تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

عادت های بدی که نمی گذارند ما پولدار شویم

image عادت های بدی که نمی گذارند ما پولدار شویم

سرمایه‌گذاری کنید

با سرمایه‌گذاری به فکر افزایش درآمد خود باشید. پول خود را وارد سرمایه‌ای کنید که دیگر به راحتی به آن دسترسی نداشته باشید. اگر دیدید از راه این تجارت سود می‌برید سعی کنید بر سرمایه‌ی خود بیفزایید. اگر هرماه بخشی از درآمد خود را کنار بگذارید کم‌کم فکر دست زدن به آن را دیگر نخواهید داشت و یاد می‌گیرید چطور بدون آن مبلغ زندگی خود را بگذرانید.

یاد بگیرید

ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری ساختن آینده است. برای خود یک برنامه ریخته، اهدافی را مشخص کنید، کتاب و وبلاگ های مختلف را بخوانید و به فایل های صوتی آموزشی گوش دهید. ذهن خود را با اطلاعاتی رشد دهید که کمک می‌کنند سریع تر و مطمئن تر به اهداف خود دست یابید. با افزایش میزان دانش و اطلاعات حرفه‌ای شما خودتان را از دیگران جدا کرده‌اید.

تکفارس آی آر

به دنبال ده میلیون باشید نه یک میلیون

اغلب افراد تصور می‌کنند ثروتمند شدن در کنترل آن‌ها نیست اما باید بدانید ثروت در واقع همان اقدام برای رسیدن به اهداف مالی و کار کردن در جهت آن‌هاست. زمانی که ذهنیت خود در مورد پول را تغییر دهید متوجه راهی واضح تر می‌شوید تا همه  شما را به عنوان فردی ثروتمند بشناسند. اگر تصورتان این است که بزرگ فکر می‌کنید آن را بزرگ‌تر کنید. برای ثروتمند شدن و ماندن باید آن را اولویت خود قرار دهید.

با افرادی باشید که هدفتان مشترک است

اگر در اطراف خود کسانی را داشته باشید که شما را ناامید و منصرف می‌خواهند بکنند باید یاد بگیرید به آن‌ها بی‌توجه باشید. به آن‌ها ثابت کنید که اشتباه کرده‌اند. نتایج کار شما خود پاسخ بلندتری از حرف‌ها خواهد بود. حقیقت این است که افراد ثروتمند اغلب در مورد پول متفاوت از افراد دیگر فکر می‌کنند، بنابراین سعی کنید در اطراف خود کسانی را داشته باشید که دیدگاه و اهدافی شبیه به شما دارند.

www.takfars.ir

محصولات معتبر
محصولات معتبر