تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای کامل برای خرید عطر مردانه و زنانه

image راهنمای کامل برای خرید عطر مردانه و زنانه

در ابتدا بدانید که چه تفاوتی بین عطر، اُدکلن یا ادو پرفیوم است. احتمالا شما هم در گفت وگوهای روزانه متوجه شده اید که خوشبو کننده ها بر اساس غلظت روغن عطر در دسته بندی های مختلفی وجود دارند و همین مساله نیز عاملی برای اعمال وجه تمایز بین محصولات نام برده است. بنابراین در این قسمت از این راهنمای خرید به منظور انتخابی دقیق تر انواع خوشبوکننده های بدن را معرفی و مشخصه های اصلی هر یک را بررسی می کنیم.

پرفیوم (Perfume)

پرفیوم که با نام عطر خالص هم شناخته می شود، محصولی با بالاترین میزانِ غلظت روغن عطر (۲۰٪ الی ۳۰٪) است. جالب است بدانید که عطرهای خالص می تواند تا ۶ الی ۸ ساعت بر روی پوست ماندگاری داشته باشد و به طور کلی در دسته ی گران ترین محصولات خوشبوکننده قرار دارند.

ادو پرفیوم (Eau De Perfume)

تکفارس آی آر

ادو پرفیوم را می توان از جمله محصولاتی در نظر گرفت که غلظت آن در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد است و معمولا به مدت ۵ ساعت ماندگاری دارد. ادوپرفیوم ها تقریبا ماندگاری و پخش بوی بالایی دارند و همزمان ملایمت و سبک مناسبی را نیز به ارائه می کنند. علاوه بر این، قیمت محصولاتی که از نوع ادوپرفیوم هستند، معمولا پایین تر است و بر روی شیشه ی این نوع از عطرها معمولا عبارت EDP را می توان مشاهده کرد.

ادوتویلت (Eau De Toilette)

ادوتویلت یکی از رایج ترین خوشبوکننده ها است که برای استفاده ی روزمره گزینه ای مناسب است و بر روی شیشه ی این نوع از عطرها معمولا عبارت EDT را می توان مشاهده کرد. در این نوع از محصولات، معمولا بر روی ترکیبات نت های ابتدایی تمرکز شده است. همچنین درصد غلظت عطر در ادوتیلت ها بین ۵ تا ۱۵ درصد است و در حدود ۲ تا ۳ ساعت ماندگاری دارد. جالب است بدانید که تقریباً همه ی شرکت های تولیدکننده ی عطری برای تولید این محصول بین المللی سرمایه گذاری می کنند، چراکه بازار خوب و قیمت بسیار مناسبی دارد. لازم به ذکر است که خرید عطر مردانه یا زنانه از نوع ادوتویلت معمولا از انواع پرفیوم و ادوپرفیوم به صرفه تر است.

اُدکلن (Eau De Cologne)

اُدکلن ها یا EDC نسبت به سه نوع خوشبوکننده ی قبلی از غلظت روغن بسیار کمتری برخوداراند و محصولاتی با غلظت حدودی ۲ تا ۴ درصد هستند که تا حدود ۲ ساعت ماندگاری دارند. درصد الکل استفاده شده در اُدکلن ها بسیار بالا است به همین دلیل هم قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

www.takfars.ir

بادی میست و اَفترشِیو (Body mists and After Shaves)

بادی میست و اَفترشِیو، حاوی کمترین میزانِ غلظت عطر هستند و برای استفاده به مدت کوتاه مناسب اند. این نوع از کالاها فرمولاسیون سبکی دارند و بعد از باشگاه یا چند دقیقه قبل از خروج از خانه استفاده می شوند. بادی میست را می توان عطری بر پایه آب دانست که به صورت قطرات بسیار ریز و غبار مانند روی بدن به جز صورت، اسپری می شود.

نت عطر چیست و چه اهمیتی دارد؟

به بیانی ساده به ترکیباتی اصلی که ساختار رایحه ی عطر را می سازند، نُت عطر می گویند. به طور کلی هر عطری که خریداری می کنید، دارای سه نت خاص است که شامل نت های اولیه (Top notes)، نت های میانی (Middle notes) و نت های پایه (Base notes) می شود و همانطور که قبلا بیان شد، ترکیبی از این نت ها رایحه ای منحصر به فرد را برای عطر می سازد.

جالب است بدانید که هر کدام از این سه نت می توانند تاثیر متفاوتی را روی ساختار رایحه ی عطر بگذارند. به عنوان مثال با وجود نت های اولیه، می توانید نت های میانی را به صورت عمیق و نت های پایه که آخرین مرحله ی ظهور رایحه ی عطر است، را استشمام کنید.

اصولا نت های اولیه بلافاصله پس از اسپری کردن عطر درک می شوند. از طرفی نت های پایه از فرمولاسیون سبکی ساخته شده اند که به سرعت تبخیر می شوند. درواقع این نت ها تصور اولیه فرد، از یک عطر را تشکیل می دهند و نقش مهمی در فروش این محصولات دارند. رایحه ی مرکبات، گل های ملایم و زنجبیل از جمله نمونه های رایج برای نت های اولیه است.

نت های میانی بعد از نت های اولیه ظاهر می شوند و حدود ۱۰ تا ۶۰ دقیقه ماندگاری دارند. نت میانی، بدنه ی اصلی رایحه ی عطر را تشکیل می دهد و معمولا ملایم و نرم است. این نت ها معمولا سنگین هستند و به عنوان مثال به صورت رایحه ی اسطوخودوس و گل رز پدیدار می شوند. در پایان نت پایه، بوی عطری است که پس از تبخیر نت میانی ظاهر می شود و همراه با نت های میانی ساختار اصلی عطر را تشکیل می دهند.

لازم است که یک بار برای همیشه نکاتی اساسی به منظور خرید یک اُدکلن مناسب را بیان کنیم تا انتخاب برای شما آسان شود. به طور کلی این موارد به شرح زیر است

اهمیت غلظتِ روغن عطر (The concentration of perfume oil)

غلظت روغن عطر در هر نوع عطری، تعیین کننده ی مدت ماندگاری عطر روی پوست شما است. با اینکه برندهای مختلف میزان غلظت عطر را طبق استانداردهای خود تعیین می کنند، اما مطابق با آنچه درباره ی انواع خوشبوکننده ها گفته شد، باید محصول مدنظر را با توجه به سلیقه و بودجه ی خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که هر چه میزان غلظت عطر در نوع خوشبوکننده ی انتخابی بیشتر باشد، ماندگاری آن هم بیشتر خواهد بود.

تک فارس

رایحه ی مورد علاقه شما چیست؟

اگر در انتخاب عطر و اُدکلن، کاملاً تازه کار هستید، به رایحه هایی متمایز که در زندگی از آن ها لذت می برید (برای من، همیشه رایحه ی قهوه است)، فکر کنید. برای شروع به رایحه ی شامپوی نارگیل خود در باشگاه فکر کنید یا رایحه ی نوشیدنی خود را در نظر بگیرید. حتی شما می توانید به بوی کاج و گیاهانی که دوست دارید هم فکر کنید. همه این موارد می تواند به عنوان یک نقطه شروع عالی برای انتخاب و خرید عطر ایدئال شما کمک کننده باشد.

کجا چه عطری بزنم؟

استفاده از اُدکلن یا عطری با رایحه ی بسیار تند و گرم در محیطی خاص و رسمی چندان توصیه نمی شود.

همواره در زمان خرید اُدکلن و عطر به مکانی که در آن قصد استفاده از عطر را دارید، دقیق فکر کنید. عطرهای گرم همراه با نت های ترش و شیرین، برای مهمانی های شبانه و بیرون از منزل نسبت به محیط های اداری مناسب تر است. از طرفی استفاده از عطر گل های سبک یا مرکبات در محیط های حرفه ای انتخاب هوشمندانه تری است. در عین حال توصیه می شود که شدت و ملایمت رایحه ی عطر خود را در نظر داشته باشید، چراکه استفاده از اُدکلن یا عطری با رایحه ای بسیار تند و سنگین در محیطی خاص و رسمی چندان توصیه نمی شود.

توجه به نت عطر به منظور انتخاب رایحه ی موردعلاقه

رایحه ی مرکبات، گزینه هایی جذاب هستند که نت هایی برگرفته از از لیمو، پرتقال و سایر میوه ها دارند. بنابراین اگر به دنبال عطری بهاری یا تابستانی هستید، عطرهایی با نت های پایه و میانی مرکبات، یک انتخاب عالی است. نت هایی با عطر گل ها یکی از پرطرفدارترین رایحه ها است، زیرا القاکننده ی حسی رمانتیک همراه با رایحه ای شیرین و ملایم است. به طور معمول پرفیوم ها با ترکیبی از رایحه ی گل رز، زنبق، یاس و اسطوخودوس ساخته می شوند، همچنین بسیاری از پرفیوم های مردانه دارای شکوفه پرتقال در نت میانی خود هستند.

نت های شرقی (Oriental notes) از ادویه هایی مانند دارچین، وانیل، میخک و غیره سرچشمه می گیرند که رایحه ای گرم و ماندگاری بالا به عطر می دهد.

نت های چوبی (Woody notes) عمدتاً مورد علاقه مردان است و از نت های اولیه ی سبک و نت های میانی با رایحه ای تند ساخته شده است. این نت ها معمولا از چوب سدر، بلوط و نعناع هندی ساخته شده اند که تندی آن، جوهره ای پیچیده به عطرها می دهد.

اُدکلن ها یا عطرهایی با نت مرکبات یا گل، برای استفاده ی روزانه گزینه ای مناسب هستند؛ در حالی که نت های چوبی و شرقی را می توان به عنوان رایحه ای مناسب برای مهمانی های شبانه و عصرانه در نظر گرفت.

T A K F A R S

برند عطر و اُدکلن

یک نکته عالی برای خرید آنلاین و حتی حضوری هر نوع اُدکلن و عطری، تحقیق در مورد شهرت شرکت تولید کننده آن است. برای آگاهی از چنین اطلاعاتی، علاوه بر دوستان و آشنایان، بررسی راهنماهای خرید، شبکه های اجتماعی، انجمن ها و سایت های معتبر کمک کننده است. به طور اجمالی به منظور معرفی بهترین برندهای عطر و اُدکلن ارزان قیمت می توان به مارک های اسکلاره (Sclaree) و برندینی (Brandini)، عطرهای میان رده به ژک ساف (Jacsaf) و ریو کالکشن (RIO collection) و برندهای گران قیمت به برند مارلی (Parfums de marly) و زرجوف (Xerjoff) اشاره کرد.

روش صحیح تِست عطر قبل از خرید

خیلی از افراد در هنگام خرید انواع عطر آن را روی پوست خود امتحان می کنند. اما در همین راستا ممکن است سوال شود که آیا همه ی افراد این کار را به درستی انجام می دهند؟ مسلما نه. برای تِست عطر قبل از خرید، باید عطر را روی نقاطی که به طور طبیعی گرم است (مانند مچ دست)، اسپری کنید.

در طی فرآیند خرید، اکثر مردم عطر را بلافاصله پس از تست به سرعت می خرند، اما با توجه به آنچه مطرح شد، حیف است که با رایحه ی اصلی عطر یا ادکلن انتخابی به طور کامل تر آشنا نشوید. نت های ابتدایی عطر به معنای واقعی کلمه و تنها در عرض چند دقیقه از بین می روند، بنابراین شما نمی توانید ماهیتِ رایحه ی واقعی عطر را حس کنید. درواقع رایحه ی اصلی عطر تنها پس از آمیخته شدن ترکیبات شیمیایی آن با پوست آشکار می شود و طبیعتا چنین فرآیندی زمان می برد.

به طور کلی متخصصین این حوزه اعتقاد دارند که عطرها و اُدکلن ها به نور، گرما، بدن شخصی، رژیم غذایی و سطح هورمون های فرد حساس هستند. بنابراین تنها پس از گذشت چند روز می توان در مورد رایحه ی یک عطر، تندی و مدت ماندگاری آن صحبت کرد. حتی جالب است بدانید که محیط زندگی شما یا آب وهوای منطقه هم بر رایحه ی عطر انتخابی موثر است.

اصلی ترین قانون در زمان تست عطر و اُدکلن، عدم دست کشیدن بر روی آن یا به اصطلاح مالش عطر است؛ چراکه با چنین کاری گرما ایجاد و مولکول های عطر سریع تر تبخیر می شود. بنابراین به طور تصادفی استشمام رایحه را تسریع می کنید و ظرافت و رایحه ی اصلی آن را از بین می برید.

چگونه رایحه ی عطر و ادکلن را ماندگارتر و حفظ کنیم؟

برای ماندگاری طولانی تر عطر، علاوه بر نکات مهمی که در زمان انتخاب آن باید رعایت کنید، که از جمله مهم ترین فاکتورهای آن بررسی نسبت الکل به روغن در آن است. لازم است که به مواردی در زمان اعمال آن بر روی پوست و هنگام نگهداری توجه کنید.

بلافاصله بعد از دوش گرفتن از آن استفاده کنید.

تک فارس www.takfars.ir

به منظور اینکه عطر شما در تمام طول روز ماندگار باشد، عطر خود را بلافاصله بعد از حمام استفاده کنید.

برای ماندگاری بیشتر عطر، پوست خود را مرطوب نگه دارید

استفاده از لوسیون های بدون عطر قبل از اسپری کردن عطر بر روی بدن، پوست شما را مرطوب می کند و اجازه می دهد که رایحه ی عطر با ادکلن ماندگاری بیشتری در طول روز داشته باشد.

عطر یا ادکلن را به لباس اسپری نکنید.

عطر یا ادکلن را به لباس اسپری نکنید، چرا که چنین کاری مولکول های عطر را مسدود می کند. عطر وقتی پوست طبیعی بدن شما ترکیب شود بهترین رایحه را ارائه می دهد و ماندگاری بیشتری دارد.

عطر را روی برس مو اسپری کنید و موهایتان را برس بزنید

اگر می خواهید عطر بیشتری در موهای خود داشته باشید، می توانید آن را روی برس خود اسپری کنید و روی موهای خشک بمالید. به یاد داشته باشید که هیچ گاه اُدکلن یا عطر را مستقیماً روی موهای خود اسپری نکنید، زیرا الکل موجود در بسیاری از عطرها می تواند باعث آسیب به مو شود.

اُدکلن و عطر خود را در جای خنک و تاریک نگهداری کنید

عطر از جمله مایعاتی است که به نوسانات دما یا رطوبت بسیار حساس است. بنابراین به جای اینکه عطرهای خود را در حمام یا محیط های مرطوب نگهداری کنید، آن را در یک کشوی خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید.

عطر خود را در بطری اصلی آن نگه دارید و آن را تکان ندهید

تکفارس

در حالی که این کار تا حدودی منسوخ شده است، برخی از افراد هنوز دوست دارند عطر خود را در بطری های مجزا و فانتزی ذخیره کنند. در چنین حالتی هوا می تواند وارد عطر شود و ترکیبات آن را تغییر دهد. همچنین تکان دادن عطر، مولکول های هوا را وارد عطر و ماندگاری آن را کوتاه می کند.

پرفروش ترین عطر و ادکلن های موجود در بازار

ادو تویلت مردانه پرنسس مدل BAD BOY حجم ۱۰۰ میلی لیتر

ادو تویلت مردانه پرنسس مدل BAD BOY، محصولی با حجم ۱۰۰ میلی لیتر است که برای مردانه گزینه ای جذاب (همراه با بسته بندی شکیل) به حساب می آید. به طور کلی نت اولیه ی این نوع ادو تویلت با رایحه ی ترنج و فلفل است. که تندی خاصی را بلافاصله پس از اسپری شدن به مشام شما می رساند. نت میانی این محصول سولیا و صدر و نت های پایه ی آن دانه تونکا، کاکائو و چوب عنبر است. به طور کلی این ادو تویلت مردانه را می توان محصولی با رایحه ی شرقی در نظر گرفت که تندی خاصی را رقم می زند و جزو محصولات رسمی و مناسب برای محیط جلسات و کاری است. بنابراین می تواند گزینه ای ماندگار و جالب توجه برای آقایان باشد.

ادو تویلت مردانه مدل کاپیتان بلک حجم ۱۰۰ میلی لیتر

یکی از محصولات مردانه و معروفی که در سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، ادو تویلت مردانه مدل کاپیتان بلک است. این ادو تویلت با حجم ۱۰۰ میلی لیتری همراه با رایحه ی تند و گرمی است که برای تمامی فصول به ویژه برای فصول سرد سال گزینه ای مناسب است. جالب است بدانید که نت اولیه این محصول توتون ویژه کاپیتان بلک است، که به جذابیت آن افزوده است. این در حالی است که نت های پایه و میانی آن شامل گیاهان جنگلی، خاک و چوب می شود.

در حالت کلی می توان اذعان کرد که رایحه ی این کالا شیرین، تند و گرم است و به منظور استفاده ی شخصی در مهمانی های شبانه محصولی ماندگار برای آقایان به حساب می آید. البته باید در نظر داشته باشید که این محصول از نظر ماندگاری در دسته ی بهترین ها قرار ندارد. در پایان باید ادعا کنیم که خرید عطر کاپیتان بلک با توجه به محبوبیت فوق العاده ای که در تمام دنیا دارد، محصولی با قیمت مقرون به صرفه برای ثبت خاطرات خوب است.

ادو تویلت مردانه مای مدل Concordia حجم ۷۵ میلی لیتر

ادو تویلت مای مدل Concordia محصولی مردانه از برند معتبر و مشهور مای (My) است که رایحه ی تند و در عین حال خنکی دارد. این کالا برای تمام فصول پیشنهاد می شود و ارزان قیمت و در عین حال باکیفیت است. ادو تویلت مردانه مای مدل Concordia حجمی ۷۵ میلی لیتری دارد که برای استفاده های روزانه ی شما کافی خواهد بود. این محصول آلمانی با نت های میانی چوب، مرکبات، اقیانوس، گل و میوه ارائه می شود و از ماندگاری قابل قبولی نسبت به قیمت آن برخوردار است.

ادو تویلت زنانه مای مدل Nominee حجم ۵۰ میلی لیتر

takfars.ir

برای استفاده های مکرر از یک خوشبوکننده ی اندگار در طی روز، استفاده از ادو تویلت زنانه مای مدل Nominee با حجم ۵۰ میلی لیتر توصیه می شود. درواقع جالب است بدانید که این محصول از مدل Nominee همزمان با عطر دوقلوی مردانه اش به نام کنکوردیا در بخش قبل معرفی شد، به بازار عرضه شده است و از همان ابتدا توجه ها را به خود جلب کرد.

این عطر با بوی ملایم و خنک برای استفاده در تمامی فصول سال به غیر از زمستان توصیه می شود. به طور کلی درباره ی عطر این محصول می توان بیان کرد که پس از اولین اسپری ار آن بر روی پوست شما می تواند نت های اولیه در آن را حس کنید که شامل رایحه ی اسطوخودوس و گل زنبق می شود. درواقع این ترکیب حالتی تند و خنک به ادوتویلت می دهد. پس از مدتی، متوجه تغییر مسیر در خط بویایی این کالا خواهید شد که شامل نت های میانی در آن می شود. این نت ها از گل موگه تشکیل شده اند. سپس نت های پایه ای این محصول از راه می رسند که ترکیب مشک و چوب سدر را یادآور می شوند.

در پایان لازم به تاکید است این عطر زنانه گزینه ای ویژه برای مشکل پسندان است که قیمتی کاملا اقتصادی دارد. البته درباره ی ماندگاری آن نباید توقعاتی بالا داشت، اما جای نگرانی نیست، چراکه با روش های مطرح شده در این راهنما می توانید آن را ماندگارتر کنید.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل La Vida Es Bella حجم ۱۰۰ میلی لیتر

یکی از عطرهای زنانه ای که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است و محصولی از برند نام آشنای فراگرنس ورد است، ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل La Vida Es Bella با حجم ۱۰۰ میلی لیتر است که از محبوبیت خاصی با توجه به ظاهر زیبا و شکیل آن برخوردار است. درباره ی ساختار رایحه ی این عطر باید اذعان کرد که پس از اولین اسپری از فراگرنس ورد روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی نارنج، گلابی، پرتقال، فلفل صورتی و برگ مو خواهید شد. در ادامه و با گذشت زمان، نت های میانی از راه می رسند و جایگزین نت های آغازی خواهند شد. این نت ها از گل مریم، شکوفه ی پرتقال، گل یاسمین و یلانگ یلانگ ساخته شده اند. همچنین نت های پایانی این ادو پرفیوم زنانه همراه با بوی فندق و خامه است که شیرینی و شادی خاصی را به همراه دارد. این محصول زیبا با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ازجمله محصولات میان رده است که در حالت کلی به عنوان ادو پرفیومی گرم و شیرین شناخته می شود.

ادو تویلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween حجم ۱۰۰ میلی لیتر

ادو تویلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween با حجمی ۱۰۰ میلی لیتری است که ریشه ای اسپانیایی دارد و برای استفاده های روزانه و به ویژه تابستان گزینه ای مناسب برای خرید است. نت ها اولیه ای این ادو تویلت زنانه شامل نت های دریایی، برگ درخت موز، گل بنفشه و برگ درخت نارنج می شود در حالی که نت های پایه آن وانیل و چوب صندل و نت های میانی آن فلفل سیاه، زعفران، گل مریم، بنفشه، زنبق و ماگنولیا است.

به طور کلی این محصول را می توان در دسته کالاهای زنانه با شیرین و خنک در نظر گرفت که برای جلسات کاری و محیط های اداری بسیار مناسب است. ماندگاری این ادو تویلت معمولی و رایحه ی آن کاملا خاص است و از ترکیب ۵ تا ۱۵ درصد عصاره عطر به الکل ساخته شده است.

ادو تویلت مردانه مارلی مدل شاگیا حجم ۱۲۵ میلی لیتر

ادو تویلت مردانه مارلی مدل شاگیا یک محصول گران قیمت و در عین حال کاملا خاص است که می تواند شما را از دیگران متمایز کند. حجم این ادوتویلت ۱۲۵ میلی لیتر است و در سال ۲۰۱۳ به بازار ارائه شده است. نت های اولیه این محصول فلفل صورتی، لیمو و ترنج است. نت های پایه ای آن مشک، خس خس، پاپیروس، چوب گایاک است و نت های میانی آن شامل رایحه ی سدر ویرجینیا، چوب آگار (عود) و گل شمعدانی است. ادو تویلت مردانه مارلی مدل شاگیا ماندگاری زیادی را به همراه دارد.

تک فارس آی آر

ادو تویلت زنانه شانل مدل Chance Eau Fraiche حجم ۱۵۰ میلی لیتر

شانل برندی است که اغلب افراد خوش سلیقه با آن آشنا هستند و احتمالا از محصولات آن بهره برده اند. در این میان یکی از عطرهای لوکس و زنانه آن ادو تویلت زنانه شانل مدل Chance Eau Fraiche است. محصولی که با بوی ماندگار، شیرین و خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی (و البته رسمی) بسیار مناسب به نظر می رسد.

گفتنی است که این کالا در زمره ی پرفروش ترین عطرهای شانل قرار دارد و نت های اولیه آن در همان ابتدا نظر شما را جلب خواهد کرد. نت های اولیه این محصول از شنل، شامل رایحه ی لیمو و چوب سدر می شود. نت های میانی این ادو تویلت شامل رایحه ی گل یاسمین، فلفل صورتی و سنبل آبی است. در ادامه و با گذشت زمان، نت های پایه ای از راه می رسند و از رایحه ی چوب تیک، گل زنبق، عنبر، گیاه پاتچولی، علف وتیور و مشک ساخته شده است.

ادو تویلت مردانه دیور مدل Fahrenheit حجم ۲۰۰ میلی لیتر

این محصول جذاب با حجم ۲۰۰ میلی لیتر ادو تویلتی فرانسوی و معرفی شده در سال ۱۹۸۸ است که نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، جوز هندی، چوب سدر، نارنج، گل بابونه و لیمو است. چنین نت هایی حسی خنک و سبک را به دنبال دارد.

از طرفی نت های میانی آن جوز هندی، گل پیچ امین الدوله، میخک، زنبق دره، یاسمین، چوب صندل، برگ بنفشه و چوب سدر است و در پایان، نت های پایه ادو تویلت مردانه دیور مدل Fahrenheit شامل رایحه ی چرم، دانه ی تونکا، عنبر، گیاه پاتچولی، مشک و علف وتیور می شود. به طور کلی این کالا در رده عطرهای مردانه ی شیرین در نظر گرفت می شود که گرم و مناسب برای استفاده روزمره است.

ادو تویلت مردانه لنکوم مدل Black Oud حجم ۱۰۰ میلی لیتر

ادو تویلت مردانه لنکوم مدل Black Oud با حجم ۱۰۰ میلی لیتر محصولی چینی است که کیفیتی مناسب را ارائه می کند. ماندگاری این ادو تویلت معمولی است و از جمله مدل های تلخ و در عین حال گرم به حساب می آید. نت های اولیه ی این کالا چوب درخت سرو، نت های میانی آن رایحه ی گل یاس، شکوفه پرتقال، دارچین، گل رز و بادام سوخته و نت های پایه ی این ادو تویلت مردانه، مشک، چوب و کهربا است. این محصول در دسته عطرهای میان رده به حساب می آید که به عنوان محصولی دم دستی و روزانه ارزش خرید بالایی دارد.

ادو پرفیوم زنانه ژک ساف مدل Sweet Love حجم ۱۰۰ میلی لیتر

ادو پرفیوم زنانه ژک ساف مدل Sweet Love با حجم ۱۰۰ میلی لیتر محصولی شیرین و رمانتیک است که با قیمتی پایین و ظاهری زیبا، می تواند شما را مجذوب خود کند. اگرچه ماندگاری این ادو پرفیوم چندان بالا نیست اما گزینه ای مناسب برای فصول بهار، پاییز و زمستان است.

TakFars

به طور کلی در تمام مدت استفاده از ادو پرفیوم Sweet Love بوی گل، میوه، ادویه و چوب را استشمام خواهید کرد نت های ابتدایی آن شامل رایحه ی بوی نارنج، هلو و پرتقال است. نت های میانی این کالا صورتی رنگ، گل رز، یاسمین و لاله و نت های پایه ای آن مشک، چوب صندل و ادویه است. جالب است بدانید که این نت ها هیجان، تمرکز و اعتمادبه نفس زیادی را در شما ایجاد می کنند و برای هدیه دادن به خانم ها هم انتخابی مناسب است.

ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل لالیک لامور حجم ۳۰ میلی لیتر

یکی از بهترین رایحه های برند لالیک، ادو پرفیوم زنانه نیفتی مدل لالیک لامور با حجم ۳۰ میلی لیتر. این محصول از رایحه ای شیرین و ملایم برخوردار است و پس از اسپری کردن بر روی پوست، نت های اولیه ی آن با بوی شکوفه ی پرتقال، نارنج و گل رز خود را نشان می دهد. نت های میانی این محصول خوش قیمت شامل گل یاسمین، مریم و گاردنیا است و نت های اولیه ی آن چوب سدر، چوب صندل و مشکاست. جالب است بدانید که پس از استشمام بوی این نت های ناب و طبیعی در این محصول زنانه ی خاص، حس آرامش خوبی خواهید داشت اما باید بدانید که ماندگاری آن چندان قابل توجه نیست.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر