تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

بهترین شامپو بدن برای پوست های چرب

image بهترین شامپو بدن برای پوست های چرب

شامپو بدن و صابون هر دو برای شستشوی بدن و از بین بردن آلودگی ها و چربی ها استفاده می شوند. صابون ها شوینده های قوی هستند که قدرت تمیز کنندگی بیشتری نسبت به شامپو بدن دارند. این موضوع موجب می شود تا بعد از استفاده طولانی از صابون، پوست دچار خشکی و حساسیت شود.

جالب است بدانید که خشک شدن بیش از حد پوست می تواند منجر به ترشح بیش از حد سبوم و چرب شدن پوست شما شود. زمانی که چربی های طبیعی پوست از بین بروند، پوست برای آبرسانی، چربی بیشتری تولید می کند و همین عامل موجب ایجاد چربی مضاعف و جوش های پوستی می شود. در مقابل صابون ها، شامپو بدن هایی قرار دارند که قدرت پاک کنندگی ملایم تری دارند و اسیدیته آن ها نیز پایین تر است.

در ترکیبات انواع مختلف شامپو بدن از روغن های گیاهی و مواد مغذی استفاده می شود، به همین دلیل شامپو بدن در کنار تمیز کردن پوست موجب آبرسانی و تقویت پوست نیز می شود. صابون ها پوست را به شدت خشک و قلیایی می کنند و این موضوع موجب تحریک پوست می شود. اما شامپو بدن برای پاکسازی پوست، تنظیم ph پوست و جلوگیری از خشکی و چرب شدن بیش از حد پوست گزینه مناسب تری محسوب می شود.

شامپو بدن ضد جوش سبوما آردن

تکفارس آی آر

شامپو بدن سبوما از برند آردن یکی از بهترین انواع شامپو بدن برای پوست جوش دار است که به کاهش جوش و کنترل چربی پوست کمک می کند. این شامپو بدن حاوی عصاره های گیاهی است و چربی اضافه پوست را از بین می برد و پوست بدن را به صورت ملایم لایه برداری می کند.

استفاده از این شامپو بدن در درمان جوش و لکه های حاصل از آن موثر است و موجب روشن شدن پوست شما می شود. اگر به دنبال یک شامپوی تخصصی ایرانی برای از بین بردن جوش بدن خود هستید، بهتر است شامپو بدن آردن، مدل سبوما را امتحان کنید.

شامپو بدن ضد جوش گلرنگ

شامپو بدن اسکراب گلرنگ یکی دیگر از بهترین محصولات برای شستشوی پوست چرب و جوش دار است. استفاده از این شامپو بدن به اکسیژن رسانی سلول های پوستی کمک می کند و با لایه برداری ملایم پوست موجب درمان مشکلات پوستی، آکنه و جای جوش می شود. این شامپو بدن هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب است و در ترکیبات آن از عصاره طبیعی گیاهان استفاده شده است.

اکتیو؛ بهترین شامپو بدن ضد جوش

www.takfars.ir

اکتیو یکی از بهترین برندهای ایرانی است که می تواند برای رفع جوش و چربی پوست بدن از آن استفاده کنید. در ترکیبات شامپو بدن اکتیو از ویتامین ها استفاده شده است. این شامپو بدن به تنظیم چربی پوست کمک می کند و مانع خشکی پوست شما می شود.

شامپو بدن کرمی این برند از تعریق بدن جلوگیری می کند و مانع چرب شدن پوست بدن شما می شود. خاصیت خنک کنندگی این شامپو بدن موجب می شود تا احساس بهتری را بعد از دوش گرفتن تجربه کنید و دچار خارش و التهاب پوست نشوید.

فولیکا؛ بهترین شامپو بدن پوست چرب و آکنه ای

شامپو بدن فولیکا مخصوص پوست چرب دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی است. این شامپو بدن به از بین بردن جوش های پوستی کمک می کند و حاوی عصاره رزماری و لیکوریس است که به از بین بردن التهاب پوست نیز کمک می کند. این شامپو بدن بوی نامطبوع بدن را از بین می برد و از بروز جوش نیز جلوگیری می کند.

شامپو بدن ضد جوش خارجی بارباریا

اگر به دنبال یک شامپو بدن ضد جوش خارجی با کیفیت هستید، بهتر است برند بارباریا را امتحان کنید. این برند اسپانیایی به طور تخصصی برای پوست های چرب و جوش دار شامپو بدن تولید می کند. در ترکیبات این شامپو بدن از عصاره طبیعی گیاهان استفاده می شود.

شامپو بدن بارباریا پوست شما را لایه برداری می کند و جلوی چرب شدن پوست را می گیرد. استفاده مدام از این شامپو بدن موجب کاهش چین و چروک های پوست، از بین بردن جای جوش، روشن شدن پوست و محافظت از پوست شما می شود.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر