تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

ویژگی های یک صورت زیبای مردانه چیست

image ویژگی های یک صورت زیبای مردانه چیست

ریش

دانشمندان تحقیقات جالبی را انجام دادند تا یاد بگیرند چطور موهای صورت روی زیبایی یک مرد تاثیر می گذارد. زنان به ارزیابی مردان با مدل های مختلف آرایش موی صورت دعوت شدند. مردانی با صورت تراشیده، مردانی با ته ریش، مردانی با ریش هایی که ۱۰ روز اصلاح نشده بودند و مردانی که ریش های زیادی داشتند. زنان بیشتر از مردانی که ریش ۱۰ روز اصلاح نشده داشتند خوششان آمد زیرا آنها را با بلوغ و مردانگی مرتبط می دانند.

image ویژگی های یک صورت زیبای مردانه چیست

ابروهای کلفت و چانه مربع

تکفارس آی آر

اینها ویژگی های اصلی مردانه هستند. زنان هنگام برقراری یک رابطه بلند مدت، مردان را با این ویژگی ها ترجیح می دهند. امیدواریم که مردان پس از خواندن این بیانیه علمی، مانند زنان ابروهای خود را رنگ نکنند.

اسکار یا جای زخم

دانشمندان به زنان عکس های مردانی را با زخم و بدون زخم چهره نشان دادند. بعضی ها تصور می کردند که زخم ها ناشی از خشونت بودند (در واقع فتوشاپ بودند). به نظر می رسد که جراحت های ناشی از گلوله نسبت به زخم های سقوط از روی دوچرخه جذاب تر هستند.

لبخند خجالتی

اگر مردان بخواهند جذاب تر باشند، لبخند آن ها باید فروتنانه باشد. حتی بهتر است که در چهره آن ها اثری از شرم و وقار وجود داشته باشد. دانشمندان همچنین ثابت کرده اند که لبخند زن ابزار قدرتمندی است که می تواند قلب مردان را سرقت کند.

www.takfars.ir

سن

زنان بین مرد خوش قیافه و مردی در سن کمی بالاتر، گزینه دوم را انتخاب می کنند. افراد با بالا رفتن سن عاقل تر، با اعتماد به نفس و مستقل تر می شوند. سن یک مرد واقعا بر قدرت باروری تاثیر نمی گذارد (آن هم به سبک زندگی فرد بستگی دارد)، به همین دلیل است که اگر زن یک شریک بزرگ تر را انتخاب کند هیچ خطری وجود ندارد. دانشمندان این ویژگی را اثر جورج کلونی می نامند.

صرفه جویی

خیلی رمانتیک است که برای خرید میلیون ها گل کلی پول خرج کنید، اما هر زنی چنین اقداماتی را قبول نمی کند. زنان مردانی را ترجیح می دهند که می توانند پول پس انداز کنند. نه به این دلیل که پس انداز بیشتری داشته باشند بلکه افراد صرفه جو روی خود کنترل دارند و همین امر باعث جذابیت آن ها می شود.

حیوانات خانگی

دانشمندان مطمئن هستند وقتی زن مردی را با حیوان خانگی خود می بیند، فکر می کند: اگر مردی حیوان خانگی داشته باشد، احتمالا قادر خواهد بود از من و بچه هایم مراقبت کند. و به همین دلیل است که زنان چنین مردانی را جذاب تر می یابند.

لباس قرمز

احتمالا در موردش شنیده اید، اما آن را تکرار خواهیم کرد. دانشمندان ثابت کردند که مردان با لباس های قرمز برای زنان جذاب تر هستند.

نواختن یک ساز موسیقی

در آزمایشی مردان از زنان در موقعیت های مختلف درخواست ازدواج کردند. با گیتار در دست، کیف ورزشی و دست خالی.

تک فارس

۳۵ درصد از زنان به درخواست مردی که گیتار داشت پاسخ مثبت دادند. ۱۴ درصد به مردی که دست خالی بود و تنها ۹ درصد از زنان به مردی که کیف ورزشی همراه خود داشت، پاسخ مثبت دادند.

بوی بدن بعد از خوردن سیر

به احتمال زیاد غیر قابل باور است، اما در آزمایشی مردان به ۲ گروه تقسیم شدند: گروه اول نان و پنیر و گروه دوم نان، پنیر و ۱۲ گرم سیر خوردند. از آن ها خواسته شد که زیر بغل خود پد پنبه ای بگذارند و از دئودورانت استفاده نکنند. سپس زنان پنبه ها را بو کشیدند و به این نتیجه رسیدند که پدهای سیر بوی بهتری دارند.

حس شوخ طبعی

در آزمایشی دو مرد درخواست ازدواج از دو خانم را داشتند. مرد اول قبل از درخواست یا شوخی می کرد یا جوک می گفت ولی مرد دوم چنین کاری انجام نمی داد. آن ها ۶۰ بار آزمایش را تکرار کردند. به هر حال مردی که جوک گفته بود در درخواست ازدواج موفق تر بود. چون به نظر جذاب تر و باهوش تر می آمد.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر