تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معرفی بهترین صبحانه ها برای سریع چاق شدن

image معرفی بهترین صبحانه ها برای سریع چاق شدن

برای داشتن یک برنامه غذایی سالم و مفید شما نیاز به مصرف مواد غذایی غنی از انواع مواد مغذی و معدنی دارید، در کنار مصرف این مواد از ورزش و خواب کافی نیز غافل نباشید. مواد معدنی بسیاری در چاق شدن به یک روش سالم و ماندگار وجود دارد که با مصرف آنها می توانید به جسم خود کمک کرده و بدنی سالم داشته باشید.

کالری

قطعا برای افزایش وزن باید مقدار بیشتری از کالری به بدن خود رسانده و بیشتر از مقدار کالری که در روز می سوزانید مصرف داشته باشید. این کار سبب چاق شدن و ماندگاری وزن شما خواهد بود.

پروتئین

تکفارس آی آر

به طور کلی مصرف پروتئین یکی از موارد واجب برای هر انسانی است. این ماده مغذی مفید می تواند تاثیرات فراوانی بر رشد سالم، عضله سازی و موارد بسیار دیگری داشته باشد. شما نیز اگر به دنبال داشتن یک رژیم غذایی چاق کننده هستید که سلامت جسم شما را به همراه داشته باشد نباید پروتئین را فراموش کنید.

کربوهیدرات و چربی

اگر می خواهید به سرعت وزن اضافه کنید بهترین مورد برای شما استفاده از مواد غذایی است که دارای کربوهیدرات و چربی های سالم فراوان است. مصرف و رساندن این مواد به بدن، به شما کمک می کند تا هر چه زود تر به یک وزن مناسب رسیده و دیگر لاغر نباشید.

صبحانه های چاق کننده چه چیز هایی هستند؟

تخم مرغ

www.takfars.ir

تخم مرغ را به عنوان یکی از بهترین منابع پروتئینی می شناسیم در واقع سفیده تخم مرغ به صورت کامل از پروتئین به وجود آمده و خوردن تخم مرغ به روش های متفاوت می تواند یکی از موارد سالم و چاق کننده در صبحانه باشد. شما با مصرف پروتئین تاثیرات زیادی بر سلامت خود گذاشته و برای ساعت ها پر انرژی خواهید ماند.

شیر

به طور کلی مصرف لبنیات بسیار مفید بوده و می تواند مواد مغذی بسیاری به بدن شما برساند. لبنیات رامک حاوی مقادیر بسیاری از فسفر، کلسیم، پروتئین و چربی های سالم است، همچنین مصرف روزانه شیر در دراز مدت برای داشتن بدنی سالم و متناسب بسیار کاربردی خواهد بود.

جو دوسر

یک صبحانه چاق کننده، قطعا نیاز به مواد غذایی دارد که سرشار از کربوهیدرات باشد، اگر شما نیز به وجود این مواد در خوراکی های خود دقت می کنید و می خواهید با داشتن یک برنامه غذایی سالم وزن اضافه کنید می توانید برای داشتن یک صبحانه لذیذ و مقویی از جو دوسر استفاده کنید. این ماده خوراکی حاوی مقادیر بالایی از کربوهیدرات، امگا۳، فولات و پتاسیم است.

موز

قطعا موز یکی از خوراکی های مورد علاقه ی بیشتر ما است. اما آیا می دانستید این میوه ی خوشمزه با داشتن پتاسیم و نشاسته مقاوم، می تواند نقشی کلیدی در چاق شدن شما داشته باشد؟ بله موز جزو میوه های بسیار مفید است که مصرف آن در صبحانه به همراه شیر یا به صورت تنها می تواند تاثیرات فراوانی بر پیشرفت رژیم چاقی شما داشته باشد.

ماست

ماست نیز همچون سایر لبنیات دارای خواص فراوانی است و قطعا در رژیم غذایی شما باید وجود داشته باشد. می توانید ماست را در وعده صبحانه به همراه تکه های میوه سرو کرده و هم یک صبحانه خوشمزه و هم یک ماده چاق کننده عالی داشته باشید.

سیب زمینی

تک فارس

سیب زمینی یکی از خوراکی های لذیذ است که نه تنها در صبحانه بلکه به عنوان یک میان وعده لذیذ نیز می توانید از آن استفاده کنید. سیب زمینی یک منبع عالی برای رساندن مقدار فراوانی از کربوهیدرات و نشاسته به بدن است. شما می توانید سیب زمینی را پخته یا بخار پز کنید و برای یک صبحانه چاق کننده از آن بهره ببرید.

کره بادام زمینی

به صورت قطع برای داشتن یک برنامه غذایی چاق کننده مفید شما به مصرف مواد غذایی با چربی های سالم نیز نیاز دارید. پیشنهاد ما برای شما کره بادام زمینی است می توانید آن را به همراه نان تست و یا هر چیزی که دوست دارید میل کرده و یک صبح پر انرژی داشته باشید.

خامه

هیچ کسی نمی تواند به خامه نه بگویید و این خوراکی خوشمزه را دوست نداشته باشد. خامه با داشتن مقادیر بالایی از کلسیم، پروتئین و چربی به عنوان یک صبحانه چاق کننده در لیست شما خواهد درخشید. خامه را می توانید به همراه شکلات صبحانه، عسل، مربا و یا هر آنچه که دلتان می خواهد ترکیب کرده و میل کنید.

نان

نان یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در داشتن یک رژیم چاقی است. شما می توانید انواع نان را در وعده صبحانه به همراه هر خوراکی که دوست دارید میل کرده و سبب چاق تر شدن خود شوید. نان با داشتن کربوهیدرات فراوان جایی مهم در این لیست داشته و نباید از مصرف آن غافل باشید.

غلات

غلات نیز به نوبه خود جزوی از مواد دارای کربوهیدرات فراوان هستند. مصرف غلات در طی روز و به خصوص در وعده صبحانه تاثیری شگفت انگیز بر زود تر به نتیجه رسیدن شما خواهد داشت. شما می توانید انواع غلات را به صورت خوراکی های متفاوت پخته و به عنوان یک صبحانه لذیذ سرو کنید.

T A K F A R S

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر