تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور لباس بپوشید تا خوشتیپ و جذاب باشید مخصوص آقایان

image چطور لباس بپوشید تا خوشتیپ و جذاب باشید مخصوص آقایان

بالاتنه بلند

برای پوشاندن ایراد اندامی بالاتنه بلند که در آن پاها کوتاه تر از بالاتنه به نظر می رسند و در واقع کمر و باسن از نیمه بدن پایین تر قرار دارد باید از شلوار هایی استفاده کنید که فاق بلندی دارند و همچنین برای روی آن از پیراهن بلند استفاده کنید. یکی از لباس های بسیار مناسب برای استایل شما هودی ها هستند.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که هرگز از لباس های بسیار تنگ استفاده نکنید. در واقع لباس های فیت ایراد اندامی شما را بیشتر نمایان خواهد کرد. برای آنکه یک استایل مردانه داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم تا از شلوارهای فاق بلند استفاده کنید و لباستان را درون شلوارتان قرار دهید و از کمربند پهن استفاده کنید.

دقت کنید که استفاده از یک پیراهن برند به دلیل دوخت خاصی که دارد می تواند تا حد زیادی ایرادهای اندامی شما را برطرف کند. دلیل این امر این است که برندهای معتبر با اندازه گیری های میلیمتری و دقیق لباسی را تولید می کنند که بیشترین جذابیت را به اندام شما بدهد. به عنوان مثال شما می توانید با پوشیدن یک پیراهن مردانه زیبا، به خوبی این ایراد ظاهری را بپوشانید و یا حتی این پیراهن را با کت و شلوارها و کفش های همین برند ست کنید.

تکفارس آی آر

بالاتنه کوتاه

ایراد اندامی بالاتنه کوتاه نسبت به بالاتنه بلند کمی بیشتر قابل پوشاندن است. برای پوشاندن این ایراد اندامی تنها می توانید پیراهن خود را روی شلوارتان بیندازید. رنگ لباس هم می تواند در این استایل تعیین کننده باشد و ترجیحاً از پیراهن های روشن یا هودی های روشن بر روی شلوار تان استفاده کنید و شلوارتان را از رنگ هایی مانند مشکی یا سرمه ای و یا سبز تیره انتخاب کنید تا پایین تنه شما متعادل تر به نظر برسد.

برای آنکه یک استایل رسمی با این ایراد اندامی داشته باشید ترجیحاً از یک شلوار پارچه ای راسته به همراه یک پیراهن و یک کت چرمی تقریباً بلند که تا زیر باسن باشد استفاده کنید. شما می توانید با خرید تک کت چرم قرمز به همراه یک کفش چرمی هشتک دار می توانند یک استایل زیبا و مورد پسند خانم ها باشد. از طرفی می توانید این استایل را برای محل های کار و قرارهای اداری هم استفاده کنید.

ایراد اندامی شکم بزرگ

اگر شکم بزرگی دارید و اندامتان چندان چاق نیست مسلماً سایز لباسهای شما در حالت نرمال و بدون شکم در سایز های بزرگ جای نمی گیرد، اما به دلیل داشتن شکم بزرگ باید بتوانید این اندام را تا حدی متعادل تر کنید و در استایل تان طوری لباس بپوشید که شکم تان به چشم نیاید.

www.takfars.ir

پیراهن هایی که انتخاب می کنید باید کمی گشاد تر از آنچه دقیق مفید تنتان است باشد تا شکمتان را بپوشاند. البته می توانید جدا از این از یک کت ترک هم برای پوشاندن بیشتر این ایراد اندامی استفاده کنید اما اگر شکم خیلی بزرگی دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتماً با یک خیاط در این مورد صحبت کنید و لباسی را مناسب این ایراد اندامی برای خود تهیه کنید.

نکته دیگری که می تواند به شما در پنهان کردن این ایراد اندامی کمک کند، رنگ های تیره در لباس هستند. در واقع رنگ های تیره قدرت این را دارند که شما را تا حدی جمع و جور تر و لاغر تر از آنچه هستید، نشان دهند. به این نکته توجه کنید که هرگز نباید از لباسهای خیلی تنگ استفاده کنید.

شانه های نامتقارن

ایراد اندامی شانه های نامتقارن چیزی است که عموماً به صورت مادرزادی این چنین است و یا در اثر استفاده زیاد از کیف های سنگین که به صورت یک طرفه انداخته می شود به این شکل درآمده است و با بعضی تمرینات ورزشی امکان اصلاح آن وجود دارد اما اگر شما این مشکل را از زمان کودکی دارید می توانید از کت های تک استفاده کنید. پوشیدن کت های تک به شما کمک می کند تا شانه هایتان را کمی صاف تر نشان دهید و در واقع این ایراد اندامی به ظاهر برطرف می شود.

ستون فقرات کج

بعضی از افراد عادت دارند تا همیشه به جایی تکیه کنند و به عبارت دیگر این افراد کج می نشینند. کسانی که این مشکل را دارند می توانند با اصلاحات پزشکی این مشکل را برطرف کنند اما اگر نمی خواهید با تمرینات ورزشی این کار را انجام دهید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتماً لباس هایی بپوشید که کمی آزاد باشند و به تنتان نچسبند تا این مشکل به چشم نیاید. می توانید از کت چرم یا کت تک هم استفاده کنید.

در اینجا به چند مورد است از ایرادهای اندامی که در اندام مردانه وجود دارد اشاره کردیم. استایل های بسیار زیادی هستند که می توانید برای پوشاندن ایرادهای اندامی از آن ها استفاده کنید و قدرت رنگ ها را در پوشاندن نقص ها دست کم نگیرید. در واقع رنگ ها می توانند باعث ایجاد خطای چشمی یا خطای دید شوند و این ایرادها را تا حدی کمرنگ تر کنند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر