تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چه رنگ شالی به پوست صورت من می آید

پوست هر انسان یک زمینه ی طبیعی دارد که معمولاً به سه نوع گرم، سرد و خنثی تقسیم‌بندی می شود. برای آنکه بتوانید زمینه‌ی رنگ صورت تان را تعیین کنید، به یک آینه و مقدار کافی نور طبیعی روز نیاز دارید.

یکی از ترفندها این است که دو رنگ مختلف زیورآلات یعنی نقره‌یی و طلایی را امتحان کنید، اگر رنگ صورت تان با زیوآلات نقره‌ای بهتر و دلچسب‌ تر است زمینه‌ی رنگ شما سرد است و اگر با طلایی چهره‌ی خود را بیشتر می پسندید، شما یک زمینه‌ی رنگ گرم دارید. قاعدتاً اگر وضعیتی میان این دو مورد دارید، رنگ پوست شما خثی است کهه اتفاقاً زمینه‌ی چندان رایجی نیز نیست.

رنگ پوست گرم

اگر رنگ شما گرم است بهترین انتخاب ها نیز برای شما همان رنگ های گرم هستند؛ رنگ هایی داغ و غنی مانند قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ایی شتری و تیره.

image چه رنگ شالی به پوست صورت من می آید

تکفارس آی آر

رنگ پوست خنثی

برای داشتن چنین رنگی باید خوشحال باشید، شما از معدود افرادی هستید که در انتخاب رنگ لباس و روسری خود محدودیت ندارید. رنگ های مناسب شما در طیف رنگ گرم تا سرد بسته به نوع سلیقه ی خودتان در نوسان است.

رنگ پوست سرد

اگر تشخیص داده‌اید که رنگ پوست سرد دارید، رنگ های سردتر در طیف رنگ، روی پوست شما بسیار زیباتر به نظر می رسند. سعی کنید رنگ هایی مانند آبی، سبز، بنفش و صورتی را انتخاب کنید و اگر می خواهید رنگ های دیگری نیز در شال و روسری شما باشد، به طرح هایی کوچک و محدود از آنها اکتفا کنید تا رنگ قالب شال شما، سرد باقی بماند.

image چه رنگ شالی به پوست صورت من می آید

www.takfars.ir

image چه رنگ شالی به پوست صورت من می آید

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر