تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

تست روانشناسی شناخت شخصیت واقعی با تفسیر کامل

این تصاویر که از کتاب Psychobook گرفته شده تصاویر اصلی که رورشاخ استفاده کرده بود نیستند، اما میتوانند پرده از برخی ویژگی های شخصیتی شما بردارند.

هرمان رورشاخ روان شناس سوئیسی در سال ۱۹۲۱ آزمایش لکه جوهری را با ۱۰ نوع کارت ارائه کرد. او از این آزمایش استفاده می کرد تا به صورت سرپوشیده شیزوفرنی را تشخیص دهد، اما حالا از این تصاویر برای یافتن صفات شخصیتی استفاده می شود. واکنش افراد به این تصاویر که مانند لکه های جوهر هستند و آنچه می بینند می تواند تا حدودی نشان دهد چگونه درباره دنیا فکر میکنند.

در این لکه جوهر چه می بینید؟

image تست روانشناسی شناخت شخصیت واقعی با تفسیر کامل

مرغ برشته شده ( کل عکس )

تکفارس آی آر

مانند هر شخص دیگری ممکن است درباره کاری که میکنید شک داشته باشید اما به طور کلی روی آنچه نیاز دارید تمرکز دارید و برایتان مشخص است. بیزاری جستن در کارتان نیست و بیشتر ترجیح می دهید با علاقه درگیر کارها شوید. از فکر کردن به معنای زندگی خسته می شوید. درست مانند سخن آنتون چخوف که گفت: مانند این است که بپرسید هویج چیست؟ هویج، هویج است و هیچ چیز بیشتری درباره اش وجود ندارد.

گربه کارتونی که به نظر شوکه می آید ( کل عکس )

دوست دارید درگیر کارها شوید و طی آن چیزهایی که به وجود می اید را حل کنید، این نشان دهنده روی مشتاق و پر جلوه شما است. برای شما بسیار مهم است که حس کنید شخصی کنارتان است و به شما گوش می دهد. مذاکره و کشمکش واقعیت های زندگی هستند که همیشه نگرانشان هستید.

زنی بدون چهره یا شخصی که کلاه گیس گذاشته ( برعکس )

برای خود استاندارد های بالایی در نظر گرفته اید و از دیگران نیز انتظار دارید مانند شما باشند. متقاعد نمی شوید که صبر یک حسن است نه بدی.

www.takfars.ir

دکتر در حال رسیدن به فک بیمار ( کناره های عکس )

زندگی قرار نیست ساده باشد و همیشه نمی شود از مردم انتظار داشت که همراهی کنند. حس میکنید فقط باید خودتان باشید و اگر مردم نمیتوانند این را تحمل کنند میتوانند سمت شما نیایند!

موشک یا برج ( فضای سفید داخل عکس )

سخت کار میکنید، برای اینکه قوی تر شوید مرتب خود را درگیر چالش های جدیدی میکنید. کارهای زیادی انجام داده اید و در حرفه خود مورد ستایش هستید. شاید بهتر باشد در زندگی خصوصی خود کمی از جدیت و کنترل گرایی خود کم کنید.

image تست روانشناسی شناخت شخصیت واقعی با تفسیر کامل

دو شخص که به طرف جلو خم شده اند ( کناره های عکس ) و یا شخصی در حال دعا کردن ( کل عکس )

فردی هستید با قوه تخیل بالا، به شدت متفکر. خوب می دانید برای انجام درست یک کار باید تمرکز و صبر داشت. متوجه نمی شوید چرا بعضی از افراد به خاطر چیزهایی که برایشان با اهمیت است هیچ کاری نمیکنند.

یک ماشی مسابقه ای یا سرعتی ( کل عکس ) و یا دو حیوان کوچک ( مرکز عکس )

یکی از اولین چیزهایی که دیگران درباره شما تشخیص می دهند تخیل بسیار قوی تان است. به صورت طبیعی غرق استعاره ها هستید، در دیدن چیزها از نگاه افراد دیگر خوب هستید. می توانید خود را در بالاترین درجات و یا بدترین شرایط فرض کنید.

صندلی یک دندانپزشک یا آرایشگر ( کل عکس )

تک فارس

حساس و بخشنده هستید، ترکیبی که نشان می دهد چیزهای زیادی از زندگی گرفته اید اما گاهی قلبا برایتان دردناک بوده. چون احساسات خود را آشکارا نشان می دهید، مردم تمایل دارند به دنبالتان بگردند که همین باعث می شود گاهی تشخیص صمیمیت برایتان دشوار شود. محیط های رسمی و معمولی را اصلا دوست ندارید.

دو شخص تیره در حال تهاجم به شخصی دیگر ( کل عکس )

ممکن است در حال سقوط یا منحرف شدن از مسیر به پیشرفت دست پیدا کنید اما ممکن هم هست به سقوط ادامه دهید. در هفته چند ایمیل نا تمام یا کار جا افتاده برایتان روی هم انباشته می شود؟ نویسنده معروف فیلیپ راث گفته: جاده جهنم با کارهای نا تمام سنگ فرش شده.

image تست روانشناسی شناخت شخصیت واقعی با تفسیر کامل

یک سوسک که شاید چنگال هم دارد ( کل عکس )

خیلی سخت کوش هستید و از پس کار خود و کل زندگی بر می آیید. موفقیت به صورت طبیعی به سمتتان می آید. حرکات خود را تنشیم میکنید برنامه ریزی میکنید و طبق همان پیش می روید. بسته به موقعیتی که در آن هستید می توانید هم مراقب باشید و هم شجاع. در پایان متوجه خواهید شد هوشمندانه ترین یا خوش شانس ترین فرد پیروز می شود.

یک جف شتر مرغ در حال رقص ( کل عکس )

کشش زرق و برق و زندگی سطح بالا را مانند جاذبه حس میکنید. همیشه می دانید کجا باشید که لذت بردن هم آنجا باشد. ممکن است گاهی از خود می پرسید چرا اینچنین هستید اما بعد از مدتی به این نتیجه می رسید که نباید زیاد جدی اش گرفت.

یک جفت مرغ مگس خوار ( کناره های عکس )

مانند مرغ مگس خوار که گاهی در روز از ۱۰۰۰ گل تغذیه میکند شما هم پیوسته در حال حرکت هستید چیزهایی را که مورد علاقه تان هست را دنبال میکنید و پیوسته به دنبال چیزهای زیبا هستید.

T A K F A R S

عینک آفتابی یا ریش ( پایین عکس )

از لباس پوشیدن خوشتان می آید و بهتان هم می آید. برایتان بسیار مهم است که دیگران چه فکری درباره تان میکنند و برایش به دنبال راه حل های خارجی هستید – یک ماشین جدید، لباس جدید – تا داخلی. وست دارید زندگی را در همین ظواهر ببینید اما مطمئن نیستید این چیزهای سطحی همه مشکلات را حل کند.

اسکلت ( کل عکس ) یا استخوان ( جزئیات )

زندگی به نظر مانند چرخ و فلک یا چرخ گردان می آید که دائما در حال تکرار کردن خود است. نگران این هستید که خسته و توخالی شوید و سعی دارید این روند را کند یا متوقف کنید. گاهی فکر میکنید باید ریسک های احساسی بیشتری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر