تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

خصوصیات مرد جذاب از دید زنان چیست

image خصوصیات مرد جذاب از دید زنان چیست

مردان جذاب، توانایی لذت بردن از لحظه حال را دارند

فرقی نمی کند که چقدر مشغله یا کار بر سر یک مرد واقعی ریخته باشد. مردی که می تواند با همه و همه چیز ارتباط درست و سازنده برقرار کند، بدون شک یک مرد جذاب است.

یکی از خصوصیات مرد جذاب، زندگی کردن در لحظه است. کسی که می داند چگونه گذشته را رها کند. کسی که می داند چگونه خود را در دام رویاپردازی آینده غرق نکند. به قول بزرگان: کسی که هنگام غذا خوردن فقط غذا می خورد، در اکنون و در لحظه حضور دارد.

با توجه به نقل قول بالا، مردی را تصور کنید که در هنگام حضور در کنار زن خود، تنها برای او و در کنار او حاضر است. او از نظر زنان چگونه مردی خواهد بود؟

تکفارس آی آر

مردان جذاب، هدف خود را می دانند

از نظر زنان هیچ چیز جذاب تر از مردانی نیست که وقتی کاری به آن ها داده می شود، آن کار را به درستی و هدفمند انجام دهند. در کنار افرادی که باور دارند مرد باید قوی و بزرگ هیکل باشد، زنان یکی از خصوصیات مرد جذاب را در متمرکز و هدفمند بودن در کار، تلقی می کنند.

به عنوان مزاح مردی که خوب می داند چگونه ظرف ها را به تمیزترین حالت ممکن بشوید، جذاب نیست؟..

لبخند زدن

به طور معمول شما در نگاه اول خصوصیات مرد جذاب را با یک لبخند ساده می بینید. بر اساس گفته های روانشناسی لبخند زدن نه تنها به عنوان نشانی از جذابیت درونی حساب می شود، بلکه باعث می شود دیگران روحیه خوبی از شما کسب کنند.

www.takfars.ir

آگاه بودن

به گفته روانشناسان ذهن آگاه به فرد امکان می دهد که احساس آرامش کند. چنین فردی می تواند در لحظه، بدون وسواس نسبت به گذشته و آینده زندگی را لمس کند. مرد جذاب واقعی می تواند مسئولیت اعمال خود را به عهده بگیرد و دیگران را به خاطر تلاش هایش سرزنش نکند.

ایجاد احساس در دیگران

با داشتن جذابیت درونی در قالب یک مرد می توانید تاثیرگذار باشید. جمله زیر برای بیان یکی از خصوصیات مرد جذاب کاملا می تواند درست باشد.

مردم آنچه که شما گفته اید را به خاطر نمی آورند. آن ها به یاد می آورند که چگونه احساسات را در آنان ایجاد کرده اید.

دنبال کردن سرگرمی ها و اهداف لذت بخش

افراد جذاب در اکثر مواقع فعالیت هایی را انجام می دهند که باعث لذت آن ها می شود. به معنای ساده فردی که به درک جذابیت درونی رسیده است، می تواند در حالتی قرار بگیرد که از خوشبختی تغذیه کند.

آیا میل کردن هر روزه خوشبختی، یک خوردنی جذاب نیست؟ آیا کسی که غذای سالم و جذاب می خورد، جذاب نیست؟

پس اگر میخواهید به یک مرد جذاب تبدیل شوید باید یاد بگیرید که از لحظات زندگی لذت ببرید و به دنبال علایق و کارهایی بروید که دوستشان دارید.

مهربان و معتبر بودن

تک فارس

افرادی هستند که همه سعی خود را می کنند تا در تمام مسیر زندگی فقط مهربان و معتبر به نظر برسند. اما حقیقت درون آن ها چیز دیگری است. در واقع تلاش برای شبیه بودن به کسی که نیستید، هیچ گونه جذابیتی ندارد. یکی از خصوصیات مرد جذاب اعتبار و مهربانی اوست که تنها با صداقت و اصالت، قابل پذیرفتن است.

مردان جذاب، ریسک پذیر هستند

زنان به طور عمده به مردانی علاقه مند می شوند که در زندگی ریسک می کنند. فرقی نمی کند ریسک کردن یک مرد مرتبط با شرایط کاری باشد، یا آن چه که در اوقات فراغت رخ می دهد.

وقتی یک زن می بیند که مردی در حال استارت زدن کار است، یا فعالیتی یا کاری را انجام می دهد که آن فعالیت دارای ریسک های جالبی است، به او جذب می شود. امروزه اصطلاح کله خر یا بی مهابا در رابطه بسیاری از مردان رایج است. مردانی که برای اوقات فراغت از ارتفاع ۱۲ هزارپایی می پرند، ریسک پذیر هستند.

مردان جذاب، به محیط حساسیت نشان می دهند

امروزه بسیار رایج است که برخی برای جذاب جلوه دادن خود، از همراهی یک سگ برای قدم زدن در پارک استفاده می کند. شاید باورش عجیب باشد، اما به طرز افسانه ای، این کار برای زنان جذاب است. اما چرا؟

فرقی نمی کند شما در خیابان در حال پیاده روی با یک سگ باشید، یا فردی باشید که گل های کاشته شده در یک بوستان را نظاره یا نوازش می کند. زنان عاشق مردان با دقت هستند. به طور کلی هر رفتاری که نشان دهنده دقت شما به خصوص دقت به محیط باشد، می تواند زنان را جذب کند.

تا مرد سخن نگفته باشد

زن ها از جمله کسانی هستند که در بیشتر مواقع به اولین ها در هر زمینه ای توجه می کنند. اولین برخورد، اولین رفتار، اولین لباس و غیره.

مرد جذاب از نظر یک زن، در بیشتر مواقع مردی است که در وهله اول خوب به نظر برسد. اما منظور از خوب بودن فارغ از ویژگی های ذکر شده، به کلام مرد نیز ارتباط دارد. یک مرد جذاب خوب می داند که قبل از سخن گفتن با یک زن، باید حرف خود را مزه مزه کند. به طور کلی از نظر بررسی های رفتاری در طول تاریخ، درباره نوع کلام مردان، زن ها از مردی خوششان می آید که اهل قضاوت نباشند. رعایت احترام و بدون قضاوت بودن، در اولین برخورد با خانوم ها، می تواند یک مرد را جذاب جلوه دهد.

T A K F A R S

سانسور نکردن خود

بعضی از مردان از نشان دادن احساسات خود اجتناب می کنند. کسی که نمی تواند احساسات خود را نشان دهد نمی تواند در دسته مرد جذاب قرار بگیرد.

عموما مردهای جذاب مشکلی از نظر خجالتی بودن ندارند و اگر چنین احساسی برای آن ها پیش بیاید، خود را از این بابت سانسور نمی کنند.

زن ها عاشق مردهای قوی هستند، اما مردی که علاوه بر نقاط قوت خود، ضعف خود را نیز بپذیرد، می تواند بسیار جذاب باشد. سرخ شدن گونه، طبیعی ترین اتفاقی است که می تواند برای یک مرد اتفاق بیفتد. این سرخ شدگی می تواند حاصل از واکنش به یک بوسه یا رویا بافی از یک رفتار احتمالا جذاب باشد.

تسلط درونی

اکثر افرادی که دارای تسلط بر مهارت ها و رفتارهای خود هستند، به سادگی می توانند با افراد دیگر، ارتباط موثر برقرار کنند. نشان دادن مهارت های فردی یا مهارت هایی که برای آموختن آن، زمان صرف شده است، می تواند یک مرد جذاب بیافریند.

به طور مثال مهارت خوب صحبت کردن، یا مهارت نواختن ساز، می تواند نشان از تسلط فرد بر خود و موفقیت در برقراری ارتباط باشد. برای جذاب بودن، کافی است درون مسلط خود را به بیرون سوق دهید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر