تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

معنی و تفسیر دیدن قطار در خواب چیست

image معنی و تفسیر دیدن قطار در خواب چیست

تعبیر خواب آنلی بیتون

چنانچه فردی در خواب ببیند که قطار در حال حرکت با سرعت زیادی پیش می رود نشانه این است که به ثورت بیننده رویا به سرعت اضافه می شود و او به سفرهای زیاد خارج از کشور می رود.

اگر فرد ببیند که با قطار به مسافرت می رود و قطار ریل ندارد نشانه این است که او نگران موضوعی می شود که سرانجام آن معلوم است و این موضوع برای او سود و منفعت دارد.

شنیدن صدای قطار در عالم رویا نشانه این است که بیننده رویا با قبول پیشنهاد غیر منتظره ای در زندگی پیشرفت می کند. چنانچه فردی صدای قطاری را بشنود که از دور به او نزدیک می شود نشانه این است که در کشور تغییراتی ایجاد می شود که برای همه سطح جامعه سودمند و مطلوب است.

تکفارس آی آر

مشاهده قطار خراب در عالم رویا نشانه این است که بیننده رویا در سفر خود با دردسرهای زیاد روبرو می شود.

مشاهده قطار خراب نشان دهنده از دست دادن دارایی و ثروت برای بیننده رویا است.

تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه فردی در خواب ببیند که قطار می آید دارای تعبیری خوب است و اگر در خواب ببیند که قطار می رود نشانه جدایی است.

چنانچه فردی در خواب ببیند که قطار می آید و او به استقبال مسافر آشنایی می رود نشانه این است که بیننده رویا از دیدار بیگانه ای خشنود می شود و اگر فردی در خواب خود ببیند که بیگانه ای از قطار پیاده می شود نشانه این است که خبری خوش به بیننده رویا می رسد یا برای او مهمانی می آید.

www.takfars.ir

چنانچه فردی در خواب ببیند که سوار بر قطار می شود نشانه این است که تحولی در زندگی بیننده روی به وجود می آید. اگر فردی در خواب ببیند که سوار قطاری می شود و از آن پیاده می شود نشانه این است که بیننده رویا از انجام کار بزرگی آسودگی پیدا خواهد کرد.

تعبیر خواب کارل گوستا یونگ

قطار در عالم خواب نشانه میل بیننده رویا به تغییر چیزی در زندگی است و احتمالا بیننده رویا نیاز دارد که چیزی را در زندگی خود تغییر دهد.

چنانچه فردی در خواب قطار یک چمدان پر ببیند نشانه این است که در آینده ای نزدیک بیننده رویا هم به مراقبت خانواده خود نیاز دارد.

چنانچه فردی در خواب ببیند که در قطار خوشحال است نشانه این است که بیننده رویا از وجود تغییرات در زندگی خود خوشحال می باشد و اگر او در قطار ناراحت باشد نشانه این است که او از وجود تغییرات در زندگی خود ناراحت است.

چنانچه فردی در خواب مسافری را ببیند که او را می شناسد نشانه این است که بیننده رویا به زودی با فردی جدید وارد رابطه خواهد شد.

خواب دیدن اینکه شما رد ایستگاه قطار می باشید نشانه ایجاد تحول در زندگی تان می باشد و علاوه بر این بیننده رویا هم نیاز دارد که برای ارزیابی مجدد موقعیت و تعیین مسیر و اهدافی که دارد کمی زمان صرف کند.

چنانچه فردی در خواب ببیند که قطار با ماشین تصادف کرده است نشانه این است که هدف های زندگی بیننده رویا با سیستم باور او در تضاد است.

تعبیر خواب لوک اوینتهاو

مشاهده ایستگاه قطار در عالم رویا نشانه مسافرت کوتاه است.

تک فارس

دیدن ایستگاه قطار از دور نشانه دیدن مهمانی ناخوانده است.

تعبیر خواب لیلا برایت

مشاهده ایستگاه قطار در عالم رویا نشانه تغییر و تحولات جدید و خوشایند در زندگی بیننده رویا است.

چنانچه فردی در خواب ببیند که در ایستگاه قطار قدم می زند نشانه این است که او هدیه ای دریافت می کند.

دیگر تعابیر برای دیدن خواب قطار

چنانچه یک فرد ببیند که سوار قطار می شود نشانه این است که بیننده رویا در مسیری جدید قدم بر می دارد.

چنانچه فردی در خواب ببیند که سوار قطاری است نشانه این است که در مورد موضوعی نگران می باشد.

چنانچه فرد در خواب ببیند که در یک قطار پر از مسافر است نشانه این است که بیننده رویا میل به اجتماعی شدن دارد و تمایل دارد که با شخصی وارد رابطه شود.

پیاده شدن از قطار نشانه این است که بیننده رویا در ذهن خود به فکر ایجاد تغییرات بزرگ است ولی می ترسد که این تغییرات را عملی کند و سعی دارد که رد زندگی تصمیم درستی را بگیرد و برای عملی کردن تصمیمات دو دل است.

چنانچه فردی در خواب ببیند که کسی از قطار پیاده می شود نشانه این است که فردی او را برای رفتن به جشنی دعوت می کند و در این جشن او می تواند با افرادی زیاد آشنا شود.

T A K F A R S

چنانچه فردی در خواب قطاری را در حال حرکت ببیند نشانه این است که وضعیت اجتماعی بیننده رویا بهبود پیدا می کند و ممکن است دوره ای نگران کننده در زندگی بیننده رویا اتفاق بیفتد.

چنانچه فردی در خواب ببیند که قطار به آرامی در حال حرکت است و یا به آرامی به جایی سفر می کند تعبیر خواب نیکو دارد.

اگر فردی در خواب ببیند که قطار از وی فاصله می گیرد نشانه این می باشد که بیننده رویا یک دوره از غم و اندوه را در زندگی اش تجربه می کند.

اگر فردی در خواب ببیند که در ایستگاه قطار توقف می کند نشانه این می باشد که بیننده رویا پیشنهادهای جالبی را در آینده تجربه می کند.

اگر فردی در خواب ببیند که از قطار جا می ماند نشانه این می باشد که به دلیل تنبلی و نداشتن مسئولیت مشکلات زیادی در زندگی بیننده رویا به وجود می آید.

اگر فردی در خواب ببیند که قطار بدون وی حرکت کرد و بیننده رویا به دنبال قطار دوید نشانه این می باشد که اتفاق بدی برای بیننده رویا می افتد که وی را افسرده و غمگین می کند.

اگر فردی در خواب ببیند که شخصی با قطار تصادف می کند تعبیر خواب وی بد می باشد و شخصی که قطار با او تصادف کرده است به احتمال زیاد ضربه زیادی می خورد و مشکل بزرگی برایش ایجاد می شود.

محصولات معتبر
محصولات معتبر