تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی خوشبو ترین عطرهای دیور

image معرفی خوشبو ترین عطرهای دیور

دیور ژادور ادو پرفیوم (Dior j`adore ado Perfume)

ژادور یا جادور ادو پرفیوم نیز عطر محبوب دیگری از این برند محسوب می شود که از ترکیبات گلابی، طالبی، مگنولیا، رز، وانیل، هلو، سدر، توت سیاه، بنفشه، گل برف و فریزیا به همراه مشک و یاس به وجود آمده است. خوشبختانه این عطر ماندگاری بالایی هم دارد و به همین دلیل، نباید از آن به سادگی عبور کرد. استفاده کنندگان از این عطر، آن را فریبنده و رویایی دانسته اند. آن ها از ژادور برای مراسم های رسمی بیشتر استفاده می کنند. البته این عطر برای دیگر مراسم ها نیز مصرف می شود.

میس دیور بلومینگ بوکت(Miss Dior Blooming Bouquet)

اگر میس دیور بلومینگ بوکت را جزو برترین های دیور به حساب آوریم، بی راه نبوده است. این عطر رایحه ای لطیف و خنک دارد و افراد جوان بیشتر از آن استفاده می کنند. از ترکیبات موجود در این عطر باید به نارنگی، زرد آلو، هلو، گل صد تومانی، گل رز و مشک اشاره داشت. ترکیب این محتویات، نتیجه‌ی دلخواه و بی نظیری را برای خانم های زیادی رقم می زند. پس در صورتی که از علاقه مندان به این روایح هستید، توصیه ما میس دیور بلومینگ بوکت است.

تکفارس آی آر

دیور هم اینتنس (DioreHomme Intense)

جالب است که افراد با سلیقه های مختلف هم شاید جذب این عطر شوند. پس مهم نیست که چه سلیقه ای دارید، بهتر است که سری هم به دیور اینتنس بزنید و ببینید که آیا مطابق میلتان هست یا خیر. این عطر با رایحه گرم خود می تواند اطرافیان را به خصوص در فصول سرد سال جذب نماید. روایح موجود در این عطر شامل اسطوخودوس، گلابی، زنبق، گل ختمی و سدر هستند. مصرف کنندگان این عطر می گویند که انتخابی دل انگیز را داشته اند و در همین راستا، آن را به همه انسان ها پیشنهاد می کنند.

دیور ساواج (Dior Sauvage)

عطر دیور ساوج (ساواج/ساواژ) ادوتویلت مردانه Dior Sauvage EDT، عطری ملایم و تلخ با ماندگاری بسیار بالا است که می توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده کنید. این عطر در سال ۲۰۱۵ توسط برند دیور معرفی شد و تا به امروز از آن به عنوان عطری با رایحه های زیبا (بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر) یاد می شود و این محصول را می توان به نوعی به عنوان پرفروش ترین محصولات برند دیور دانست. در ادامه اطلاعات کامل تری در خصوص این عطر به دست آورید.

این عطر با طبع خنک و تند خود، مردانه بوده و به یکی از محبوب ترین ها در سال های اخیر تبدیل شده است. از این عطر بیشتر در فصول سرد استفاده می شود و ماندگاری آن، شما را به وجد خواهد آورد. سازندگان دیور ساواج اعتقاد دارند که عطری سلطنتی و بی نظیر را تولید و منتشر کرده اند.

www.takfars.ir

عرضه این عطر به سال ۲۰۱۵ بر می گردد. از همان ابتدا هم مشخص بود که این عطر مورد استقبال عده زیادی از مردم قرار می گیرد. جالب است بدانید که تبلیغات این عطر با حضور بازیگر مشهور یعنی جانی دپ انجام شد و این را هم باید از دلایل پر فروش بودن آن به حساب آورد.

شیشه این عطر به رنگ سیاه بوده و جعبه شکیلی هم دارد. از محتویات این عطر باید به فلفل سیچوان، نارنج و عنبر اشاره کرد. در سایر نت ها همچون نت میانی هم ترکیبات اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل، لامی و نعنا هندی دیده می شود. در نهایت باید گفت که در نت پایه، مخلوطی از بوی لابدانیوم، سدر و آمبروکسان استشمام می شود.

میس دیور انا پرفیوم (Dior Miss Anna Perfume)

اگر از افرادی هستید که هر روز نسبت به زدن عطر و آراستگی خود اقدام می کنید، ما به شما عطر میس دیور انا پرفیوم را توصیه می کنیم. این عطر با رایحه گرم خود، ترکیبی از مرکبات و فلفل، رز، اقاقیا و نعنا را رقم زده است. در فصول پاییز و زمستان بیشتر از این عطر استفاده می شود؛ چرا که تاثیر گذاری بالا تری را رقم می زند. در صورتی که به دنبال یک عطر جذاب زنانه می گردید، عطر مذکور برایتان ایده آل خواهد بود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر