تک فارس
حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است
محصولات معتبر
محصولات معتبر

چطور خوشتیپ و جذاب باشید مخصوص آقایان

image چطور خوشتیپ و جذاب باشید مخصوص آقایان

خوشتیپ و متفاوت با توجه به جزئیات

در دنیایی که همه تلاش می‌کنند ملاک‌های زیبایی را یک جور تعریف کنند، تفاوت در جزئیات ایجاد می‌شود. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که می‌تواند ظاهر مردان را متفاوت کند، استفاده از وسایلی مثل دستبند، انگشتر یا سایر اکسسوریز یا زیورآلات است. یادتان باشد گاهی استفاده از بعضی مدل‌ها به سرعت مد می‌شود و یک مرتبه چشم باز می‌کنید و می‌بینید همه دارند از همان مدل استفاده می‌کنند. اگر دوست دارید با بقیه متفاوت باشید بهتر است سراغ این مدل‌ها نروید و در عوض بگردید دنبال چیزهایی که واقعا به شخصیت شما شبیه هستند. چیزهایی که همه جا پیدا نمی‌شوند و تفاوت‌هایی را که در شخصیت شما هستند، به خوبی نشان می‌دهند.

مدل مو را متفاوت کنید

بعضی وقت‌ها آنقدر به بعضی چیزها عادت می‌کنیم که حالت دیگری برایشان متصور نمی‌شویم. نمونه‌اش هم مدل مو است. مدل موی هر کسی تاثیر فوق‌العاده‌ای روی ایجاد تفاوت در چهره‌اش دارد. اگر مدت‌هاست به یک مدل مو عادت کرده‌اید خوب است تنوع را گوشه‌ی ذهنتان داشته باشید و این بار که قصد اصلاح سرتان را داشتید یا آرایشگرتان را عوض کنید یا مدل موهایتان را. اگر فکر می‌کنید هیچ مدلی به اندازه‌ی مدلی که به آن عادت کرده‌اید، شما را خوشتیپ نمی‌کند و دل ریسک کردن ندارید، آرایش موهایتان را با استفاده از ژل، تافت یا سایر حالت دهنده‌های مو، تغییر دهید.

تکفارس آی آر

عطر جدید، شخصیت جدید است

یکی از چیزهایی که حتما روی برداشت دیگران از شخصیت شما تاثیر می‌گذارد، رایحه‌ای است که از خودتان جا می‌گذارید. برای اینکه بتوانید حس و حال تازه‌ای ایجاد کنید، هم برای خودتان و هم برای اطرافیانی که شما را می‌شناسند، گاهی عطرتان را عوض کنید. استفاده از عطر جدید، تعریف جدیدی از شما در ذهن افراد ایجاد می‌کند و در عین آراستگی باعث ایجاد تفاوت در شما هم خواهد شد. در مورد انتخاب عطر هم سعی کنید سراغ عطرهایی که همه سراغشان می‌روند نروید. برای مثال چند سالی است یک برند ارزان قیمت، عطری تولید کرده که بوی آن دقیقا مثل یکی از عطرهای معروف است و مردان ایرانی هم چسبیده‌اند به همین عطر. تقریبا در هر فصلی، به هر جایی که بروید هم این رایحه به مشامتان می‌خورد. کمی خلاقیت داشته باشید و عطری انتخاب کنید که معرف شما باشد، نه کپی تمام مردان دیگر.

به مثلث احترام بگذارید

فکر کنید تیپ شما سه ضلع دارد که با هم تشکیل یک مثلث را می‌دهند، مثلثی که اگر هر کدام از ضلع‌هایش مشکلی داشته باشند در خوشتیپ شدن شما خلل ایجاد خواهد شد. این سه ضلع عبارتند از عینک آفتابی، ساعت مچی و کفش. واقعیت این است که این مثلث جلب توجه زیادی می‌کند و اگر به خوبی کنار هم قرار بگیرد می‌تواند تفاوت زیادی در ظاهرتان ایجاد کند. سراغ مدل‌هایی بروید که بیشتر از بقیه به شما می‌آیند و در عین حال قابلیت ست شدن با بیشتر لباس‌هایتان را دارند.

عکس ببینید

www.takfars.ir

اگر خیلی سلیقه‌ی خوبی ندارید قبل از خرید، عکس آدم‌های خوشتیپ یا سلبریتی‌ها را ببینید و سعی کنید به جزئیات ظاهرشان دقت کنید. ببینید چه رنگی را در کنار چه رنگ دیگری قرار داده‌اند، چه تناسبی بین فرم صورت و فریم عینکشان برقرار است و مدل موهایشان را چطور آرایش کرده‌اند. دیدن و بررسی کردن چند عکس کافی است تا به شما ایده بدهد. بعد با دست پر می‌توانید دنبال مدل‌های زیبا در هر زمینه‌ای بگردید. پیشنهاد می‌کنیم به مدل‌های خانه مد راد سر بزنید و از دیدن جزئیات شیک مردانه لذت ببرید.

خوب بگردید

درست است که بعضی آقایان حوصله‌ی خرید کردن ندارند اما شما جزو این بعضی‌ها نباشید. برای خودتان وقت بگذارید و خوب دنبال چیزی که می‌خواهید بگردید. سر و ته قضیه را هم آوردن مساوی است با خرید چیزهای معمولی و پنهان کردن تفاوت سلیقه‌تان. اگر وقت ندارید از این بوتیک به آن بوتیک سر بزنید، به دنیای مدرن سلام کنید و اینترنتی خرید کنید. در خرید اینترنتی، یک مرتبه به خودتان می‌آیید و می‌بینید ۱۰۰ محصول را ظرف ۲۰ دقیقه دیده‌اید، با بقیه مقایسه کرده‌اید و بهترین‌هایشان را به سبد خریدتان اضافه کرده‌اید.

از خوشتیپ‌ها کمک بگیرید

ببینید بین دوستانتان چه کسی از بقیه خوشتیپ‌تر و با شما صادق‌تر است. همین دوستتان را با خودتان برای خرید ببرید و نظرش را بپرسید. اگر او هم وقت ندارد باز هم به خرید اینترنتی می‌رسیم. کافی است لینک لباس‌هایی را که قصد دارید اینترنتی بخرید، برای او بفرستید و نظرش را بپرسید.

مجلات را مطالعه کنید

هر چقدر بیشتر بدانید، تیپ متفاوت زدن برایتان آسان‌تر می‌شود. بنابراین مطالعه‌تان را زیاد کنید، مجلات حوزه‌ی مد و لباس را بخوانید، ویدئوهای مربوط را ببینید و حتی وقتی فیلمی می‌بینید که بازیگران خوش لباسی دارد، به آن دقت کنید. همه‌ی این نکات در کنار هم می‌تواند شما را خوشتیپ‌تر از همیشه کند.

هشدار! این مطلب صرفا جنبه آموزشی دارد و برای استفاده از آن لازم است حتما با مشاور مربوطه یا پزشک متخصص مشورت کنید. اطلاعات بیشتر

محصولات معتبر
محصولات معتبر