تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس جدیدترین مدل های گوشواره برای خانمهای شیک

image عکس جدیدترین مدل های گوشواره برای خانمهای شیک

طرح های حیواناتی چون جغد، اسب، پرنده، ماهی و…. نه تنها جالب و هیجان انگیزند بلکه به استایل شما نیز شخصیتی متفاوت و منحصر بفرد می دهد.

image عکس جدیدترین مدل های گوشواره برای خانمهای شیک

منگوله دار

اگر نگاهی به گوشواره هایی که سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده اند، کرده باشید مطمئنا دیده اید که گوشواره های منگوله ای مد شده اند. البته منگوله را نه تنها در گوشواره بلکه روی کفش و دیگر اکسسوری ها نیز می تواند مشاهده کرد.

تکفارس آی آر

این مدل گوشواره با آن منگوله های رنگی، می تواند به کل ظاهر شما شخصیت دهد. شما می توانید هم مدل های کوتاه و هم بلند آن را از گوش هایتان آویزان کنید. فقط دقت کنید، از آنجا که این مدل گوشواره بسیار توی چشم است، دیگر احتیاج به اکسسوری های دیگریمانند گردنبند و.. ندارید، در غیر این صورت تمرکز از روی گوشواره هایتان برداشته می شود و ظاهرتان شلوغ و بهم ریخته به نظر می رسد.

image عکس جدیدترین مدل های گوشواره برای خانمهای شیک

image عکس جدیدترین مدل های گوشواره برای خانمهای شیک

طرح های گل

طراحان زیورآلات، زمانی که می خواهند ظرافت زنانه ای را به اکسسوری هایشان بدهند، از طرح های گل و گیاه استفاده می کنند. خوبی این طرح ها آن است که تنوع بسیار بالایی دارند، از این رو شما می توانید با توجه به استایل تان طرح مورد نظر را انتخاب کنید. برتری طرح های گل آن است که هیچگاه از مد نمی افتند.

www.takfars.ir

گوشواره گرد

اگر چه مدتی از گوشواره گرد خبری نبود اما امسال این طرح را بار دیگر خواهیم دید. این طرح ها به دهه های ۶۰ و ۷۰ میلادی باز می گردد، از این رو قدمت و به همان نسبت محبوبیت زیادی دارند. گوشواره های حلقه ای پهن یا باریک، کوچک یا بزرگ… شما می توانید با توجه به فرم صورت یا استایل تان مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید. در مقایسه با دیگر مدل های گوشواره، این مدل تمام توجهات را به سمت صورت شما جلب خواهد کرد. در واقع فرم گرد این گوشواره، چشم ها را به سمت گونه های شما خواهند کشاند.

گوشواره های گرد به سبک کلاسیک می باشند که داشتن شان برای هر خانمی واجب است. شما می توانید آنها را هم برای استفاده روزانه و موقعیت های غیر رسمی و هم برای میهمانی های رسمی استفاده کنید.

image عکس جدیدترین مدل های گوشواره برای خانمهای شیک

گوشواره های قطره ای

گوشواره های قطره ای از دیگر مدل های کلاسیک و زنانه اند که اخیرا مد شده اند. تیپ شما با گذاشتن یک جفت از این گوشواره، تکمیل خواهد شد. البته دقت کنید که این مدل گوشواره با گوشواره هایی که با زنجیر آویزان شده اند، فرق دارد. گوشواره های قطره ای نسبت به دیگر گوشواره ها کمتر تاب می خورند. از آنجا که این مدل گوشواره سبکی بسیار منحصر بفرد دارد، شما می توانید موهایتان را بالا ببندید تا گوشواره هایتان به زیبایی به چشم آیند.

نکاتی که باید به آنها دقت کنید

اگر تازه گوش هایتان را سوراخ کرده اید، باید ۴ تا ۶ هفته صبر، سپس از گوشواره استفاده کنید، در غیر این صورت ممکن است که گوش هایتان متورم یا حتی عفونی شوند.

اگر می خواهید کمی حرفه ای تر عمل کنید، گوشواره را با توجه به فرم صورت تان انتخاب کنید. به عنوان مثال صورت های بیضی شکل، تقریبا به هر گوشواره ای می آیند اما خانم هایی که صورتی گرد دارند، باید از گوشواره های بلند استفاده کنند تا فرم صورت آنها را کشیده تر نشان دهد. گوشواره های گرد نیز بهترین انتخاب برای صورت های مربعی شکل هستند.

از انداختن گوشواره های بزرگ به همراه گردنبند خودداری کنید. شما تنها مجاز به استفاده از یک اکسسوری بزرگ و بولد هستید، در غیر این صورت تمرکز از یک اکسسوری برداشته شده و ظاهرتان شلخته و بهم ریخته به نظر خواهد رسید.

تک فارس

اگر گوشواره ای بزرگ انداخته اید، موهایتان را بالای سرتان جمع کنید تا گوشواره دیده شود.

مدل موهایتان را به توجه به مدل گوشواره ای که انداخته اید، مدل دهید. به طور معمول اگر موهایتان باز باشد، باید از گوشواره های کوچک و کوتاه استفاده کنید و بالعکس، اگر موهایتان را جمع کرده اید، گوشواره ای بلند یا بزرگ بیاندازید تا تمام توجهات را به سمت خود جلب کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر