تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

برند سواچ (Swatch)

برند سواچ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برند ساعت های مچی در سرتاسر جهان است؛ برندی بسیار خوش نام و حرفه ای که در سال ۱۹۸۳ در شهر زوریخ کشور سوییس فعالیت خود را آغاز کرد و توانست به یکی از پرآوازه ترین برندهای تولید ساعت مچی در سرتاسر جهان تبدیل شود.

در میانه ی دهه هشتاد میلادی، زمانی که سواچ به تازگی شروع به فعالیت کرده بود کمپانی های سوییسی تولید کننده ی ساعت مچی، گوی رقابت را به کمپانی های ژاپنی همچون سیکو و کاسیو واگذار کرده بودند اما سواچ با استراتژی های بسیار هوشمندانه و فناوری های دقیقش توانست خود را به صدر فروش ساعت مچی در بازار جهانی برساند. در سال ۲۰۰۶ کمپانی سواچ برای تولید ۳۳۳ میلیون ساعت سواچ در جهان جشنی را برگزار کرد و تا به امروز در صدر پرفروش ترین برندهای ساعت مچی در جهان باقی مانده است.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

تکفارس آی آر

در حال حاضر انواع ساعت های عقربه ای و دیجیتال توسط این کمپانی مطرح تولید می شود اما انواع ساعت های عقربه ای و رنگی سواچ به دلیل سادگی و ظرافت بی نظیری که دارند در ایران بسیار محبوب اند. جنس بندهای ساعت های سواچ از نوع سیلیکون، لاستیک و فلز است که مدل سلیکونی به دلیل قیمت مناسب و وزن سبک به خصوص در میان جوانان بسیار پرفروش و محبوب است.

ساعت های سواچ با قیمت ها و امکانات متنوعی در بازار موجودند؛ هم می توانید یک ساعت لاکچری گران قیمت را از این برند بیابید و هم این که یک ساعت اسپرت با قیمت متوسط خریداری کنید. اگر به ساعت های رنگی و فانتزی جوان پسند علاقه دارید و کیفیت برند هم برایتان مهم است، سواچ بهترین برندی است که می توانید انتخاب کنید.

برند سواچ هم مانند دیگر برندهای محبوب و معروف نمونه های فیک و قلابی زیادی در بازار دارد، برای این که بتوانید ساعت اصل سواچ را خریداری کنید به موارد زیر دقت کنید.

حتما از فروشگاه های معتبری خرید کنید که ضمانت اصل بودن کالا را به شما بدهند.

ساعت های سواچ گارانتی بین المللی دو ساله دارند. ساعت سواچ اصلی که خریداری می کنید باید این گارانتی را داشته باشد.

www.takfars.ir

کدی که در پشت درب ساعت های اورجینال برند سواچ حک شده، تحت عنوان کد رفرنس شناخته می شود. هر کدام از ساعت های مچی اصل، از کد رفرنس مختص به خود برخوردار هستند. زمانی که قصد خرید ساعت مچی سواچ اصل را دارید باید این کد رفرانس را با کلمه watch در وب جستجو کنید. در صورت اصل بودن محصول مورد نظر شما، تصویر، قیمت و مشخصات ساعت در سایت های معتبر و اصلی و یا وب سایت رسمی برند نمایش داده خواهد شد. وجود هرگونه تضاد و مغایرت در ویژگی های ارائه شده توسط سایت با محصول در دست شما، نشان دهنده ی فیک بودن ساعت است.

برند کاسیو (Casio)

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

حتی اگر به دنیای ساعت علاقه مند نباشید نام برند کاسیو را با ماشین حساب هایش شنیده اید. کاسیو اولین شرکتی بود که توانست در ژاپن ماشین حساب الکترونیکی بسازد و با تولید اولین ساعت کواترز دیجیتالش در سال ۱۹۷۰ به شهرتی جهانی دست یافت. در طی سال ها کمپانی کاسیو با تکنولوژی های گوناگون و فناوری های پیشرفته اش توانست ساعت هایی منحصر به فرد و بسیار مقاوم بسازد و به یکی از محبوب ترین، پرفروش ترین و خوش نام ترین برندهای تولید کننده ی ساعت مچی در جهان بدل شود.

ساعت های ضدضربه ی سری جی -شاک G-Shock در اوایل دهه ی هشتاد میلادی تولید شدند و طی گذشت سال ها به لطف تکنولوژی بی نظیر و فناوری توسعه یافته کمپانی کاسیو در بین جوانان محبوبیت زیادی پیدا کردند.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

برند کاسیو امروزه ساعت های متنوعی از جمله ساعت های کلاسیک، دیجیتال و هوشمند تولید می کند. اگر به دنبال ساعت هایی بسیار مقاوم و خاص برای فعالیت هایی همچون غواصی و کوهنوردی می گردید، برند کاسیو نمونه های بی نظیری برای ارائه دارد.

محبوبیت زیاد ساعت های مچی کاسیو و تمایل زیاد افراد به خرید این محصولات باعث شده که نمونه های زیادی از ساعت های مچی فیک و تقلبی کاسیو در بازار موجود باشد. برای خرید ساعت کاسیوی اصل باید به موارد زیر توجه کنید.

ساعت کاسیو را حتما از فروشگاه ها یا نمایندگی های معتبر کاسیو خریداری کنید.

هر کدام از مدل های ساعت کاسیو دارای بسته بندی مخصوص خود هستند و شما می توانید با مراجعه به وب سایت اصلی شرکت کاسیو، انواع بسته بندی ساعت های این برند را ببینید. در داخل بسته بندی ساعت های این برند دفترچه ی راهنما و کارت گارانتی بین المللی و گارانتی شرکت پوزیترون (نماینده ی برند کاسیو در ایران) وجود دارد.

تک فارس

روی همه ی ساعت های مچی کاسیو حداقل دو بار اسم این برند حک شده است. یکی در داخل صفحه ی ساعت و دیگری پشت قاب ساعت. اگر ساعتی که قصد خریداری آن را دارید این ویژگی را ندارد، تقلبی است.

اسم کالکشن ساعت باید روی ساعت وجود داشته باشد؛ مثلا در مدل های ساعت ادیفایس معمولا نام کالکشن ساعت بالای اسم برند کاسیو در داخل صفحه حک می شود.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

یکی از موارد دیگری که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ساعت کاسیو بسیار مهم است، هم خوانی کد حک شده پشت قاب با کد روی تگ و دفترچه ی راهنمای ساعت کاسیو است. پشت همه ی ساعت های اصل برند کاسیو یک کد داخل کادر قرار گرفته که این کد باید با کد حک شده روی تگ و دفترچه ی همراه ساعت یکی باشد. در غیر این صورت ساعت شما تقلبی است.

برند سیکو (Seiko)

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

داستان برند سیکو به سال ۱۸۸۱ یعنی حدودا ۱۴۰ سال پیش بازمی گردد، زمانی که یک کارآفرین ۲۱ ساله به نام کینتارو هاتوری در شهر توکیو مغازه ای را برای تعمیر و ساخت ساعت افتتاح کرد و پس از آن با خرید یک کارخانه ی بلااستفاده و توسعه ی برندش توانست یکی از محبوب ترین و پیشرفته ترین کمپانی های ساعت سازی را جهان تاسیس کند.

در سال ۱۹۶۹ سیکو اولین ساعت مچی کوارتز جهان با نام تجاری آسترون (Astron) را ساخت که در آن زمان تهدید بزرگی برای ساعت های سوییسی به حساب می آمد. در طول سال های فعالیت برند سیکو، ساعت های مچی این برند با کیفیت و طراحی های متنوع و عمر طولانیشان همواره جزو فهرست پرفروش ترین ساعت های مچی در جهان بوده اند.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

در حاصل حاضر کالکشن های مجبوب و متنوعی توسط برند سیکو تولید می شود. اگر می خواهید از برند سیکو ساعت مچی بخرید گستره ی متنوعی در اختیار شماست؛ از ساعت هایی با طراحی لوکس و گران قیمت گرفته تا ساعت های کلاسیک و اسپرت با قیمت متوسط.

T A K F A R S

کالکشن کردور Credor شامل ساعت هایی کلاسیک با فلزات گران بهاست.

ساعت های کالکشن Astron با مجهز بودن به سیستم جی پی اس و باتری خورشیدی برای طبیعت گردان و افراد ماجراجو و ورزشکار گزینه ی فوق العاده ای هستند.

در کالکشن Lukia ساعت هایی با طراحی کژوال و شیک برای خانم ها ارائه می شود.

در کالکشن سیکو ۵ ساعت هایی اسپرت با فناوری های پیشرفته ارائه می شود.

ساعت های کالکشن پریمیر Premier برای آقایانی که به دنبال ساعت هایی باکیفیت، شیک و کلاسیک هستند فوق العاده است.

همچون سایر برندهای معروف، برند سیکو هم نمونه های فیک و قلابی زیادی در بازار دارد. برای این که ساعت سیکوی اصل بخرید، اولین قدم این است که از فروشگاهی معتبر خرید کنید که ضمانت اصل بودن کالا را به شما بدهد. علاوه بر این نکات زیر به شما کمک می کنند که نمونه ی فیک را از نمونه های اصلی تشخیص دهید.

شماره سریال ساعت سیکو را بررسی کنید. تمام ساعت های سیکو به جز مدل های لیمیتد ادیشن (نسحه محدود) برند، تاریخ ساخت را در شماره سریال ۶ رقمی دارند.

مدل موتور ساعت را چک کنید. موتور سیکو و شماره ی مدل را می توان در پشت ساعت در دو مجموعه ی ۴ رقمی یافت. ۴ رقم اول شماره کالیبر موتور است و چهار رقم دوم کد کیس ساعت است. در سایت رسمی سیکو می توانید شماره ی کالیبر ساعت خود را وارد کنید تا اطلاعات آن برایتان نمایش داده شود.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

هر ساعت سیکو دارای لوگوی سیکو بر روی صفحه ی ساعت است. اندازه و شکل حروف را با دقت بسیار زیاد بررسی کنید تا هرگونه تغییر جزئی را متوجه شوید. به صورت کلی باید با دقت تمام جزئیات ظاهری ساعت مورد نظرتان را در وب سایت اصلی برند با ساعتی که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید تا اطمینان حاصل کنید که آن ها با هم تطابق کامل دارند.

تک فارس www.takfars.ir

مشخصات و نوع کارکرد و آپشن های هر ساعت سیکو در سایت اصلی سیکو از طریق سرچ رفرنس قابل رویت است؛ اگر این مشخصات با ساعت سیکویی که مد نظر شماست تفاوت داشته باشد ممکن است اصل نباشد.

معمولا ساعت های سیکوی اصل همراه با کارت گارانتی و دفترچه ی راهنما به فروش می رسند. دفترچه ی راهنمای ساعت سیکو را بررسی کنید که آیا شماره‎ ی موتور با شماره ی موجود در خود ساعت مطابقت دارد یا خیر.

برند سیتی زن (Citizen)

حتی اگر ساعت مچی های این برند قدیمی ژاپنی را نشناسید حتما آوازه ی ماشین حساب های سیتی زن به گوشتان خورده است. برند سیتی زن که در سال ۱۹۱۸ در ژاپن تاسیس شده است در تولید ساعت مچی و دستگاه های الکترونیکی و صنعتی بیش از صد سال قدمت دارد.

شعار برند سیتی زن از ابتدای فعالیت تاکنون ساخت ساعت مچی برای تمام شهروندان جهان بوده است و در تمامی سال های فعالیتش به این شعار وفادار مانده است؛ از ساعت های ساده و مقرون به صرفه گرفته تا ساعت هایی با امکانات ویژه مخصوص غواصی و غیره، همه نوع ساعت مچی را می توانید در تولیدات این برند پیدا کنید.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

تکنولوژی اکودرایو که در بعضی ساعت های سیتی زن وجود دارد، قابلیت شارژ با نور خورشید را فراهم می کند. این تکنولوژی یکی از فناوری های خاص و فوق العاده ی شرکت سیتی زن محسوب می شود که ساعت مچی را از تعویض باتری بی نیاز می کند.

برخی از ساعت های سیتی زن برخلاف ظاهر ساده شان تکنولوژی بسیار پیشرفته ای در ساخت دارند، همین امر موجب شده به راحتی از لحاظ ظاهری قابل کپی کردن باشند. برای این که بتوانید حتما ساعت اصل سیتی زن را خریداری کنید باید به نکات زیر دقت کنید

ساعت سیتی زن را حتما از فروشگاه های معتبر، نمایندگی های رسمی و دارای گارانتی خریداری کنید.

در ساعت های سیتی زن اصل، لوگوی سیتی زن روی صفحه ساعت، پشت قاب ساعت و بند ساعت حک شده است. فونت حروف را با لوگوی رسمی سیتی زن تطبیق دهید و دقت کنید که لوگوی سیتی زن با کیفیت بالایی دقیقا وسط قاب پشت ساعت حک شده باشد.

تکفارس

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

نسخه های تقلبی ساعت سیتی زن تفاوت قیمت بسیار زیادی نسبت به نسخه اصلی شان دارند. از خرید ساعت مچی سیتی زن از وب سایت هایی که کالا را با تخفیف های بسیار بالا ارائه می دهند خودداری کنید.

یکی از مهم ترین راه های تشخیص ساعت سیتی زن اصل از فیک، بررسی شماره کالیبر و رفرنس این ساعت های ژاپنی است. با مراجعه به سایت سیتی زن شماره ی کالیبر و شماره ی رفرنس ساعتی که خریداری کرده اید را چک کنید.

برند رویال لندن (Royal London)

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

برند رویال لندن در سال ۱۹۹۷ در انگلستان تاسیس شده است و علاوه بر ساعت مچی، جواهرات نفیس و منحصر به فردی هم تولید می کند که در انگلستان حتی در بین خانواده ی سلطنتی هم طرفداران زیادی دارد.

ساعت های رویال لندن که در اغلب در شهر لندن طراحی و تولید می شوند، غالبا به شکل کلاسیک طراحی شده اند. طراحی کلاسیک ساعت های مچی برند رویال لندن موجب شده است این ساعت ها، هم برای استفاده رومزه و هم قرارهای رسمی مناسب باشند. اگر به استایل کلاسیک علاقه مندید و به دنبال ساعتی مقرون به صرفه می گردید که بتوانید هم در مراسم رسمی و موقعیت های روزمره از آن استفاده کنید، ساعت های ساده و شکیل رویال لندن پیشنهاد مناسبی برای شما خواهد بود.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

ویژگی های مختلف طراحی و قابلیت هایی مانند ساعت های ست شده با لباس خانم ها، صفحه ی براق، مدل های متنوع در نشانگرهای روز و تاریخ، ساعت های اتوماتیک، شب نما و موتورهای کواترز از جمله امکاناتی است که در ساعت های این برند کلاسیک انگلیسی ارائه می شود.

برند آیس واچ (Ice Watch)

takfars.ir

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

برند بلژیکی آیس واچ در سال ۲۰۰۷ توسط ژان-پیر لوتگن (Jean-Pierre Lutgen) در بلژیک تأسیس شد. این برند بلژیکی در طول سال های فعالیتش با طراحی ها و ارائه ی خلاقیت های منحصربه فرد و خلق ساعت های نوآورانه و مقرون به صرفه اش توانسته به یکی از برندهای شناخته شده ی جهان تبدیل شود.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

موتورهای ساعت های آیس واچ، موتورهای ژاپنی شرکت میوتا هستند و این ساعت های مچی علاوه بر کیفیت ساخت در طراحی ظاهری هم تنوع بالایی دارند. اگر ویژگی زیبایی و جذابیت ظاهری ساعت برایتان مهم است و به دنبال ساعت هایی با طراحی خاص و منحصربه فرد هستید حتما ساعت های طراحی شده توسط این برند را بررسی کنید.

برند اسکمی ‏(SKMEI)

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

اگر به دنبال یک ساعت ارزان و در عین حال مقرون به صرفه و کارآمد می گردید، برند اسکمی جزو برندهایی است که می توانید سراغش بروید. این برند چینی در سال ۲۰۱۰ در چین تاسیس شد و در طی یازده سال فعالیتش به تولید انواع و اقسام ساعت های میان رده و پایین رده پرداخته است.

در میان ساعت های ارزان قیمت و متوسط در سایت آمازون، برند اسکمی جزو پرفروش ترین برندهاست و اغلب خریداران این برند در سایت های فروش اینترنتی معتقدند این ساعت پرفروش به نسبت قیمت کارکرد و ظاهر مناسبی دارد.

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

استفاده از موتور های ژاپنی (البته برخی از مدل ها دارای موتور چینی هستند) و متریال با کیفیت مانند شیشه معدنی، چرم، استیل و مابقی موارد کیفیت مناسب محصولات این برند را تضمین می کند. طراحی ساعت های این برند توسط واحد اختصاصی طراحی در شرکت اسکمی انجام می شود و از این رو طراحی ساعت های این برند بسیار متنوع است و برای تمامی اقشار جامعه و رده های سنی مدل های مناسبی را طراحی کرده است.

تک فارس آی آر

برند نیوی فورس (Naviforce)

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

اگر به دنبال خرید ساعت مچی با قیمت ارزان و یا متوسط هستید، یکی دیگر از برندهایی که به شما توصیه می کنیم برند نیوی فورس است. این برند پرفروش پایین رده و میان رده در سال ۲۰۱۲ در چین فعالیت خود را آغاز کرد و با تمرکز بر تولید ساعت های اسپرت مردانه توانست بازار فروش مناسبی در میان ساعت های ارزان قیمت و متوسط به دست آورد. طراحی انحصاری و اختصاصی و جوان پسند این برند موجب شد جایگاه خاصی را برای خودش در بازار ایجاد کند‏.‏

image بهترین و معتبرترین برند ساعت های مچی در دنیا

در ابتدا ساعت های تولید توسط این برند بیشتر ساعت های مردانه بودند اما در سال های اخیر انواع مدل های ساعت مچی زنانه هم توسط این برند تولید و به بازار عرضه شده است. ساعت های زمان نگار چند کاره و ساعت های فولادی ضد زنگ آنالوگ و دیجیتال از جمله ساعت های محبوب این برند چینی هستند.

استفاده از موتور های با کیفیت چینی-ژاپنی و همچنین متریال مرغوب مانند چرم، استیل و شیشه معدنی مناسب علاوه بر زیبایی و جذابیت کیفیت مناسب این برند را تضمین کرده است.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر