تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور کودک خود را شیک پوش کنید

image چطور کودک خود را شیک پوش کنید

از یک سنی به بعد باید کودک را با مد آشنا کنید، از ست کردن و ترکیب کردن رنگ لباس برایش توضیح دهید. سبک لباس پوشیدن و قوانین ست کردن لباس جزو نکاتی هستند که از سن کم باید به کودک تان آموزش دهید.

برای انتخاب رنگ لباس باید رنگ پوست کودک را در نظر بگیرید تا بتوانید کشف کنید که چه رنگ هایی برای رنگ پوست فرزندتان مناسب است. در ست کردن رنگ لباس خیلی باید دقت کنید و بدانید هر لباسی را نمیتوانید با هر رنگ لباسی که دوست دارید ست کنید.

گاهی بگذارید کودک خودش مدل لباس اش را انتخاب کند اگر مناسب سن و آب و هوا بود اجازه دهید همان لباسی که خودش انتخاب کرده است را بپوشد، این کار به او اعتماد به نفس میدهد. مجله های طراحی لباس را با فرزندتان تناشا کنید و ببینید کدام سبک لباس ها بیشتر توجه اش را جلب میکند، به سلیقه او احترام بگذارید و مدل لباس هایی که دوست دارد را برای بخرید.

مد روز را هم در نظر بگیرید زیرا یکی از نکاتی که در خوشتیپ شدن بسیا تاثیر گذار است همین مد روز است، لباس های مد روز خواسته یا ناخواسته باعث خوشتیپ شدن میشوند پس فرزندتان را از مد روز باخبر کنید.

تکفارس آی آر

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر