تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین برنامه برای امنیت گوشی موبایل کدام است

image بهترین برنامه برای امنیت گوشی موبایل کدام است

افزایش امنیت پیام‌های کوتاه – Signal

برنامه‌ی Signal (سیگنال) هم همانند برنامه LastPass، هم برای اندروید موجود است و هم iOS. این برنامه، یکی از برنامه‌های محبوب برای رمزگذاری پیغام‌ها است که امنیت را نسبت به برخی از رقیبان خود که بیشتر شناخته شده‌اند، جدی‌تر گرفته و تمام ویژگی‌های ضروری پیام کوتاه که به آن نیاز دارید، همانند چت‌های گروهی، تماس‌های تلفنی VoIP و بسیاری موارد دیگر را ارائه خواهد داد.

ضرورتاً، رمزگذاری end-to-end هم در این برنامه استفاده شده که بدین معنی است که تنها افرادی می‌توانند پیغام شما را بخوانند که دریافت کننده‌ی آن باشند. این ویژگی‌ای ضروری برای افزایش امنیت است. بنابراین افرادی که قصد در دسترسی بدون اجازه دارند، نمی‌توانند چت‌های شما را ببینند، این موضوع شامل کارمندان برنامه Signal هم می‌شود. علاوه بر آن، این برنامه بسیار سبک بوده و کاربرد آسانی دارد. گرچه نکته منفی آن، این است که تنها می‌توانید با کاربران دیگری که از Signal استفاده می‌کنند، ارتباط برقرار کنید. بنابراین اگر قصد استفاده از آن را دارید، باید دوستان خود را متقاعد کنید تا آن را نصب کنند.

افزایش امنیت رسیدگی به پسوردهایتان – LastPass

تکفارس آی آر

برنامه‌ی LastPass (لست پس) هم برای اندروید موجود است و هم iOS. اکنون در دوره‌ای هستیم که برای بسیاری موارد نیاز به کلمه عبور داریم و این پسوردها باید از امنیت بالایی برخوردار باشند تا اطلاعات مربوطه در معرض خطر نباشد. بنابراین نیاز به برنامه‌ای که تمام اطلاعات ورود شما را برایتان نگهداری کند تا بتوانید آن‌ها را مدیریت کنید، ضروری است. با استفاده از LastPass می‌توانید پسوردها، اطلاعات خرید، داده‌های شخصی حساس و بسیاری موارد دیگر را در محیطی امن، ذخیره کنید.

تنها موردی که نیاز به به‌خاطر سپاری آن دارید، کلمه عبور برای برنامه‌ی LastPass خواهد بود و اگر نیاز به ترکیبی جدید برای سایتی تازه داشته باشید، حتی یک تولید کننده‌ی کلمه‌ی عبور هم وجود هم برای شما در این برنامه تعبیه شده است. یکی از مزایای این برنامه این است که علاوه بر اندروید و iOS، بر روی ویندوز، مک OS و لینوکس هم قابل استفاده بوده و می‌توانید در تمام دستگاه‌هایتان از این برنامه استفاده کنید. علاوه بر آن، بنابه تعرفه‌ای در این برنامه قادر به اشتراک گذاری خدمات LastPass با دیگر اعضای خانواده خود خواهید بود.

افزایش امنیت درحین جستجو در اینترنت برای اندروید – Orbot

شما دلایل خود را برای جستجو در سایت‌های مورد نظر خود دارید و شاید مایل باشید این دلایل را با هیچ فردی به اشتراک نگذاشته و جستجوی خود را خصوصی نگه دارید. Orbot به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت ناشناس در اینترنت جستجو کرده و شما را وارد شبکه Torی می‌کند تا به شما اطمینان دهد که آنچه ارسال و دریافت می‌‎کنید، رمزگذاری شده و محل شما را جایی در سرتاسر دنیا به صورت ناشناس نشان دهد.

image بهترین برنامه برای امنیت گوشی موبایل کدام است

www.takfars.ir

Orbot در پس‌زمینه‌ی برنامه‌های دیگر شما همانند فیسبوک یا مرورگر موبایلتان عمل کرده و داده‌های انتقالی را تبدیل به داده‌های گمنام می‌کند. اگر برنامه‌هایی باشند که برای شما اهمیت بیشتری داشته باشند، می‌توانید دسترسی Tor را بر روی آن‌ها تنظیم کنید که برای مواقعی مهم است که سرعت برای شما اهمیت بیشتری نسبت به امنیت دارد. علاوه بر مزیت‌های امنیتی که این برنامه ارائه می‌دهد، استفاده از آن بسیار ساده و راحت هم هست. فراموش نکنید که این برنامه، برای افزایش امنیت موبایل شما با سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

افزایش امنیت درحین جستجو در اینترنت برای iOS – مرورگر Onion

طرفداران اپل هم از مزایای Tor، بی‌بهره نمانده‌اند. برای افرادی که از آیپد یا آفون استفاده می‌کنند یکی از بهترین و با دوام‌ترین گزینه‌هایی که با Tor کار می‌کنند، Onion Browser (مرورگر آنیون) است. آنچه که این برنامه در زیبایی بصری کم دارد، در لایه‌های اضافی در امنیت جبران می‌کند که مازاد بر آنچه مرورگر iOS به صورت توکار دارد، خواهد بود. از نکات مهمی که این برنامه را جزو برنامه‌های پرطرفدار برای افزایش امنیت تلفن همراه نموده، این است که اخیراً در App Store نیز به صورت رایگان قرار گرفته است. این برنامه جستجوهای شما را رمزگذاری کرده و ناشناس می‌کند تا ردیابی آن‌ها بسیار دشوار شود.

image بهترین برنامه برای امنیت گوشی موبایل کدام است

افزایش امنیت در حین حذف فایل بر روی اندروید – CCleaner

یکی از نکات منفی اندروید، ایجاد فایل‌های متعدد و بلااستفاده (Junk File) است که می‌تواند فضای بسیاری از حافظه موبایل شما را اشغال کند. برنامه CCleaner (سی کلینر)، یکی از بهترین برنامه‌ها برای پاکسازی کامپیوتر بود که حال، برای تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید هم ارائه شده است. بنابراین دیگر می‌توانید از شر داده‌های بی‌مصرف و اپلیکیشن‌هایی که استفاده نمی‌کنید خلاص شوید.

image بهترین برنامه برای امنیت گوشی موبایل کدام است

این برنامه درمورد افزایش امنیت و حفاظت از تلفن همراه شما، با پاک کردن فایل‌های کش، تاریخچه‌ی مرورگر و فایل‌های دانلود شده‌ای که مایل نیستید دیگران ببینند، به شما کمک خواهد نمود. با استفاده از CCleaner می‌توانید هرآنچه را که نمی‌خواهید، برای همیشه از روی تلفن همراه خود پاک کنید.

محصولات معتبر
محصولات معتبر