تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

این فهرست شامل همه موارد تفریحات رایگان در سنگاپور نیست اما بخشی از مهمترین آن ها به شمار می رود:

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

تماشای فیلم در فضای باز

شاخصه ویژه: امکان انتخاب فیلم توسط شما

تماشای یک فیلم کلاسیک در محیطی سرباز و روی پرده نمایشی بسیار بزرگ می تواند یک برنامه سرگرم کننده مناسب برای هر کسی باشد، به ویژه اگر شما جزو دوستداران هنر سینما محسوب شوید. این پروژه توسط مجموعه ای به نام (Movie Mob) انجام شده و شما می توانید با مراجعه به صفحه فیس بوک آن از فهرست فیلم های که قرار است به نمایش درآمده و همچنین محل نمایش این فیلم ها اطلاع کسب کرده و در رای گیری های اکران فیلم های بعدی شرکت کرده و به فیلم مورد علاقه خود جهت اکران رای دهید.

تکفارس آی آر

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

در جشنواره های هیجان انگیز سنگاپور مشارکت کنید

شاخصه ویژه: آشنا شدن با افراد جدید، تجربیات خارق العاده و پیدا کردن دوستانی از سراسر جهان.

در کشور سنگاپور جشنواره ها و فستیوال های مختلفی برگزار می شود که هر یک دارای هیجان، رنگ و لعاب و شاخصه های خاص خود هستند. یکی از جالب ترین این جشنواره ها، جشن مربوط به آئین سال نوی قمری است. جشنواره های دیگری مانند دیوالی یا دیپاوالی (Deepavali)، هاری رایای پواسا (Hari Raya Puasa) و فستیوال نیمه پاییز از جمله مشهورترین این جشنواره ها محسوب می شوند.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

www.takfars.ir

پیاده روی روی پل معلق مک ریچی

ویژگی خاص: راه رفتن روی پل معلق بالای محدوده زندگی حیوانات و تماشای آن ها.

پل معلق مک ریچی (MacRitchie) جایی است که شما می توانید با مراجعه به آن به صورت رایگان در فضایی بالای درختان و مجاور به زیستگاه حیوانات وحشی قدم زده و از طبیعت لذت ببرید. در این محل شما در ارتفاعی مجاور شاخه های درختان قدم زده و لحظات هیجان انگیزی را سپری خواهید کرد.

زمان پیشنهادی: صبح زود یا عصر زیرا در ساعات میانی روز شما در روی این پل بدون سایبان در معرض نور آفتاب قرار داشته و هوا نیز در این ساعات بسیار گرم است.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

بازارهای رایگان در سنگاپور

شاخصه ویژه: لطفا دوباره عنوان بالا را بخوانید. آیا شاخصه ای ویژه تر از بازار رایگان سراغ دارید؟

تاکنون چیزی درباره بازارهای رایگان شنیده اید؟ مطمئن باشید با اشتباه تایپی روبرو نشده اید و واقعا نام این محل بازار رایگان است. طبیعتا دانستن این موضوع که در سنگاپور بازاری وجود دارد که در آن همه چیز رایگان است، کمی غیرقابل قبول به نظر می رسد اما واقعا در این کشور چنین بازاری وجود داشته و شما می توانید به این محل رفته و هر چیزی که دوست دارید را به رایگان بردارید. بدون تردید در این بازار شما نیازی به همراه داشتن کیف پول خود نداشته و البته می توانید اشیا و لوازمی را که سالم هستند و به درد شما نمیخورند را با خود به این بازار برده و تحویل دهید. این بازارها به صورت دوره ای و در مناطق مختلف سنگاپور برپا می شود و برای کسب اطلاع از برنامه زمان بندی این بازارها و مراجعه به آن می توانید به صفحه فیس بوک این بازار رایگان مراجعه کنید.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

در مسیر زیبای خط الراس جنوبی قدم بزنید

تک فارس

شاخصه ویژه: مسیری با چشم اندازی وسیع به طول ۱۰ کیلومتر.

این مسیر گردشگری بین کوهستان فابر(Mount Faber) و دانشگاه ملی سنگاپور قرار داشته و مسیر راحتی برای پیاده روی محسوب می شود. مسیر این جاده بسیار صاف و مناسب بوده و حتی افراد کهنسال یا بیمارانی که در دوره نقاهت بوده و مشکل حادی ندارند هم میتوانند از این مسیر استفاده کنند. چشم انداز موجود در این مسیر، فوق العاده زیبا و جذاب بوده و محل مناسبی برای تصویربرداری و عکاسی محسوب شده و مناظر ایده آلی برای عاشقان عکس های سلفی به شمار می رود. این دلایل سبب شده تا افراد مختلفی از گروه های سنی متفاوت و دارای سلایق گوناگون در این محل حاضر شوند. البته برای انجام این پیاده روی حتما با خود آب آشامیدنی به همراه ببرید.

زمان پیشنهادی: روزهای میانی هفته برای مراجعه و پیاده روی در این محل مناسب تر هستند. زیرا می توانید با فراغ بال و در فضایی به دور از شلوغی و ازدحام جمعیت، از مناظر زیبای منطقه لذت ببرید.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

بادبادک بازی در تفرجگاه ساحلی باراژ

شاخصه ویژه: بادباک بازی را می توان یکی از محبوب ترین تفریحات در سنگاپور دانست که هزینه ای در بر ندارد.

منطقه ساحلی و تفرجگاه باراژ (Marina Barrage) یکی از اماکن بسیار خوب برای بازدید در سنگاپور به شمار می رود. شما می توانید در این ساحل با دوستان خود ساعات خوشی را گذرانده و بادباک بازی کرده یا به تماشای بادبادک های پر شماری که در آسمان این منطقه هستند؛ بنشینید. مهم نیست که چه میزان از مردم مشتاق بادبادک بازی در این محل گرد هم امده اند، این تفرجگاه سر سبز به اندازه ای وسعت دارد که پاسخگوی حضور تعداد زیادی از افراد باشد.

زمان پیشنهادی: شما در هر ساعتی از روز می توانید در این محل حاضر شده و لذت ببرید.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

غذا دادن به ماهی ها در سد ییشون

T A K F A R S

شاخصه ویژه: محلی ایده آل برای ماهیگیری

آرامش و زیبایی موجود در سد ییشون (Yishun Dam) مثال زدنی است. ماهیگیری و غذا دادن به ماهی های سد ییشون در سنگاپور یکی از دیگر تفریحات رایگانی است که در سفر به این کشور می توانید تجربه کنید. آرامش بی نظیر و استثنائی این محل و شرایط ویژه آن برای ماهیگیران با سابقه و افرادی که در پی تمدد اعصاب هستند، بسیار ایده آل است. در این محل همواره تعداد زیادی از افراد در حال ماهیگیری بوده و شما هم می‌توانید به جمع آن ها بپیوندید. حتی اگر به طور حرفه ای نیز ماهیگیری را بلد نیستید، شانس خود را در این سد امتحان کرده و فراموش نکنید که ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.

زمان پیشنهادی: بهتر است از زمان طلوع خورشید در این محل بوده و تا هر زمان که دوست داشتید از محیط لذت ببرید.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

پیک نیک در چک جاوا

شاخصه ویژه: دروازه ای رو به آرامش

توصیه می کنیم بعد از خرید تور سنگاپور، برای تجدید خاطرات دوران کودکی خود یک برنامه پیک نیک در منطقه چک جاوا ChekJawa داشته باشید. محیط بی سر و صدا و آرام و تنوع غنی گیاهی و جانوری موجود در این منطقه، چک جاوا را به یکی از بهترین مناطق گردشگری سنگاپور که می توان به رایگان از آن لذت برد، تبدیل کرده است. توصیه می کنیم سبد پیک نیک خود را پر از خوردنی و آشامیدنی های مورد علاقه تان کرده و وسایل ورزش و تفریح را نیز به همراه ببرید.

زمان پیشنهادی : از طلوع تا غروب خورشید

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

از مجسمه های مشهور مرلاین دیدن کنید

تک فارس www.takfars.ir

شاخصه ویژه: مجسمه هایی با سر شیر و بدن ماهی که سمبل کشور سنگاپور محسوب می شوند.

آیا می دانید چند مجسمه زیبای مرلاین (Merlion) در سنگاپور وجود دارد؟ این مجسمه های مشهور به تعداد هشت عدد در سنگاپور قرار داشته و به نوعی سمبل این کشور محسوب می شود. شما می توانید در سفر به سنگاپور برای دیدن این مجسمه ها به بخش های مختلفی رفته و با آن ها عکس یادگاری بگیرید.

زمان پیشنهادی: هر زمانی در طول روز

آدرس: یکی از این مجسمه ها را در پارک مرلاین (Merlion Park) پیدا کرده و در راستای مسیر فولرتون(Fullerton) به راه خود ادامه دهید.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

کوهنوردی در کوهستان فابر

شاخصه ویژه: تماشای منظره زیبای آسمان خراش ها و چشم انداز شهری از بالای قله.

پیاده روی در مناطق زیبای طبیعی و کوهنوردی را می توان یکی از اصلی ترین تفریحات رایگان در سنگاپور محسوب کرد. در این میان تجربه پیمودن مسیر زیبای کوهستان فابر (Mount Faber) در نوع خود بی نظیر محسوب می شود. در این محل تنوع زیاد گل ها و گیاهان؛ محیطی زیبا خلق کرده و چشم انداز بسیار زیبای شهر نیز در نوع خود وصف نشدنی است.

زمان پیشنهادی: برنامه خود را به گونه ای تنظیم کنید که در زمان غروب به قله برسید، چشم انداز آسمان خراش های شهر در زمان تاریک شدن هوا، استثنائی است.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

تکفارس

از سامرست اسکیت پارک دیدن کنید

شاخصه ویژه: در این پارک فضایی کافی برای ترسیم نقاشی های دیواری یا همان گرافیتی تعبیه شده و همچنین شما می توانید در زمین وسیع اسکیت آن ، اسکیت سواری کنید.

در این پارک شما می توانید بدون ترس از دستگیر شدن توسط پلیس، با اسپری و رنگ روی دیوارها هر شکلی که دوست دارید کشیده و هنرتان را شکوفا کنید. در این پارک نقاشی کشیدن روی در و دیوار از نظر قانون منعی نداشته و همچنین یک زمین اسکیت مناسب نیز وجود دارد.

زمان پیشنهادی: از ساعات اولیه صبح تا تاریک شدن هوا شما می توانید روی در و دیوار این پارک نقاشی کنید.

image عکس تمام جاهای دیدنی سنگاپور با توضیحات

در باغ های زیبای خلیج قدم بزنید

شاخصه ویژه: باغ های زیبای احداث شده توسط بشر

باغ های زیبای موجود در منطقه خلیج (Gardens By The Bay) یکی از زیباترین جاذبه های سنگاپور هستند که می توانید به رایگان از آن استفاده کنید. این باغ ها نمونه خوبی از تلفیق هنر، دانش و خلاقیت بشر در ساخت باغ و پرورش گیاهان محسوب می شود. در این محل شما می توانید تنوع بسیار زیادی از انواع گونه های گل ها و درختان را مشاهده کنید.

زمان پیشنهادی: زمانی که خورشید در پس درختان غول پیکر این باغ به شکل مشعلی فروزان دیده می شود، شما باید در باغ حضور داشته و از دیدن این صحنه لذت ببرید. این منظره بدون اغراق، جادوئی و زیبا است.

تبصره: تنها تعدادی از این مجموعه باغ به صورت رایگان قابل دسترسی هستند. این باغ ها عبارتند از: (Sun Pavillion)؛ (Supertree Grove)؛ دریاچه های (Dragonfly) و (Kingfisher)، (Far East Organization Childrens Garden) ، (World of Plants)؛ (Heritage Gardens) و (Bay East Garden) .

takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر