تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

لبخند و توجه به چشم های طرف مقابل

گر می خواهید فردی را به خود جذب کنید یکی از بهترین کارهایی که می توانید در برخورد اول انجام بدهید یک لبخند ملایم و توجه به چشم های طرف مقابل می باشد. اگر می خواهید در صحبت کردن و یا مذاکره توجه و اعتماد فرد مقابل را به خود جلب کنید، از توجه به چشم های او غافل نشوید. به چشم های او دقت کنید اما خیره نشوید تا از نگاه های شما برداشت منفی نداشته باشد. بهتر است هر چند لحظه به دیگر اعضای صورت او نیز توجه کنید. لبخند زدن نیز می تواند به جذابیت چهره شما بیافزاید. در طول صحبت و یا مذاکره تان در موقعیت های مناسب لبخند به لب داشته باشید. لبخند تان را طوری تنظیم کنید که تنها دندان جلوی دهان تان دیده شود و بیشتر از این می تواند شما را فردی دلقک و چاپلوس نشان بدهد. اما یک لبخند صحیح شما را دوست داشتنی تر نشان می دهد.

قوز نکنید و صاف بایستید

تکفارس آی آر

کی از مشکلاتی که در بین مردم جامعه ما بسیار رایج شده ، قوز کردن می باشد. برای اینکه به این موضوع پی ببرید می توانید به طرز نشستن مردم در اتوبوس و مترو توجه کنید. قوز کردن علاوه بر اینکه به سلامت ستون فقرات شما آسیب های جدی را در طول زمان وارد میکند، شما را فردی با اعتماد به نفس پائین و غیر قابل اعتماد نشان خواهد داد. بنابراین سعی کنید در زمان نشستن و یا ایستادن کمر خود را راست نگه داشته و گردن خود را مستقیم با انحنای بدن قرار بدهید. انجام این کار در ابتدا کمی سخت می باشد و نیاز به توجه شما خواهد داشت اما به مرور زمان به این طرز نشستن عادت خواهید کرد.

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

به نظافت لباس های تان توجه کنید

رای به دست آوردن جذابیت و تبدیل شدن یه یک مرد خوشتیپ باید به نظافت شخصی خود اهمیت بسیاری بدهید. داشتن لباس هایی تمیز و آراسته، موهایی اصلاح شده و مرتب، دهانی خوشبو و دندان های تمیز و کفش های مرتب بخش مهمی از مواردی است که برای خوشتیپ به نظر رسیدن باید در نظر داشته باشید. بهتر است در فصل تابستان که بدن تعریق زیادی دارد هر روز صبح دوش گرفته و با توجه به فعالیت روزانه تان لباس های تان را عوض کنید. نباید لباس های تان بوی بدی بدهد و یا قسمت زیر بغل آستین لباس تان لکه داشته باشد. به دور یقه نیز اهمیت بدهید و حواستان باشد که به هیچ وجه کثیف نباشد.

در استایل تان امضاء داشته باشید

www.takfars.ir

نظورم از اینکه در استایل تان امضاء داشته باشید این است که یک استایل خاص برای خودتان داشته باشید. برای مثال می توان به تی شرت های خاکستری مارک زاکربرگ موسس فیسبوک اشاره کرد. امروزه هر شخصی با دیدن تی شرت های خاکستری قطعا به یاد این شخص خواهد افتاد. ثبات در انتخاب لباس می تواند یک شخصیت با ثبات از شما را به نمایش گزارد. برای اینکار می توانید به انتخاب استفاده از یک اکسسوری خاص بپردازید و سعی کنید همیشه در هر نوع استایل تان از آن استفاده کنید. عطر نیز این فرصت را به شما می دهد تا خودتان را خاص تر معرفی کنید. یک عطر ناب و خاص پیدا کنید و همیشه از آن استفاده کنید تا حضورتان با بوی عطر مخصوص تان شناخته شده باشد. استفاده از یک جوراب با رنگ غیر معمولی مثل بنفش به طور همیشگی نیز می تواند شما را خاص تر نشان بدهد.

صدا و زبان بدن تان در موفقیت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود

کی از دوستان هم دانشگاهی را به خاطر دارم که از همان روز های اول صدا خاص و طرز بیان اش برایم بسیار جذاب بود. آن روز ها به خوبی می توانست ارتباط بسیار خوب و مناسبی با استادان و معاونین دانشگاه داشته باشد و از احترام بسیار خوبی نیز برخوردار بود. حقیقت اش را بخواهید راز موفقیت او در برقرای ارتباط موثر تن صدا و زبان بدن اش بود. شما نیز باید با برخی از مفاهیم بدن آشنا شوید و صدای تان را طوری تنظیم کنید که فکر می کنید در جذاب ترین حالت ممکن قرار کنید. از دست های تان در هنگام صحبت کردن استفاده کنید تا به کمک آن ها مفهوم خود را بهتر برسانید.

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

ساعتی از روز را به ورزش کردن اختصاص بدهید

رای این که فردی خوشتیپ به نظر برسید نیاز به تناسب اندام نیز دارید. قطعا فردی که شکم چاقی دارد و اضافه وزن قابل توجه ای دارد را نمی توان با هیچ لباسی خوشتیپ نشان داد. بهتر است به صورت روزانه ورزش کنید تا علاوه بر کمک به سلامت عمومی بدن، اندامی ورزیده به دست بیاورید. سعی کنید در کنار ورزش کردن، به خواب خود نیز توجه کنید. سعی کنید ساعت ۲۲ الی ۲۳ در خواب باشید تا سموم بدن تان به خوبی دفع شود. در نظر داشته باشید که یک خواب می تواند بر زیبایی مو و پوست شما نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

کاملا اندازه و فیت لباس بپوشید

کی از نکات بسیار مهم و کلیدی، انتخاب لباس هایی کاملا فیت بدن می باشد. انتخاب لباسی که با سایز بزرگتر به این دلیل که تا چند وقت با تغییر سایزتان هماهنگ باشد، شما را از استایلی جذاب محروم می کند. البته که برای لباس های خانه می توانید از لباس های اورسایز استفاده کنید، اما برای بیرون لباس های گشاد از جذابیت استایل شما می کاهد .

کلاسیک بپوشید و از ترند ها دوری کنید

تک فارس

رخی به اشتباه اینطور تصور می کنند که با پشیدن لباس های مد روز، جذابیت بیشتری به دست می آورند، در حالی یه جنتلمن خوشتیپ، هیچ گاه خود را درگیر مد روز نمی کند و از آیتم های کلاسیک استفاده می کند. بنابراین از لباس ها و آیتم هایی که چند ماهی روی بورس هستند، برای طراحی استایل تان استفاده نکنید و بر روی آیتم های کلاسیکی مانند شلوار مشکی، پیراهن آبی روشن و کفش چرمی مشکی تمرکز کنید.

چند استایل پیشنهادی برای آقایان خوشتیپ

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

استایل رسمی پاییزی مردانه

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

استایل مردانه جذاب با رنگ های روشن

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

استایل کلاسیک جذاب مردانه

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

استایل پیشنهادی رسمی

T A K F A R S

image نکته های مهم برای داشتن ظاهر شیک و جذاب مردانه

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر