کاسه ای دو فنجان آب و ۳ قاشق غذاخوری پودر دارچین بریزید.اجازه دهید تا آب و دارچین باهم بجوشند در زمانی که مواد نصف شود.هنگامی که چوشیده خنک شد داخل بطری ریخته و قبل و بعد از شستشو روی مو اسپری کنید با این روش موها نرم و به مرور زمان روشن تر می شوند .

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر