تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

راهنمای کامل انتخاب مدل مو مناسب با صورت برای خانم ها

image راهنمای کامل انتخاب مدل مو مناسب با صورت برای خانم ها

صورت های بیضی

نوع صورتتان به شما این اجازه را می دهد که هر نوع مدل مویی را که می پسندید انتخاب کنید. پیشانی و چانه صورت بیضی شکل در تناسب کامل با یکدیگر هستند. برای همین هم موهای بلند و هم موهای کوتاه بسیار به شما خواهد آمد.

**میتوان مو را در بالای سر برجسته و مقداری مو در اطراف گوشها و چتری را به یک طرف شکل داد. چتری نباید پر تاب باشد.مدل لیر نیز مناسب این صورت میباشد.

صورت های قلبی

تکفارس آی آر

هیچ صورتی مانند صورت های قلبی جذابیت طبیعی و نوستالژی ندارد مانند نام آن.افرادی که صاحب این نوع صورت هستند می دانند که فک و پیشانی شان بسیار پهن به نظر می رسد. اغلب موهای کوتاه برای این نوع صورت بسیار مناسب می باشد. جدا کردن یک دسته موی ضخیم و جدا، برای این نوع صورت انتخاب مناسبی می باشد برای اینکه مو در قسمت بالایی پرپشت به نظر می رسد و باعث محو شدن خطوط پهن چانه و فک می شود.

**با باز کردن فرق بصورت دالبور روی شقیقه ها می ریزیم.موی صاف و بلند هم مناسب این نوع چهره ها میباشد.

صورت های الماسی

**به این نوع چهره لوزی هم میگویند.مــدلهای نامتقارن بهترین میباشد.فرق از بغل باز گردد، چتری مو ضروری بوده و باید به کناره ها پیچ بخورد. بیشترین پر پشتی مو در ناحیه چانه باشد. مدل موی کوتاه تا میانه گردن.

همینطور نگهداشتن موها بطور فشرده در اطراف سر و استخوان گونه ها میباشد. و همینطور فر نیز بسیار مناسب و زیبا است.

www.takfars.ir

صورت دارای اعضای درشت

اگر اعضای صورت شما مانند بینی تان درشت می باشد می توانید این ویژگی را با پرپشت نگه داشتن مو کمرنگ کنید. موهای صافی که از وسط (فرق) باز شده است باعث می شود که بینی درشت تر به نظر برسد. این موضوع در مورد چتری بلند نیز صادق می باشد. اما موهای پرپشت برای رفع این مشکل مناسب می باشد.

شکل صورت نـخسـتین معیار برای انتخاب مدل موی جدید و آرایش مو می بـاشد. مـدل مـوی شما باید مکمل ویژگیهای صورتتان باشد.این پست هم در ادامه ی پست قبلی برای انتخاب بهترین مدل مو با توجه به نوع صورت برای شما است.

صورت مثلث

این صورت قسمت فک و استخوان های گونه گسترده تر و پهن تر نسبت به پیشانی است.مدلهای کوتاه بسیار مناسب این صورت هاست. متقارن و یا نامتقارن،مدل مـو باید در ناحیه گوش و بالاتر پرپشت تر بوده و بـتـدریج به سـمت گـردن و پشـت گـردن بــاریک گردد. زیر گوشها را پرپشت نکنید،مدل موی کوتاه تا چانه.

*میتواند موها در اطراف صورت و پیشانی پر و بلند باشد.

صورت گرد

– صورت های گرد: برای دستیابی به یک صورت باریکتر سعی کنید موهایتان را به صورتتان بریزید. موهایتان را بر روی صورتتان بریزید.

**نامتقارن بهترین است. بیـشتـرین پر پشتی در فرق سر، مدل مو کوتاه و تـا مــیانه گردن(از مدل موهای با طول تا چانه پرهیزکنید).

صورت های مستطیل یا کشیده

تک فارس

-صورت های مستطیل:متـقـارن و یـا نـامـــتقارن، چـتـری انتخابی، بیشترین پر پشتی مو در ناحـیـه کـناره ها ضروری میباشد.

*استفاده از چتری جزو الزامات صورت های کشیده یا مستطیلی است.

– پیشانی پهن، چانه بلند: اگر شما پیشانی پهن و چانه بلند دارید بایستی موهایتان را در زیر چانه تان جمع کنید. این کار باعث می شود تا تناسب صورتتان حفظ بشود. همچنین چتری مو می تواند برای پوشاندن پهنی پیشانی مناسب باشد.های لایت های روشن نیز برای این نوع صورت مناسب است.

– گردن بلند یا کوتاه: اگر صاحب گردن بلند و قشنگی هستید از آن استفاده کنید. این کار را می توانید با انتخاب یک مدل موی مناسب انجام دهید به طور مثال با موهای کوتاه اما اگر گردن شما کوتاه می باشد و میخواهید که موهای کوتاهی داشته باشید با استفاده از موهایی که بلندی آنها از سمت جلوی مو به سمت پشت مو افزایش یافته می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر