تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

آیا میخواهید بدون عمل جراحی لب هایی برجسته داشته باشید

image آیا میخواهید بدون عمل جراحی لب هایی برجسته داشته باشید

از وسایل و ابزارهای افزایش حجم لب استفاده کنید

ابزارهای افزایش حجم لب انقدر کوچکند که می‌توانید آنها را در کیف دستی‌تان حمل کنید. این ابزارها، لب‌های شما را بدون نیاز به تزریق فیلر برجسته می‌کنند. با این ابزار، می‌توانید خودتان با استفاده از روش مکش، لب هایتان را برجسته کنید. براحتی در کیف آرایشتان قرار می‌گیرند و قبل از استفاده از محصولات زیبایی، می‌توانید از آنها استفاده کنید.

از روغن نعناع استفاده کنید

مالیدن روغن نعناع به لب‌هایتان یک راه طبیعی برای افزایش برجستگی لب‌هایتان است. چرا که این روغن، موجب تحریک پوست لب شده و تورمی خفیف به همراه قرمزی ایجاد می‌کند. یک مزیت اضافی این است که لب‌هایتان بعد از استفاده از این روغن، بوی تازگی و طراوت بیشتری می‌گیرد.

تکفارس آی آر

با خط لب خلاق باشید، بیشتر از خط طبیعی لبتان بکشید

دور لب‌هایتان را خط لب بکشید تا برجسته‌تر و بزرگتر بنظر برسند. رنگی را انتخاب کنید که کمی تیره‌تر از رژ لب اصلی‌تان باشد. کمی بالاتر از خط اصلی لبتان بکشید تا برجستگی لب‌های طبیعیتان بیشتر شود.

رنگ رژ لبتان را هوشمندانه انتخاب کنید

انتخاب درست رنگ رژ لب، کلید دیگری برای داشتن لب‌های برجسته‌تر است. و همچنین اجتناب از رنگ‌های تیره. در عوض، از رنگ‌هایی با تناژ صورت مانند خانواده صورتی انتخاب کنید تا برجستگی لب‌های طبیعیتان را افزایش دهید.

از برق لب برجسته کننده استفاده کنید

www.takfars.ir

حجم لبتان را با استفاده از یک برق لب طبیعی کامل کنید. برق لب، منعکس کننده نور است و توهم داشتن لب‌هایی برجسته را القا می‌کند. برق لب‌های صورتی روشن و یا هلویی انتخاب کنید. ترجیحا مدل‌هایی که برای برجسته کردن لب‌هایتان، مواد مخصوص داشته و کمی لب‌ها را می‌سوزانند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر