تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آموزش اصولی ست کردن انواع لباس مردانه

image آموزش اصولی ست کردن انواع لباس مردانه

نخستین قانون ست کردن لباس مردانه این است که دقیقا همه چیز را کاملاً هماهنگ با هم، یعنی همرنگ و هم جنس بپوشید. بعد اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم، رنگ های مکمل، همسان، متضاد و در آخر غیرمرتبط، به ترتیب اهمیت ویژه ای در شیک پوشی دارند. دلیل تأکید بر رنگ های مکمل این است که هارمونی جذابی ایجاد می کند و ظاهر شما یکنواخت نخواهد بود. برای این کار باید اول چرخه رنگ را بشناسید. موقع خرید لباس، تلاش کنید طیف های رنگی متفاوت را از بین رنگ های اصلی و فرعی انتخاب کنید. در چرخه رنگ، زرد، قرمز و آبی از رنگ های اصلی به شمار میروند و دیگر رنگها که از ترکیب این دو رنگ بوجود می آیند و بعنوان رنگ فرعی شناخته می شوند. سفید و مشکی هم در دسته رنگ های خنثی قرار دارند. برای جلوگیری از شلوغی و نامرتب بنظر رسیدن، بهتر است از ترکیب دو رنگ در کنار یک رنگ خنثی استفاده کنید.

ترکیب های محبوب با مشکی

مشکی و سفید: برای ست کردن لباس مردانه، رنگ مشکی و سفید اصلاً از مد نمی افتد و از گذشته تا به حال برترین ست رنگ بوده است.

مشکی و قرمز: در انتخاب و ست کردن لباس مردانه زنگ قرمز و مشکی دو رنگ قوی هستند که اگر به خوبی با هم ست شوند جذابیت خاصی خواهند داشت.

تکفارس آی آر

مشکی و آبی: برای ست کردن لباس مردانه، رنگ مشکی و آبی میتواند تیپ شما را بسته به تناژی که انتخاب می کنید خنک تر و آرام تر نشان دهد.

مشکی و خاکستری: خاکستری را در اکسسوری هایتان بکار ببرید و تفاوتش را در موقع ست کردن لباس مردانه به خوبی حس کنید.

انتخاب کت و شلوار جین برای ست کردن لباس مردانه

در صورتیکه میخواهید که ظاهری کلاسیک و سنگین داشته باشید ولی در عین حال به دنبال اسانی نیز هستید، این تیپ را امتحان کنید. سعی کنید رنگ های تیره و ست را به تن کنید. به عنوان نمونه برای ست کردن لباس مردانه رنگ سورمه ای گزینه ی خوبی خواهد بود.

ست پایین تنه در رنگ خنثی و بالاتنه رنگی

www.takfars.ir

یکی از آسان ترین روش هایی که میتوانید در زمان ست کردن لباس مردانه بکار ببرید اینست که یک لباس رنگی را به استایل کژوال اضافه کنید یعنی پیراهن خود را رنگی انتخاب نموده و شلوار را در رنگ های خنثی نگه دارید.

انتخاب اکسسوری مناسب برای ست کردن لباس مردانه اسپرت

اکسسوری ها، وسایلی هستند که اکثراً بطور جداگانه از لباس برای زیبایی بیشتر و تکمیل کننده تیپ و استایل شما مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی دیگر از آیتم های اکسسوری میتواند برای نیاز ما استفاده شود. مثل کمربند، عینک، کراوات، پاپیون، ساعت، شال، کلاه و …. در صورت انتخاب و استفاده به جا با هر نوع لباسی میتواند تیپ و استایل شما را با جذابیت بیشتری همراه کند. موارد دیگری در اکسسوری ها مانند دستکش و کلاه زمستانه و شال ها از شما در برابر سرما و محیط مراقبت می کند. میتوانید برای پوشش روزمره خود با ست کردن لباس هایتان زیبایی بیشتری را به استایل خود دهید.

انتخاب کیف مناسب برای ست کردن لباس مردانه

بعضی از افرادی که در موقع رفت و آمد ناچار به حمل وسایل مختلف هستند مثل افراد شاغل، دانشجو ها و … بطورحتم به یک کیف مردانه متناسب با استایل اسپرت خود احتیاج دارند. کلمه کیف را اشتباه نگیرید منظور ما کیف های چمدانی نیست. معمولاً انواع این کیف ها با تیپ های اسپرت همخوانی ندارد. بنابراین برای ست کردن لباس مردانه از مدل های متناسب کیف با تیپ اسپرت خود استفاده کنید. برای داشتن ظاهری اسپرت تر و غیر رسمی تر می توانید یک کوله پشتی متناسب با تیپ خود خریداری کنید یا اگر استایل تان کمی نیمه رسمی به شمار می رود؛ میتوانید از مدل کیف چرم مردانه یک طرفه یا کیف کج استفاده کنید. کیف های یک طرفه با انواع تیپ و استایل های اسپرت و کژوال آقایان کاملاً ست می باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر