تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

جدیدترین آموزش چیدمان منزل با دکوراسیون پاییزی

image جدیدترین آموزش چیدمان منزل با دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی به سبک خانه ی روستایی مدرن

ترکیب عناصر مدرن و وسایل سنتی می تواند خانه ای شبیه به خانه های روستایی اما با امکانات مدرن ایجاد کند. وسایل با رنگ های ملایم و مات شبیه به وسایلی است که در خانه های روستایی پیدا می شود. همچنین در این سبک از دکوراسیون پپاییزی نباید از رنگ سفید خالص استفادده کنید و بیشتر به سراغ رنگ های گرم بروید.

دکوراسیون پاییزی به سبک نوردیک

سبک نوردیک یک سبک ملایم مربوط به اسکاندیناوی است که با عناصر پایه ای و هنرمندانه طراحی شده و فضای خانه ی شما را گرم و دنج می کند. این سبک از دکوراسیون پاییزی مینیمال است و تقریبا براساس شخصیت شما شکل می گیرد. عناصر اصلی این دکوراسیون کارهای دست ساز با پایه ی مواد طبیعی مثل خاک، چوب و سنگ است. وسایل سرامیکی، چوب های تراش داده نشده و پارچه های دست بافت از وسایلی هستند که در این نوع از دکوراسیون زیاد به چشم می خورند.

تکفارس آی آر

اگر در اتاق نشیمن با دکوراسیون خنثی، وسایل خاص مثل مجسمه یا چند تکه صنایع دستی قرار دهید خانه تان ر به سبک نوردیک دکور کرده اید. حتی می توانید برای تغییر دکور از هنرهای دستی خودتان مثل روبالشی گلدوزی شده، آویز مکرومه یا کاسه ی سرامیکی که خودتان ساخته اید استفاده کنید.

حضور باشکوه پارچه ی مخمل

مهم ترین نشانه ی حضور پاییز در هر محل، پیدا شدن سر و کله ی پارچه های مخمل است و چیزی زیباتر از این نیست. مخمل پارچه ای باشکوه و دلربا است که می تواند با حضورش محیطی دنج برای حضور پاییز آماده کند. شما می توانید از پارچه ی مخمل برای رویه ی کوسن یا حتی رویه ی مبل استفاده کنید. طبیعت پارچه ی مخمل گرم است و اگر از رنگ های گرم و زنده استفاده کنید می توانید با موفقیت بر سوز و سرمای پاییز غلبه کنید.

گل های قرمز و قهوه ای پاییزی

گل های خشک پاییزی رنگ های متنوع و گرمی دارند. قهوه ای کمرنگ و پررنگ، زرشکی و سبز های مات پاییزی در کنار هم ترکیب گرم و زیبایی می سازند. دسته ای گل پاییزی تهیه کنید و روی میز کنار مبل بگذارید. همچنین می توانید برای زیباتر شدن میز از چند کدو تنبل کوچک هم استفاده کنید.

www.takfars.ir

برگ های رنگارنگ پاییزی

برگ های خشک شده ی درخت ها یکی از عناصر تزئینی است که می توانید از آن ها استفاده کنید. چند برگ پاییزی را همراه با میوه های کاج و چند کدوتنبل کوچک در یک سینی بچینید و در مرکز میز غذاخوری یا روی میز کنار مبل قرار دهید. استفاده از چند شاخه گل پاییزی خشک شده ی خوشرنگ در این سینی، می تواند دکوراسیون پاییزی شما را کامل کند.

به سراغ وسایل کهنه بروید

یکی از کارهایی که می توانید طراحی دکوراسیون پاییزی انجام دهید استفاده از وسایل قدیمی و کهنه است. یک فرش قدیمی و نخ نما، یک میز قدیمی که به این سبک رنگ شده است یا یک چمدان قدیمی کهنه در کنار اتاق قرار دهید یا وسیله ی قدیمی، کهنه یا زنگ زده به دیوار می توانید از تاثیر پتینه کاری استفاده کنید.

شمع ها، جادوی زیبایی محیط

شمع به غیر از روشن کردن محیط و پخش نور می تواند در روزهای باد و بارانی گرما و احساس صمیمیت را به دکوراسیون پاییزی خانه اضافه کند. چند شمع روی میز کنار مبل، طاقچه ی بالای شومینه یا در قسمت ورودی خانه قرار دهید تا زیبایی آن ها فضای خانه را دنج و دوست داشتنی کند.

پتوها و روبالشی های بافتنی

یکی از زیبایی های پاییز پوشیدن لباس های کاموایی رنگارنگ است. شما می توانید از همین زیبایی در دکوراسیون پاییزی خانه استفاده کنید. روبالشی های بافتنی، پاف کاموایی و پتوهای بافتنی رنگارنگ را روی مبل ها یا تخت خواب قرار دهید. حتی می توانید ژاکت بافتنی خود را روی صندلی یا یک جالباسی نزدیک نشیمن آویزان کنید. پاییز با بافتنی زیبا و دلنشین می شود.

از فانوس استفاده کنید

فرقی ندارد فانوس را در قسمت ورودی خانه بگذارید، به دیوار راه پله آویزان کنید یا در کنار اتاق نشیمن بگذارد، فانوس با خودد حال و هوای سنتی و قدیمی می آورد. یک فانوس قدیمی پیدا کنید و اگر سالم است در آن نفت بریزید تا گاهی بتوانید آن را در شب های پاییزی همراه با شمع ها روشن کنید.

تک فارس

ریزه کاری های پاییزی را فراموش نکنید

ریزه کاری هایی مثل یک ظرف پر از انجیر، چند شاخه گل پنبه یا یک کدو حلوایی روی میز می تواند در کنار پتو و بالش های بافتنی یک دکوراسیون پاییزی منحصربه فرد ایجاد کند.

کدو تنبل و شکلات.

طبعت همیشه بهترین پیشنهادها را برای ما دارد. نارنجی و قهوه ای دو رنگی هستند که در کنار هم می توانند فضای داخلی را گرم کنند. طعم خوش کدوتنبل و شکلات فقط محدود به خوراکی ها نمی شود و استفاده از ترکیب این دو رنگ برای دکوراسیون می تواند فضایی دلچسب و شیرین برای شما بسازد.

محصولات معتبر
محصولات معتبر