تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چمدان مناسب برای مسافرت چه نوع چمدانی است

image چمدان مناسب برای مسافرت چه نوع چمدانی است

کیفیت:

چمدان های بیچاره در هر سفری در حال له شدن به سر می برند. فرودگاه ها که هر ازگاهی از روی ریل می افتند و در هنگام بارزنی ضربه می بینند. در سفر های شخصی تر هم، کوله ها از تلنبار شدن در صندوق های تنگ و تاریک شکایت میکنند. بنابراین انتخاب جنس بدنه باکیفیت ساک های مسافرتی عامل مهمی است. این ویژگی به راحتی در چمدان های Carlton دیده می شود.

ظرفیت:

هدف نهایی این کیف ها جا دادن وسایل مورد نیاز شماست. برخلاف آنچه تصور میکنید، کیف های بسیاری در این امر شکست میخورند و انتظار شما را برآورده نمیکنند.

تکفارس آی آر

قابل حمل بودن:

کیف مسافرتی باید به راحتی قابل حمل باشد. کسانی که به سفرهای کاری کوتاه مدت عادت دارند، به خوبی با این قضیه کنار آمدند. یک مسافر موفق در پیدا کردن توازنی بین تضاد قانون ظرفیت و قابل حمل بودن است. چمدان های زیر در کنار قابل حمل بودن، از نظر اقتصادی میتوانند گزینه مناسبی باشند.

جنس چمدان

image چمدان مناسب برای مسافرت چه نوع چمدانی است

پارچه های نایلونی جنس رایجی برای انواع کیف های مسافرتی رایج هستند. برند های معتبر جنس های سخت و ماندگاری تولید میکنند. اگر طرفدار جنس چرم هستید، خبر های خوب و بدی برای شما داریم.

www.takfars.ir

خبر خوب اینکه حس و بویی که چرم طبیعی می دهد غیر قابل قیاس است. خبر بد اینکه چمدان یا کیف ساخته شده از چرم وزن بسیار سنگین تری به نسبت نایلون دارد و با قانون قابل حمل بودن در تضاد است.

اهمیت زیپ

image چمدان مناسب برای مسافرت چه نوع چمدانی است

بیشتر چمدان ها و کوله ها و ساک ها با زیپ بسته می شوند و یا به نحوی زیپ در آن ها استفاده می شود. در مورد کیفیت یا نوع زیپ، هر برندی ادعاهای خاص خود را دارد. اما در بحث تعمیرات کیف، قسمت زیپ و قفل ها بیشتر از همه مشتری دارند. بهترین راه تشخیص انتخاب محصول و برندی است که خدمات پس از فروش بهتری دارد. برای مثال محصولات برند Crumpler با گارانتی سه ساله زیپ، دوخت و یراق آلات عرضه می شوند. بنابراین کیفیت چنین محصولی با یک تضمین ضعیف تر قابل مقایسه نیست.

ابعاد مستطیلی نه مثلثی

image چمدان مناسب برای مسافرت چه نوع چمدانی است

همانطور که گفته شد، قانون ظرفیت هدف نهایی یک کیف مناسب است. برای سفر های طولانی تر و هنگامی که میخواهید از ظرفیت بیشتری برخوردار باشید، به دنبال شکل و شمایل مکعبی تر بگردید. کوله ها یا ساک های دارای زوایای منحنی، فضای بسیاری را از دست می دهند. اگر هنوز متقاعد نشدید به اثاث کشی ها توجه کنید. برای اثاث کشی ها حداکثر ظرفیت ملاک است. بنابراین از جعبه های مستطیل یا مربع شکل استفاده میکنید. در انتخاب یک کیف جا دار هم تلاش کنید در حین زیبایی، جادار ترین را انتخاب کنید

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر