تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین مدل موهای مردانه برای جذاب شدن

image بهترین مدل موهای مردانه برای جذاب شدن

مدل موی کلاسیک

مدل موی کلاسیک مدلی بسیار قدیمی است که در دهه های قبل از آن استفاده می کردند. منظم بودن موها، کوتاهی یکنواخت، و شکیل بودن این مدل موی به جذابیت آن می افزاید. موها از یک سمت به سمت دیگر شانه شده و می توان فرق سر را با استفاده از ماشین ریش تراش خط انداخت که به روز تر باشد. افرادی که در محیط های اداری و رسمی مشغول هستند این مدل مو بسیار مناسب است.

به طور کلی این مدل مو از زیاد بودن مو روی سر، و موهای کوتاه دور تا دور سر به وجود می آید. ویژگی این مدل این است که موی روی سر بلند است، و موج هایی به سمت پشت سر دارد که ظاهر جذاب تری دارد. همچنین موهای اطراف سر باید به سمت عقب شانه شود تا با جهت موج روی سر یکنواخت باشد. و می توان پشت سر را هم به صورت کوتاه و هم به صورت دنباله دار اصلاح نمود.

مدل پف کرده

تکفارس آی آر

در این مدل موهای جلو به صورت مرتب به کمک ژل یا پماد مو به سمت بالا و عقب حالت می گیرند. این مدل مو از قرن هجدهم تا دهه ۱۹۴۰ میلادی یک مدل موی زنانه بود اما اکنون یک مدل موی مردانه محبوب است. این مدل نیاز به اعتماد به نفس بالایی دارید و اگر از جذابیت خود مطمئن هستید آن را انتخاب کنید و خوش سلیقگی خود را نشان دهید.

image بهترین مدل موهای مردانه برای جذاب شدن

مدل یکدست

در این مدل، موها در همه قسمت های سر یکدست و کوتاه (با بلندی نیم سانت تا دو سانت) هستند که گاهی پشت و کناره ها کمی بیشتر تراشیده می شود. این مدل نیاز به هیچ نوع نگهداری و استفاده از حالت دهنده ها ندارند و برای آقایانی که موهای فر و ضخیم دارند بسیار مناسب هستند اما همه آقایان می توانند این مدل را انتخاب کنند و لازم نیست نگران قسمت های کم پشت موهای خود باشند. این مدل حالتی مردانه و جدی به شما می دهد و برای ورزشکاران مناسب است و خانم ها به چنین مردانی علاقه دارند.

مدل یک طرفه حرفه ای

www.takfars.ir

این مدل قبل توسط آقایانی که در قسمت بالای سر خود دچار تاسی بودند برای پوشاندن تاسی ها استفاده می شد اما اکنون همه آقایان می توانند این مدل را انتخاب کنند و موها را از فرق طبیعی آن جدا کرده و به کمک ژل به یک طرف و کمی به سمت عقب حالت دهند. این مدل موی مردانه همیشه مد روز است و برای مردان شاغل در ادارات انتخابی عالی است. سعی نکنید با انتخاب مدل های سخت که نیاز به حالت دادن فراوان دارند ظاهر و جذابیت خود را خراب کنید. در عوض ستاره هایی مثل جرج کلونی و لئوناردو دی کاپریو را الگو قرار دهید و با همین مدل های ساده و تروتمیز مثل همین مدل یک طرفه خود را یک مرد بالغ و خوش استایل نشان دهید.

image بهترین مدل موهای مردانه برای جذاب شدن

مدل ژولیده

ژولیدگی هم نوعی از جذابیت است که هرگز از مد نمی افتد. یک مدل مو با بلندی متوسط که که در کناره ها کوتاه تر باشد به کمک کمی ژل می تواند به راحتی به این شکل درآید. این مدل تکراری نیست و هر بار می توانید به آن شکل و فرم جدیدی بدهید. این مدل موی مردانه حالتی شورشی، جوانانه، هنری و رازآلود به شما می دهد که بر جذابیت شما می افزاید و مورد علاقه خانم ها هم هست.

مدل اسپرت

ویژگی این مدل مو این است که دور تا دور سر کوتاه می شود و موی روی سر بلند است و زیبایی این مدل مو به دلیل ساده بودن آن است و تفاوتی نسبت به موی کوتاه و بلند دارد. این مدل مو هم برای موهای لخت و صاف و هم برای موهای فر مناسب است.

این مدل مو با ریش بلند زیبا تر دیده می شود و برای موهایی که صاف و بلند هستند مناسب تر است. موهای جلوی سر و کناره ها به سمت پشت سر کشیده و بسته می شود. می توان موهایی که در گیره بسته نشده است را به دلخواه آرایش کرد. این مدل مو مانند دو مدل قبلی است که از جذاب ترین و جدیدترین مدل مو های مردانه است.

جمع کردن موها در پشت سر با وجود کوتاه بودن موها مقداری مشکل است ، ولی اگر بتوان درست از عهده آن برآمد ، ظاهری جذاب و زیبا خواهید داشت. این مدل مو اکثر برای افرادی مناسب است که موی کوتاه دارند. بهتر است که دورتادور سر به گونه ای باشد که به صورت بسیار ملایم از کوتاهی به بلندی روی سر برسد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر